E46 320Ci TwinTurbo
-
- User
- Posty: 68
- Rejestracja: 20 lut 2014, o 14:56
- Imię: adam
- lokalizacja: wr
Re: E46 320Ci TwinTurbo
Wiem, że hamownie pokazują głupoty i dlatego na żadnej nie byłem i jak już coś wrzucam to tylko dla porównania kreski z deta. Dla mnie najważniejsze jest to jak auto jedzie dlatego u mnie po każdym modzie było nagranie 100-200
Nie stawiam sobie żadnych celów mocowych. Chciałbym pojechać 0-200 w 15s, nie wiem ile potrzeba do tego mocy
Wrócił det z serwisu, jeszcze czekam na wtryskiwacze i mocy przybywaj
Nie stawiam sobie żadnych celów mocowych. Chciałbym pojechać 0-200 w 15s, nie wiem ile potrzeba do tego mocy
Wrócił det z serwisu, jeszcze czekam na wtryskiwacze i mocy przybywaj
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1800
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E46 320Ci TwinTurbo
To jednak DET3 nie wyleciał? Pisałeś, że obecnie ori MS42 wystrojone.
Aż chciałem podpytać jaką masz przepływkę - czy z M54B30 czy większą, jak kalibracja jej poszła, jak kalibracja wtrysków, jak limitery przepływki i jej test, jak ekstrapolacje osi obciążeń.
Aż chciałem podpytać jaką masz przepływkę - czy z M54B30 czy większą, jak kalibracja jej poszła, jak kalibracja wtrysków, jak limitery przepływki i jej test, jak ekstrapolacje osi obciążeń.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- User
- Posty: 68
- Rejestracja: 20 lut 2014, o 14:56
- Imię: adam
- lokalizacja: wr
Re: E46 320Ci TwinTurbo
DETa używam do sterowania doładowaniem przez EBC MAC dlatego bez niego mocy nie przybędzie, tak jak pisałem wystrojone na simensie ms42.
Co do przepływki to seryjna bez modów programowych, tylko trochę zmęczona życiem i zdrowo zaniża pomiar, może dlatego jeszcze jej nie zamknęło Chociaż w teorii powinna wystarczyć na okolice 300KM. Osie obciążenia oczywiście dopasowane do obecnych odczytów z przepływomierza i jeszcze z zapasem. Obecnie czas seryjnych wtrysków w okolicach 19.5ms, na razie wpadną wtryskiwacze z m54b30 choć to i tak nie będą docelowe ale chce sprawdzić ich wydajność.
Co do zwiększenia możliwości przepływomierza to zobaczymy jak go braknie. Pogmeram trochę w sofcie a jak nie zda to egzaminu to po prostu zwiększę jego średnicę, co tu kombinować... Przepływomierza z m54b30 na pewno nie będzie, jaką w ogóle ma średnicę w punkcie pomiaru? Przepływka z m52tu niby okolice 76mm a jak dobrze pamiętam a w punkcie pomiaru schodzi do 65 albo 60mm.
Co do przepływki to seryjna bez modów programowych, tylko trochę zmęczona życiem i zdrowo zaniża pomiar, może dlatego jeszcze jej nie zamknęło Chociaż w teorii powinna wystarczyć na okolice 300KM. Osie obciążenia oczywiście dopasowane do obecnych odczytów z przepływomierza i jeszcze z zapasem. Obecnie czas seryjnych wtrysków w okolicach 19.5ms, na razie wpadną wtryskiwacze z m54b30 choć to i tak nie będą docelowe ale chce sprawdzić ich wydajność.
Co do zwiększenia możliwości przepływomierza to zobaczymy jak go braknie. Pogmeram trochę w sofcie a jak nie zda to egzaminu to po prostu zwiększę jego średnicę, co tu kombinować... Przepływomierza z m54b30 na pewno nie będzie, jaką w ogóle ma średnicę w punkcie pomiaru? Przepływka z m52tu niby okolice 76mm a jak dobrze pamiętam a w punkcie pomiaru schodzi do 65 albo 60mm.
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
-
- User
- Posty: 68
- Rejestracja: 20 lut 2014, o 14:56
- Imię: adam
- lokalizacja: wr
Re: E46 320Ci TwinTurbo
Na wlocie tak, ciekawe ile w środku. Jakby nie było przepływomierz to żaden problem
-
- User
- Posty: 68
- Rejestracja: 20 lut 2014, o 14:56
- Imię: adam
- lokalizacja: wr
Re: E46 320Ci TwinTurbo
Witam.
Jednak jest problem z przepływomierzem. Podłączylem wczoraj ebc i przy 0.4bar został zamknięty więc dzisiaj wycialem z niego rdzeń i włożyłem do rury 74mm średnicy wewnętrznej. Seryjny ma 72mm na wejściu i w punkcie pomiary schodzi do 65mm a u mnie teraz całą długością 74mm no i w efekcie zamyka go dużo wcześniej.
Dla mnie to nie problem bo obejde to elektroniką ale trochę jestem poirytowany. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć o co kaman?
Jednak jest problem z przepływomierzem. Podłączylem wczoraj ebc i przy 0.4bar został zamknięty więc dzisiaj wycialem z niego rdzeń i włożyłem do rury 74mm średnicy wewnętrznej. Seryjny ma 72mm na wejściu i w punkcie pomiary schodzi do 65mm a u mnie teraz całą długością 74mm no i w efekcie zamyka go dużo wcześniej.
Dla mnie to nie problem bo obejde to elektroniką ale trochę jestem poirytowany. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć o co kaman?
