BMW e34 TURBO LPG PCV
-
- User
- Posty: 37
- Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Staniewo
BMW e34 TURBO LPG PCV
Witam wszystkich, forum śledzę od dawna i dzięki temu zbudowałem mojego gruza,
projekt dosc nietypowy,
lata trzeci rok, połyka kilometry
Natomiast wielu ludzi twierdzło, że się nie da...
Model: BMW E34 520
Modyfikacje
Silnik:M30B30
-nowe pierścienie
-grubsza uszczelka
-głowica po kompletnej obróbce
-olej valvoline 10W60
-ze swapu i remontu nie mam zdjęć
Układ dolotowy:
-kolektor ssący przeniesiona przepustnica
-Bloss
-rura 2.5cala
-ic 550x230x65
-rura od turbo do ic 51 blow off i nasz patent
Układ wydechowy:
-kolektor custom
-wg 50mm
-turbin było kilka
- 2x turbinki z tds na 0.7 bara wyszło 309 km 438 nm
-gt35 40 ts od .
- k27 z ursusa wieksza
- k27 z ursusa mała
- aktualnie hybryda k27 z ursusa
-wydech przelotowy 3cale na jednym tłumniku zrobiony z seryjnej puszki
Układ paliwowy / wtryskowy:
-benzyna (brak)
- 100% LPG
-Bloss
-2x BRC AT-90 po 230 km
-dopływ z butli 2x fi6 przy butli trójnik i rurka fi8 do butli
Elektronika / wskaźniki:
zapłon
-kopułka palec beru
-kable ngk
-świece denzo zaklepane na 0.4mm
-cewka MSD Blaster 2
-egt boost cisnienie oleju
Układ chłodzenia:
-od m30
Układ napędowy:
-z początku wał i most seria z m20
-aktualnie cały m30 szpera zaciśnięta (dołożyłem podkładkę 0.5 mm)
Zawieszenie:
-przód ciachniete spreżyny
-tył seria
BODY KIT i wnętrze:
-seria
ten kolektor nie przemyślałem
po piątnik
ostatnio troche rzezbiłem w garażu
po tych modach walczyłem żeby lpg zaczęło współpracować, nie raz szlak trafiał jak nauczyłem sie co i jak polecieliśmy na zlot po paru przejazdach chiałem wiecej nawet udało sie puchar przywieść do domu
https://www.youtube.com/watch?v=NQFdpWXWNtQ" onclick="window.open(this.href);return false;
projekt dosc nietypowy,
lata trzeci rok, połyka kilometry
Natomiast wielu ludzi twierdzło, że się nie da...
Model: BMW E34 520
Modyfikacje
Silnik:M30B30
-nowe pierścienie
-grubsza uszczelka
-głowica po kompletnej obróbce
-olej valvoline 10W60
-ze swapu i remontu nie mam zdjęć
Układ dolotowy:
-kolektor ssący przeniesiona przepustnica
-Bloss
-rura 2.5cala
-ic 550x230x65
-rura od turbo do ic 51 blow off i nasz patent
Układ wydechowy:
-kolektor custom
-wg 50mm
-turbin było kilka
- 2x turbinki z tds na 0.7 bara wyszło 309 km 438 nm
-gt35 40 ts od .
- k27 z ursusa wieksza
- k27 z ursusa mała
- aktualnie hybryda k27 z ursusa
-wydech przelotowy 3cale na jednym tłumniku zrobiony z seryjnej puszki
Układ paliwowy / wtryskowy:
-benzyna (brak)
- 100% LPG
-Bloss
-2x BRC AT-90 po 230 km
-dopływ z butli 2x fi6 przy butli trójnik i rurka fi8 do butli
Elektronika / wskaźniki:
zapłon
-kopułka palec beru
-kable ngk
-świece denzo zaklepane na 0.4mm
-cewka MSD Blaster 2
-egt boost cisnienie oleju
Układ chłodzenia:
-od m30
Układ napędowy:
-z początku wał i most seria z m20
-aktualnie cały m30 szpera zaciśnięta (dołożyłem podkładkę 0.5 mm)
Zawieszenie:
-przód ciachniete spreżyny
-tył seria
BODY KIT i wnętrze:
-seria
ten kolektor nie przemyślałem
po piątnik
ostatnio troche rzezbiłem w garażu
po tych modach walczyłem żeby lpg zaczęło współpracować, nie raz szlak trafiał jak nauczyłem sie co i jak polecieliśmy na zlot po paru przejazdach chiałem wiecej nawet udało sie puchar przywieść do domu
https://www.youtube.com/watch?v=NQFdpWXWNtQ" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
- Imię: Karol
- lokalizacja: Podlasie
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
o kurde takiego twinturbo rzezby to nawet ja bym nie zrobil choc jestem w tym niezly , fajnie ze blos ogarnia temat, nie sadzilem ze ma taka wydajnosc
-
- User
- Posty: 37
- Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Staniewo
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
ja to tak zawsze kombinuje a bloss też nie myślałem ze tyle ogarnie próbowałem 1 bar ale coś nie lubi myślałem kolektor ssący przerobić i 2x bloss zapodać jutro postaram sie wrzucić więcej zdjęć
-
- Turbo-Team
- Posty: 670
- Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Jarosław
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
Aleś te kolektory zglutał a kolanka od umywalki to już naprawde wyższy poziom druciarstwa .
