Biały Gruz e36 m50b29t od 3 str
- Przemek328
- User
- Posty: 104
- Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:53
- Imię: Przemek
- lokalizacja: Legionowo
Re: Szare e36 sedan m50b30t
W sumie to i tak muszę rozkręcić BOV... co do regulatora Tomei to raczej jest zanitowany więc pożyczę od kogoś i zobaczę czy będzie różnica.
- Przemek328
- User
- Posty: 104
- Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:53
- Imię: Przemek
- lokalizacja: Legionowo
Re: Szare e36 sedan m50b30t
Mały up.
Generalnie jest tragedia. Węże spływu oleju z turbiny (ulubionej firmy Fagumit) po parciały i taki jest efekt.
Dobrze że, nie odjechałem jeszcze z miejsca.
Ciężko powiedzieć skąd cieknie... Mam nadzieję że to niedokręcony cybant z tyłu głowicy.
Czegoś mi tu brakuje i nie mam na myśli spływu oleju.
Generalnie jest tragedia. Węże spływu oleju z turbiny (ulubionej firmy Fagumit) po parciały i taki jest efekt.
Dobrze że, nie odjechałem jeszcze z miejsca.
Ciężko powiedzieć skąd cieknie... Mam nadzieję że to niedokręcony cybant z tyłu głowicy.
Czegoś mi tu brakuje i nie mam na myśli spływu oleju.
-
- Turbo-Team
- Posty: 313
- Rejestracja: 29 sty 2014, o 21:00
- Imię: Krzysiek
- lokalizacja: Wojnicz
- Lokalizacja: Wojnicz
Re: Szare e36 sedan m50b30t
Króciec z tył głowicy robi taki efekt ze nie wiadomo skąd sie leje no a śrubka z wg to sie wykręciła pewnie sama
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: Szare e36 sedan m50b30t
Ogólnie rzecz biorąc to proponowałbym wyjąć ten silnik i go po prostu przejrzeć dokładnie na stojaku. Inaczej takie doraźne lepienie może nie mieć końca.
- Przemek328
- User
- Posty: 104
- Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:53
- Imię: Przemek
- lokalizacja: Legionowo
Re: Szare e36 sedan m50b30t
Trafiam na dużo rzeczy które tak się same
Silnik będzie przekładany do innego samochodu, więc będzie okazja jeszcze dokładniej przejrzeć. Puki co, muszę ogarnąć jak stoi.
Silnik będzie przekładany do innego samochodu, więc będzie okazja jeszcze dokładniej przejrzeć. Puki co, muszę ogarnąć jak stoi.
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1800
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: Szare e36 sedan m50b30t
Proszenie się o problemy, wrzuć listwę z M50, daj regulator 3b albo 3,5b fabryczny i będzie działać. Fajnie, że piec ożył, bo porządnie zbudowany i z tego co pamiętam poważne moce krzesał na 1,45b pod koniec!
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 831
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: Szare e36 sedan m50b30t
Mianowicie jakie?
- Przemek328
- User
- Posty: 104
- Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:53
- Imię: Przemek
- lokalizacja: Legionowo
Re: Szare e36 sedan m50b30t
Z tego co czytałem w temacie tego silnika to wtryskiwacze nie są jakieś powalająco wydajne, więc narazie musi zostać taki regulator jaki jest.
Co do mocy to chodzą legendy, że było to ok 550KM, ale nie ma potwierdzenia z hamowni
Puki co, są duże problemy... tym razem z emu. Nie wiem co jest pomieszane w tej mapie którą dostałem ale krokowy nie chce współpracować, a ogólnie silnik odpala bardzo ciężko i po długim kręceniu, o ile się nie zaleje zupełnie.
Co do mocy to chodzą legendy, że było to ok 550KM, ale nie ma potwierdzenia z hamowni
Puki co, są duże problemy... tym razem z emu. Nie wiem co jest pomieszane w tej mapie którą dostałem ale krokowy nie chce współpracować, a ogólnie silnik odpala bardzo ciężko i po długim kręceniu, o ile się nie zaleje zupełnie.
