Biały Gruz e36 m50b29t od 3 str
- Przemek328
- User
- Posty: 104
- Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:53
- Imię: Przemek
- lokalizacja: Legionowo
Re: Biały Gruz e36 m50b29t od 3 str
Taaa... Ten silnik jest najgłośniejszy ze wszystkich m50 jakie mialem. Szklanki graja jak głupie. Mam przeczucie ze się zatrze, albo korba wyjdzie bokiem, prędzej niż ja polecę bokiem.
- wzkurczak
- User
- Posty: 149
- Rejestracja: 15 lut 2010, o 20:53
- Imię: Tomek
- lokalizacja: Warszawa Zachod
Re: Biały Gruz e36 m50b29t od 3 str
kolego musisz się liczyć z tym ze musisz wyeliminować "choroby wieku dziecięcego" i jak jest niemalże zawsze tym bardziej ze kupiłeś projekt już zrobiony.
ja w jeżdżącym aucie przed którąś rundą w na drobne poprawki wydałem ok 5tys, wiec musisz liczyć sie ze w motorsporcie zawsze ze koszta i to nie małe:)
ja w jeżdżącym aucie przed którąś rundą w na drobne poprawki wydałem ok 5tys, wiec musisz liczyć sie ze w motorsporcie zawsze ze koszta i to nie małe:)
- Przemek328
- User
- Posty: 104
- Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:53
- Imię: Przemek
- lokalizacja: Legionowo
Re: Biały Gruz e36 m50b29t od 3 str
Oczywiście liczę się z kosztami i dlatego własnie bardzo naiwnie kupiłem gotowy silnik myśląc że skoro przejechał już ok 10000 km, to wszystko co się miało sypnąć, już się sypnęło.
Narazie czekam na dwutarcz, o którym info ma być w poniedziałek i informację czy taki WG jaki planuje, zmieści się w miejsce po "Tialu". Jeśli to już będzie działało, a wg. stanu wiedzy na dziś, powinien być to koniec problemów, to w przyszłości, na pierwszy ogień do wymiany pójdą wtryskiwacze, później pewnie turbina, a co się z tym wiąże, ogólne przebudowa wydechu.
Narazie czekam na dwutarcz, o którym info ma być w poniedziałek i informację czy taki WG jaki planuje, zmieści się w miejsce po "Tialu". Jeśli to już będzie działało, a wg. stanu wiedzy na dziś, powinien być to koniec problemów, to w przyszłości, na pierwszy ogień do wymiany pójdą wtryskiwacze, później pewnie turbina, a co się z tym wiąże, ogólne przebudowa wydechu.
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: Biały Gruz e36 m50b29t od 3 str
Trochę mnie szokuje jaka kasa idzie w "gotowy" setup żeby można było nim dalej jeździć.
Z czego wynika np. ta sytuacja że samoregulatory grają? To jest ciągły objaw? Nie milkną w ogóle?
Ukończony setup do odsprzedania może mieć awarie ale nie "choroby wieku dziecięcego"...
Z czego wynika np. ta sytuacja że samoregulatory grają? To jest ciągły objaw? Nie milkną w ogóle?
Ukończony setup do odsprzedania może mieć awarie ale nie "choroby wieku dziecięcego"...
- wzkurczak
- User
- Posty: 149
- Rejestracja: 15 lut 2010, o 20:53
- Imię: Tomek
- lokalizacja: Warszawa Zachod
Re: Biały Gruz e36 m50b29t od 3 str
Po uruchomieniu juz silnik i odebraniu auta przyjrzyj się tym szklanek, jeśli masz głośna prace głowicy to sprawdź ciśnienie oleju, zajrzyj do szklanek, ewentualnie sprawdź co sie dzieje z olejemPrzemek328 pisze:Oczywiście liczę się z kosztami i dlatego własnie bardzo naiwnie kupiłem gotowy silnik myśląc że skoro przejechał już ok 10000 km, to wszystko co się miało sypnąć, już się sypnęło.
Narazie czekam na dwutarcz, o którym info ma być w poniedziałek i informację czy taki WG jaki planuje, zmieści się w miejsce po "Tialu". Jeśli to już będzie działało, a wg. stanu wiedzy na dziś, powinien być to koniec problemów, to w przyszłości, na pierwszy ogień do wymiany pójdą wtryskiwacze, później pewnie turbina, a co się z tym wiąże, ogólne przebudowa wydechu.