+1 za palenie laczków
+1 za palenie laczków
-
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
- Imię: Karol
- lokalizacja: Podlasie
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
dziwne ze to chce latac na tym blosie i to na takim jednymm parowniku :-))) ale fajnie bo cieszy i robi niejednego nowego grata
-
- User
- Posty: 37
- Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Staniewo
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
jest na dwóch parownikach 2x230 km zapas jest ludzie z początku mówili ze to nie ma szans działać hmm a ja dalej kombinowałem jak zdecydowałem sie na hamownie to był szok
-
- User
- Posty: 81
- Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
- Imię: Michał
- lokalizacja: Kraków
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
a masz moze fotorelacje jak zamontowales Intercooler??
-
- Forumowicz
- Posty: 215
- Rejestracja: 28 mar 2015, o 21:06
- Imię: rafał
- lokalizacja: Przemyśl
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
dla mnie ten blos to mistrzostwo, nie spodziewałem się, że coś takiego da się zrobić i przejeździ chociaż dwa tygodnie
projekt za 2000 pl i kto mówi że się nie da ?????
projekt za 2000 pl i kto mówi że się nie da ?????
-
- User
- Posty: 37
- Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Staniewo
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
nie mam nic konkretnego leże chory ja wyzdrowieje mogę porobić fotkiIskraKrK pisze:a masz moze fotorelacje jak zamontowales Intercooler??
-
- User
- Posty: 37
- Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Staniewo
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
z początku próbowałem na zwykłym mikserze i cieszko było to wyregulować jak kupiłem blossa to orazy było można regulować i z początku miałem tylko jedną rurke zasilajacą fi6makii pisze:dla mnie ten blos to mistrzostwo, nie spodziewałem się, że coś takiego da się zrobić i przejeździ chociaż dwa tygodnie
projekt za 2000 pl i kto mówi że się nie da ?????
-
- User
- Posty: 37
- Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Staniewo
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
po jakimś czasie zaczęłem dalej modzić kolektor który mie denerwował, ulepiłem taki
turbinka poszła wyżej nie wiem czemu odrazu tak nie zrobiłem
w tym samym czasie wpadła belka od m30 i most ze szperą
po tych modach po jakimś czasie był organizowany w mojej okolicy dyno dey, wyszło tak
https://www.facebook.com/maslaczysko/vi ... =2&theater" onclick="window.open(this.href);return false;
w miedzy czasie kupiłem turbinke gt35 40 uparłem sie na nia ale po testach byłem zły na siebie
po około 2 miesiacach zaczełem znowu modzi wyleciały turbinki i trzeba było kombinowac nastepny kolektor
w tym samym czasie wpadło nowe sprzegło które po roku szlak trafił wysprzeglik sie polał i symeryg z wału troche puszczał, od tłuściłem ale nie działa i teraz zrobiłem mały otwór w dzwonie w razie w
piotek godzina 01,00 zagadała wygrzałem bandaż i ognia wiedziałem ze to wstanie później niż te dwie małe suszarki ale ze nie az tak późno i egt ponad 900, w sobote rano był dyno dey poleciałem zatankowałem innego gazu pobawiłem sie dawką i egt nie przekraczało juz 900 ale byłem zmeczony i zły i nie hamowałem bo nie chciała jechać
jak zaczełem sie oswajać z tą turbinką to poleciałem na zlot
za 6 przejazdem pek krzyżak w wale napędowym (zakładałem nowy i jakiś badziew sie trafił) pewnie by nie pek ale strzeliłem ze sprzegła przy 6 tys. obr. bo inaczej nie szło ruszyć. Żeby wrócić do domu musiałem jakoś wyjąć wał (ja pod bmka a chłopaki klucze podaja ) i na lince do domu
turbinka poszła wyżej nie wiem czemu odrazu tak nie zrobiłem
w tym samym czasie wpadła belka od m30 i most ze szperą
po tych modach po jakimś czasie był organizowany w mojej okolicy dyno dey, wyszło tak