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1800
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E46 320Ci TwinTurbo
Skąd wiesz, że zamyka przepływkę? Daje bardzo blisko 5V, np. 4,98V? Usunąłeś limitery przepływu oraz funkcję testowania przepływki? Przeskalowałeś odpowiednio? Ile kg/h maksymalnie zlogowałeś?
Mam przepływkę z M52B28 w pełnej rurze 102mm i do zamknięcia trochę mi brakuje przy 0,5b z Borga S200g, osiągam około 4,4V, ale pamiętajmy, że skalowanie przepływki to funkcja eksponencjalna, więc pomiędzy napięciem 4,4V, a 5V jest PRZEPAŚĆ w przepływie.
Mając 220KM w M52B28 osiągałem 4,6V na seryjnym zdrowym MAFie.
Może masz nieszczelny dolot i przepływ Ci ucieka?
Mam przepływkę z M52B28 w pełnej rurze 102mm i do zamknięcia trochę mi brakuje przy 0,5b z Borga S200g, osiągam około 4,4V, ale pamiętajmy, że skalowanie przepływki to funkcja eksponencjalna, więc pomiędzy napięciem 4,4V, a 5V jest PRZEPAŚĆ w przepływie.
Mając 220KM w M52B28 osiągałem 4,6V na seryjnym zdrowym MAFie.
Może masz nieszczelny dolot i przepływ Ci ucieka?
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: E46 320Ci TwinTurbo
Też mi się to wydaje dziwne. Może ją uszkodziłeś jak wyciągałeś wkład albo gdzieś puknąłeś nim ? Bardzo delikatna jest ta przepływka.
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
-
- Nowy na forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 30 wrz 2012, o 13:10
- Imię: Michał
- lokalizacja: Nowe Miasto n/P
Re: E46 320Ci TwinTurbo
maksymalnie przepływka powinna pokazać 4,9951V wg. manuala (engine management system MS42) a w kg/h 16383,75kg/h
jak ktoś potrzebuje tego manuala do stera ms42 to priv
jak ktoś potrzebuje tego manuala do stera ms42 to priv
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1800
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E46 320Ci TwinTurbo
Z tymi kg/h to przecinek nie powinien o jedno się przestawić?
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- Nowy na forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 30 wrz 2012, o 13:10
- Imię: Michał
- lokalizacja: Nowe Miasto n/P
Re: E46 320Ci TwinTurbo
To jest wartość z tabelki, ale nie jest to wyjściowa wartość jaką widzimy np. w inpie i jest ona dalej podstawiana do jakiś tam wzorów i dopiero otrzymujemy końcowy wynik.Miś pisze:Z tymi kg/h to przecinek nie powinien o jedno się przestawić?
-
- User
- Posty: 68
- Rejestracja: 20 lut 2014, o 14:56
- Imię: adam
- lokalizacja: wr
Re: E46 320Ci TwinTurbo
Co by nie było wg jakiegoś manuala to po powiększeniu średnicy przepływomierza powinno spaść napięcie, może rzeczywiście gdzieś zawadziłem przy przekładce rdzenia albo sam nie wiem... Może jak już zmieniać średnice i zaburzać pomiar to średnica powinna być dużo bardziej powiększona? Co ciekawe wydaje mi się, że do pewnych obrotów pokazuje niższy odczyt. Na razie zostawiam to i wlatuje gt35 a silnik będzie przygotowany pod większe moce. Zależy mi na czasie więc cena za kit biturbo 3000zł, jedna turbospręzarka do regeneracji albo wymiany, jak kto woli.
-
- Nowy na forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 30 wrz 2012, o 13:10
- Imię: Michał
- lokalizacja: Nowe Miasto n/P
Re: E46 320Ci TwinTurbo
Próbowałeś może dać rezystor 1-2kohm na sygnał przepływki ?
Mam znajomego z Mołdawi, który tak jeździ i też autko wystrojone na seryjnym ECU Siemensa. On bodajże wcisnął tam przepływkę z M60b40 lub b30 i zmieniał tylko mapę paliwa
silnik chyba m52b25, ale już nie pamiętam. Ładuję tam około 1 Bar z kompresora i ta przepływka mu spokojnie wystarcza.
Mam znajomego z Mołdawi, który tak jeździ i też autko wystrojone na seryjnym ECU Siemensa. On bodajże wcisnął tam przepływkę z M60b40 lub b30 i zmieniał tylko mapę paliwa
silnik chyba m52b25, ale już nie pamiętam. Ładuję tam około 1 Bar z kompresora i ta przepływka mu spokojnie wystarcza.
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1800
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E46 320Ci TwinTurbo
Napięcie teoretycznie może spaść, porównując przepływkę z M52B28 do tej z Alpiny to widać w sterowniku, że przy bardzo niskich napięciach ta z Alpiny pokazuje mniej przepływu przy tym samym napięciu. W rzeczywistości jednak ZAWSZE po zwiększeniu średnicy powinno spaść napięcie w każdym zakresie, jednak nieliniowo.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- User
- Posty: 68
- Rejestracja: 20 lut 2014, o 14:56
- Imię: adam
- lokalizacja: wr
Re: E46 320Ci TwinTurbo
Ogólnie napięcie podskoczyło przed odcięciem o jakieś 0.10-0.15V względem serii. Wychodzi na to, że jednak musiałem gdzieś zawadzić.
Rezystor w zasadzie nic tu pomoże. Po prostu trzeba powiększyć średnicę i robić to bardziej uważnie niż ja...
Rezystor w zasadzie nic tu pomoże. Po prostu trzeba powiększyć średnicę i robić to bardziej uważnie niż ja...