- Przemek328
- User
- Posty: 104
- Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:53
- Imię: Przemek
- lokalizacja: Legionowo
Re: Biały Gruz e36 m50b29t od 3 str
Wiem że zanim zakupiłem samochód z tym silnikiem, szklanki były wyciśnięte do sucha. Jak mi się udało pierwszy raz odpalić to grały tragicznie, ale silnik pochodził parę minut i trochę przycichły. Jest to moje czwarte m50 i żadne nie hałasowało aż tak, ale chłopaki na hamowni mówią że każde m50 które robili, właśnie tak hałasowało. W sumie jest to jedyny mój silnik zalany Motulem 300v, więc może właściwości tego oleju są jakieś takie, że szklanki twardo chodzą? Cholera wie... Najwyżej jak odbiorę z hamowni to pojadę do Jędrka na przegląd, bo to rzut beretem
- wzkurczak
- User
- Posty: 149
- Rejestracja: 15 lut 2010, o 20:53
- Imię: Tomek
- lokalizacja: Warszawa Zachod
Re: Biały Gruz e36 m50b29t od 3 str
Przemek328 pisze:Wiem że zanim zakupiłem samochód z tym silnikiem, szklanki były wyciśnięte do sucha. Jak mi się udało pierwszy raz odpalić to grały tragicznie, ale silnik pochodził parę minut i trochę przycichły. Jest to moje czwarte m50 i żadne nie hałasowało aż tak, ale chłopaki na hamowni mówią że każde m50 które robili, właśnie tak hałasowało. W sumie jest to jedyny mój silnik zalany Motulem 300v, więc może właściwości tego oleju są jakieś takie, że szklanki twardo chodzą? Cholera wie... Najwyżej jak odbiorę z hamowni to pojadę do Jędrka na przegląd, bo to rzut beretem
jak jesteśmy juz przy temacie oleju do m50 i innych silników doładowanych to moze ktoś z dużym doświadczeniem wypowie jakie oleje stosować?
ja w m20 jeżdżę na castrolu 10w60, Jedrka m50 tez jest zalany 10w60
- Przemek328
- User
- Posty: 104
- Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:53
- Imię: Przemek
- lokalizacja: Legionowo
Re: Biały Gruz e36 m50b29t od 3 str
Przyszła paczka od Wujka . więc jeszcze z tydzień i może będzie po krzyku
- nfs
- User
- Posty: 116
- Rejestracja: 11 gru 2011, o 22:27
- Imię: Grzegorz
- lokalizacja: Pruszków
Re: Biały Gruz e36 m50b29t od 3 str
wzkurczak pisze:Przemek328 pisze:Wiem że zanim zakupiłem samochód z tym silnikiem, szklanki były wyciśnięte do sucha. Jak mi się udało pierwszy raz odpalić to grały tragicznie, ale silnik pochodził parę minut i trochę przycichły. Jest to moje czwarte m50 i żadne nie hałasowało aż tak, ale chłopaki na hamowni mówią że każde m50 które robili, właśnie tak hałasowało. W sumie jest to jedyny mój silnik zalany Motulem 300v, więc może właściwości tego oleju są jakieś takie, że szklanki twardo chodzą? Cholera wie... Najwyżej jak odbiorę z hamowni to pojadę do Jędrka na przegląd, bo to rzut beretem
jak jesteśmy juz przy temacie oleju do m50 i innych silników doładowanych to moze ktoś z dużym doświadczeniem wypowie jakie oleje stosować?
ja w m20 jeżdżę na castrolu 10w60, Jedrka m50 tez jest zalany 10w60
Zobacz sobie jak wpływa Castrol na silnik (zdjęcie i poczytaj komentarze):
https://www.facebook.com/coobcio/photos ... =3&theater" onclick="window.open(this.href);return false;
(w miejsce trzech kropek pomiedzy www a com trzeba wstawic "fejsbuk" tylko pisane poprawnie, nie wiem dlaczego link sie cenzuruje)
Ja leje do motocykli klientów, do swoich, do m20 tubo i polecam tylko Motula.
-
- Forumowicz
- Posty: 466
- Rejestracja: 28 wrz 2010, o 23:02
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Brok
Re: Biały Gruz e36 m50b29t od 3 str
Wiadomo motul to pierwsza klasa. Z tanszych polecam valvoline. W m50t mam vr1 5w50 a w reszcie dupowozików maxlife 5w30 i jest gitara Castrola za darmo nie chce no chyba ze silnik po remoncie przepłukać.
- Przemek328
- User
- Posty: 104
- Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:53
- Imię: Przemek
- lokalizacja: Legionowo
Re: Biały Gruz e36 m50b29t od 3 str
Ale się zrobił OT...
W swoich cywilnych samochodach zawsze leję Valvoline. Kiedyś lałem MaxLife, a teraz leję vr1 i jest pięknie. No i w gruzie jest aktulanie Motul 300v, ale to tylko dlatego że taki dostałem razem z samochodem w którym siedział silnik
W swoich cywilnych samochodach zawsze leję Valvoline. Kiedyś lałem MaxLife, a teraz leję vr1 i jest pięknie. No i w gruzie jest aktulanie Motul 300v, ale to tylko dlatego że taki dostałem razem z samochodem w którym siedział silnik
- Przemek328
- User
- Posty: 104
- Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:53
- Imię: Przemek
- lokalizacja: Legionowo
Re: Biały Gruz e36 m50b29t od 3 str
Mały up.
Po spędzeniu połowy roku w warsztacie GT4, gdzie przy podobno każdej próbie hamowania coś się psuło, zabrałem samochód do Jędrka i walka trwa dalej.
Ciekawe jest to, że przy zabieraniu dowiedziałem się że jednak muszę zapłacić za całe strojenie bo wóz jest wystrojony na maksimum możliwości sprzęgła (tego pierwszego, które się poddało na początku roku) i ma teraz 374 KM. Nie widziałem wykresu i nic nie wskazuje na to żeby samochód był jeżdżący, no i nie zostałem o tym poinformowany...
Aktualnie są dokładane czujniki stuku i sonda szerokopasmowa. Poprawiany jest również układ paliwowy i wiele innych rzeczy.
A potem znowu próba wystrojenia.
Po spędzeniu połowy roku w warsztacie GT4, gdzie przy podobno każdej próbie hamowania coś się psuło, zabrałem samochód do Jędrka i walka trwa dalej.
Ciekawe jest to, że przy zabieraniu dowiedziałem się że jednak muszę zapłacić za całe strojenie bo wóz jest wystrojony na maksimum możliwości sprzęgła (tego pierwszego, które się poddało na początku roku) i ma teraz 374 KM. Nie widziałem wykresu i nic nie wskazuje na to żeby samochód był jeżdżący, no i nie zostałem o tym poinformowany...
Aktualnie są dokładane czujniki stuku i sonda szerokopasmowa. Poprawiany jest również układ paliwowy i wiele innych rzeczy.
A potem znowu próba wystrojenia.
-
- Forumowicz
- Posty: 466
- Rejestracja: 28 wrz 2010, o 23:02
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Brok
Re: Biały Gruz e36 m50b29t od 3 str
Przemek to co piszesz na temat tych stroicieli to jest katastofa.Jak jestes z pod wawy a wóz masz u Jędrka to zapytaj się go o Zibiego.On ci ogarnie strojenie nawet do tałzena koni.Nie wiem co to za warsztat gt4 ale tak się nie robi.Jak są awarie to sie daje 100 na flache i aloocha.PozdroPrzemek328 pisze:Mały up.
Po spędzeniu połowy roku w warsztacie GT4, gdzie przy podobno każdej próbie hamowania coś się psuło, zabrałem samochód do Jędrka i walka trwa dalej.
Ciekawe jest to, że przy zabieraniu dowiedziałem się że jednak muszę zapłacić za całe strojenie bo wóz jest wystrojony na maksimum możliwości sprzęgła (tego pierwszego, które się poddało na początku roku) i ma teraz 374 KM. Nie widziałem wykresu i nic nie wskazuje na to żeby samochód był jeżdżący, no i nie zostałem o tym poinformowany...
Aktualnie są dokładane czujniki stuku i sonda szerokopasmowa. Poprawiany jest również układ paliwowy i wiele innych rzeczy.
A potem znowu próba wystrojenia.
- Przemek328
- User
- Posty: 104
- Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:53
- Imię: Przemek
- lokalizacja: Legionowo
Re: Biały Gruz e36 m50b29t od 3 str
Tak się składa że GT4 to niby bardzo dobra firma i robili dużo na prawdę fajnych samochodów, tyle że specjalizują się w Toyotach. Może poziom wykonania mojego gruza im się nie podobał...
Ale żeby nie było że wszystko źle i niedobrze to przyszły nowe fanty
Czyli wchodzą takie poszerzenia http://cdn1.bigcommerce.com/n-63unu/kgd ... 53.jpg?c=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale żeby nie było że wszystko źle i niedobrze to przyszły nowe fanty
Czyli wchodzą takie poszerzenia http://cdn1.bigcommerce.com/n-63unu/kgd ... 53.jpg?c=2" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- User
- Posty: 30
- Rejestracja: 10 sty 2016, o 20:16
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Navan
Re: Biały Gruz e36 m50b29t od 3 str
I tak OT - Jak będziesz montował poszerzki? Nit, wkręt, klej?Przemek328 pisze:Tak się składa że GT4 to niby bardzo dobra firma i robili dużo na prawdę fajnych samochodów, tyle że specjalizują się w Toyotach. Może poziom wykonania mojego gruza im się nie podobał...
Ale żeby nie było że wszystko źle i niedobrze to przyszły nowe fanty
Czyli wchodzą takie poszerzenia http://cdn1.bigcommerce.com/n-63unu/kgd ... 53.jpg?c=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Myślałem o czymś takim kiedyś do swojego wozu.. Ale jakoś nie chciałbym dziur robić w karoserii