https://www.facebook.com/maslaczysko/vi ... =2&theater" onclick="window.open(this.href);return false;
w miedzy czasie kupiłem turbinke gt35 40 uparłem sie na nia ale po testach byłem zły na siebie
po około 2 miesiacach zaczełem znowu modzi wyleciały turbinki i trzeba było kombinowac nastepny kolektor
w tym samym czasie wpadło nowe sprzegło które po roku szlak trafił wysprzeglik sie polał i symeryg z wału troche puszczał, od tłuściłem ale nie działa i teraz zrobiłem mały otwór w dzwonie w razie w
piotek godzina 01,00 zagadała wygrzałem bandaż i ognia wiedziałem ze to wstanie później niż te dwie małe suszarki ale ze nie az tak późno i egt ponad 900, w sobote rano był dyno dey poleciałem zatankowałem innego gazu pobawiłem sie dawką i egt nie przekraczało juz 900 ale byłem zmeczony i zły i nie hamowałem bo nie chciała jechać
jak zaczełem sie oswajać z tą turbinką to poleciałem na zlot
za 6 przejazdem pek krzyżak w wale napędowym (zakładałem nowy i jakiś badziew sie trafił) pewnie by nie pek ale strzeliłem ze sprzegła przy 6 tys. obr. bo inaczej nie szło ruszyć. Żeby wrócić do domu musiałem jakoś wyjąć wał (ja pod bmka a chłopaki klucze podaja ) i na lince do domu
-
- Forumowicz
- Posty: 215
- Rejestracja: 28 mar 2015, o 21:06
- Imię: rafał
- lokalizacja: Przemyśl
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
1. Masz w tym samochodzie przepływomierz ?
2. AFR było mierzone ?
3. Wykres jest z tych 2 turbina z TDS-A ?
Pytam bo mocno ci kibicuje, sam raczej robię rzeźbę bo nie mam worka pieniędzy na moje hobby, a i nie robię tego, aby wygrywa zawody, a jeżdżę samochodami po mieście. \
Co do blosa żeby trochę zwiększyć jego wydajność możesz rozpiłować gwizdek i może coś więcej wtedy dmuchniesz
2. AFR było mierzone ?
3. Wykres jest z tych 2 turbina z TDS-A ?
Pytam bo mocno ci kibicuje, sam raczej robię rzeźbę bo nie mam worka pieniędzy na moje hobby, a i nie robię tego, aby wygrywa zawody, a jeżdżę samochodami po mieście. \
Co do blosa żeby trochę zwiększyć jego wydajność możesz rozpiłować gwizdek i może coś więcej wtedy dmuchniesz
-
- User
- Posty: 37
- Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Staniewo
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
Nie mam przepływkimakii pisze:1. Masz w tym samochodzie przepływomierz ?
2. AFR było mierzone ?
3. Wykres jest z tych 2 turbina z TDS-A ?
Pytam bo mocno ci kibicuje, sam raczej robię rzeźbę bo nie mam worka pieniędzy na moje hobby, a i nie robię tego, aby wygrywa zawody, a jeżdżę samochodami po mieście. \
Co do blosa żeby trochę zwiększyć jego wydajność możesz rozpiłować gwizdek i może coś więcej wtedy dmuchniesz
AFR nie mierzyłem patrze tylko na EGT
Tak wykres jest na tych turbinkach z tds wiecej nie chciały przyjmować bo z tego wszystkiego nie pomierzyłem wirników i jedna była mniejsza
Z tym workiem pieniedzy to ja tak samo ale ja bym miał to bym chciał spróbować ile da sie z lpg wycisnąć
Z blossem bende musiał spróbować ale myślę ze tylko u góry ?
Dużym problemem jest brak odcięcia , i tu moje pytanie czy ktoś by miał jakiś pomysł jak je zrobić ? Z góry dzięki za odp.
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
Piszesz że pojedyńcza turbina ci później wstaje niż dwie z tds-a... to znaczy ile później? Przy jakich obrotach?
Kibicuje projektom robionym w garażach, samemu z dużą dozą inwencji własnej ale ten dolot z rur kanalizacyjnych
Kibicuje projektom robionym w garażach, samemu z dużą dozą inwencji własnej ale ten dolot z rur kanalizacyjnych
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: BMW e34 TURBO LPG PCV
Jedynym wyjściem z odcinką jest odcięcie zapłonu przy takim gazie. Musisz dorobić jakiś diwajs aby powyżej jakichś obrotów odcinał zapłon albo sygnał z czujnika wału(będą błędy z tym związane w sterowniku)
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx