Biały Gruz e36 m50b29t od 3 str

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Przemek328
User
Posty: 104
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:53
Imię: Przemek
lokalizacja: Legionowo

Re: Szare e36 sedan m50b30t

Post autor: Przemek328 »

W sumie to i tak muszę rozkręcić BOV... co do regulatora Tomei to raczej jest zanitowany więc pożyczę od kogoś i zobaczę czy będzie różnica.
Awatar użytkownika
Przemek328
User
Posty: 104
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:53
Imię: Przemek
lokalizacja: Legionowo

Re: Szare e36 sedan m50b30t

Post autor: Przemek328 »

Mały up.
Generalnie jest tragedia. Węże spływu oleju z turbiny (ulubionej firmy Fagumit) po parciały i taki jest efekt.
Obrazek
Dobrze że, nie odjechałem jeszcze z miejsca.

Ciężko powiedzieć skąd cieknie... Mam nadzieję że to niedokręcony cybant z tyłu głowicy.
Obrazek

Czegoś mi tu brakuje i nie mam na myśli spływu oleju.
Obrazek
sztymc
Turbo-Team
Posty: 313
Rejestracja: 29 sty 2014, o 21:00
Imię: Krzysiek
lokalizacja: Wojnicz
Lokalizacja: Wojnicz

Re: Szare e36 sedan m50b30t

Post autor: sztymc »

Króciec z tył głowicy robi taki efekt ze nie wiadomo skąd sie leje :) no a śrubka z wg to sie wykręciła pewnie sama :D
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: Szare e36 sedan m50b30t

Post autor: Karolo »

Ogólnie rzecz biorąc to proponowałbym wyjąć ten silnik i go po prostu przejrzeć dokładnie na stojaku. Inaczej takie doraźne lepienie może nie mieć końca.
Awatar użytkownika
Przemek328
User
Posty: 104
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:53
Imię: Przemek
lokalizacja: Legionowo

Re: Szare e36 sedan m50b30t

Post autor: Przemek328 »

Trafiam na dużo rzeczy które tak się same :roll:
Silnik będzie przekładany do innego samochodu, więc będzie okazja jeszcze dokładniej przejrzeć. Puki co, muszę ogarnąć jak stoi.
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1800
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Szare e36 sedan m50b30t

Post autor: Miś »

Proszenie się o problemy, wrzuć listwę z M50, daj regulator 3b albo 3,5b fabryczny i będzie działać. Fajnie, że piec ożył, bo porządnie zbudowany i z tego co pamiętam poważne moce krzesał na 1,45b pod koniec! :)
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 831
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: Szare e36 sedan m50b30t

Post autor: KonradGT »

Mianowicie jakie? ;)
Awatar użytkownika
Przemek328
User
Posty: 104
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:53
Imię: Przemek
lokalizacja: Legionowo

Re: Szare e36 sedan m50b30t

Post autor: Przemek328 »

Z tego co czytałem w temacie tego silnika to wtryskiwacze nie są jakieś powalająco wydajne, więc narazie musi zostać taki regulator jaki jest.
Co do mocy to chodzą legendy, że było to ok 550KM, ale nie ma potwierdzenia z hamowni ;)

Puki co, są duże problemy... tym razem z emu. Nie wiem co jest pomieszane w tej mapie którą dostałem ale krokowy nie chce współpracować, a ogólnie silnik odpala bardzo ciężko i po długim kręceniu, o ile się nie zaleje zupełnie.
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1800
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Szare e36 sedan m50b30t

Post autor: Miś »

Do spływu Fagumit to nieporozumienie, tam jest często olej o temp. ponad 120 stopni. Polecam kupić w sklepie z hydrauliką siłową węże zbrojone lub zakuć przewody.

BTW. to jest M50B29. :tongue:
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: Szare e36 sedan m50b30t

Post autor: Karolo »

Fagumit powinien mieć zabronione robienie czegokolwiek z gumy od tego należałoby zacząć. W sklepach z hydrauliką siłową masz potężne węże wielokrotnie zbrojone do hydrauliki siłowej, nic prostszego jak kupić coś takiego i założyć. Też miałem z tym sporo przejść, ale odkąd założyłem coś takiego o czym piszę temat został zakończony.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 831
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: Szare e36 sedan m50b30t

Post autor: KonradGT »

Jakie wtryskiwacze siedziały przy doładowaniu 1.4 bara? Te same co w opisie?
Awatar użytkownika
Przemek328
User
Posty: 104
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:53
Imię: Przemek
lokalizacja: Legionowo

Re: Szare e36 sedan m50b30t

Post autor: Przemek328 »

Z poprzedniego tematu, gdzie się ten silnik był, wynika że te same.
filip
Forumowicz
Posty: 321
Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
Imię: Filip
lokalizacja: Warszawiak

Re: Szare e36 sedan m50b30t

Post autor: filip »

te same tylko na wysokim ciśnieniu bo mają 4 dysze i dobrze rozpylają paliwo nawet powyżej 5.5 bara na doładowaniu.


dodam tylko ze nie miałem nic wspólnego ze stanem tego auta podczas jego sprzedaży bo ani ono ani silnik nie był moją własnością
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 831
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: Szare e36 sedan m50b30t

Post autor: KonradGT »

Generalnie co słychać w temacie? Uruchomione?
Awatar użytkownika
Przemek328
User
Posty: 104
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:53
Imię: Przemek
lokalizacja: Legionowo

Re: Szare e36 sedan m50b30t

Post autor: Przemek328 »

Filip, obojętnie od stanu posiadania, auto stało pod Twoim warsztatem. Na tyle na ile mi wiadomo, to poprzedni właściciel był w pewnym sensie Twoim klientem.

Co do prac nad samochodem to jedzie jutro do lakiernika. felgi idą do renowacji. Zamontowałem porządne chińskie audio i video z dvd. Silnik z turbo leży na palecie, a w samochodzie siedzi jednostka zgodna z VIN.
Silnik wyszedł z białej coupety i idzie do innej białej Coupety.
Nie wiem co jest nie tak, ale silnik z trudem co jakiś czas odpalał, tyle że niekoniecznie na wszystkich garach i nawet nie dało się ruszyć samochodem z miejsca bo gasł. Nie wiem co jest nie tak, ale biorąc pod uwagę że ustawienia Emu nie poprawiały sprawy to może być przestawiony rozrząd, albo jakiś problem z wiązką.


Planuję 3 mapy- 0,5b, 1b i 1,5b. Jak wiadomo na 1b było 428 KM, a zobaczymy co będzie na 1,5 :)

Wracając do białego coupe, to silnik ląduje w takim samochodzie :)
Obrazek
ODPOWIEDZ