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1800
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: Szare e36 sedan m50b30t
Do spływu Fagumit to nieporozumienie, tam jest często olej o temp. ponad 120 stopni. Polecam kupić w sklepie z hydrauliką siłową węże zbrojone lub zakuć przewody.
BTW. to jest M50B29.
BTW. to jest M50B29.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: Szare e36 sedan m50b30t
Fagumit powinien mieć zabronione robienie czegokolwiek z gumy od tego należałoby zacząć. W sklepach z hydrauliką siłową masz potężne węże wielokrotnie zbrojone do hydrauliki siłowej, nic prostszego jak kupić coś takiego i założyć. Też miałem z tym sporo przejść, ale odkąd założyłem coś takiego o czym piszę temat został zakończony.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 831
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: Szare e36 sedan m50b30t
Jakie wtryskiwacze siedziały przy doładowaniu 1.4 bara? Te same co w opisie?
- Przemek328
- User
- Posty: 104
- Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:53
- Imię: Przemek
- lokalizacja: Legionowo
Re: Szare e36 sedan m50b30t
Z poprzedniego tematu, gdzie się ten silnik był, wynika że te same.
-
- Forumowicz
- Posty: 321
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: Szare e36 sedan m50b30t
te same tylko na wysokim ciśnieniu bo mają 4 dysze i dobrze rozpylają paliwo nawet powyżej 5.5 bara na doładowaniu.
dodam tylko ze nie miałem nic wspólnego ze stanem tego auta podczas jego sprzedaży bo ani ono ani silnik nie był moją własnością
dodam tylko ze nie miałem nic wspólnego ze stanem tego auta podczas jego sprzedaży bo ani ono ani silnik nie był moją własnością
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 831
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: Szare e36 sedan m50b30t
Generalnie co słychać w temacie? Uruchomione?
- Przemek328
- User
- Posty: 104
- Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:53
- Imię: Przemek
- lokalizacja: Legionowo
Re: Szare e36 sedan m50b30t
Filip, obojętnie od stanu posiadania, auto stało pod Twoim warsztatem. Na tyle na ile mi wiadomo, to poprzedni właściciel był w pewnym sensie Twoim klientem.
Co do prac nad samochodem to jedzie jutro do lakiernika. felgi idą do renowacji. Zamontowałem porządne chińskie audio i video z dvd. Silnik z turbo leży na palecie, a w samochodzie siedzi jednostka zgodna z VIN.
Silnik wyszedł z białej coupety i idzie do innej białej Coupety.
Nie wiem co jest nie tak, ale silnik z trudem co jakiś czas odpalał, tyle że niekoniecznie na wszystkich garach i nawet nie dało się ruszyć samochodem z miejsca bo gasł. Nie wiem co jest nie tak, ale biorąc pod uwagę że ustawienia Emu nie poprawiały sprawy to może być przestawiony rozrząd, albo jakiś problem z wiązką.
Planuję 3 mapy- 0,5b, 1b i 1,5b. Jak wiadomo na 1b było 428 KM, a zobaczymy co będzie na 1,5
Wracając do białego coupe, to silnik ląduje w takim samochodzie
Co do prac nad samochodem to jedzie jutro do lakiernika. felgi idą do renowacji. Zamontowałem porządne chińskie audio i video z dvd. Silnik z turbo leży na palecie, a w samochodzie siedzi jednostka zgodna z VIN.
Silnik wyszedł z białej coupety i idzie do innej białej Coupety.
Nie wiem co jest nie tak, ale silnik z trudem co jakiś czas odpalał, tyle że niekoniecznie na wszystkich garach i nawet nie dało się ruszyć samochodem z miejsca bo gasł. Nie wiem co jest nie tak, ale biorąc pod uwagę że ustawienia Emu nie poprawiały sprawy to może być przestawiony rozrząd, albo jakiś problem z wiązką.
Planuję 3 mapy- 0,5b, 1b i 1,5b. Jak wiadomo na 1b było 428 KM, a zobaczymy co będzie na 1,5
Wracając do białego coupe, to silnik ląduje w takim samochodzie