BMW e34 TURBO LPG PCV

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1800
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: Miś »

elmo0104 pisze:Jedynym wyjściem z odcinką jest odcięcie zapłonu przy takim gazie. Musisz dorobić jakiś diwajs aby powyżej jakichś obrotów odcinał zapłon albo sygnał z czujnika wału(będą błędy z tym związane w sterowniku)
Bez problemu można odciąć/opóźnić skrajnie mocno zapłon w seryjnym sterowniku, polecam, powinny iść marchewki. :D
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
makii
Forumowicz
Posty: 215
Rejestracja: 28 mar 2015, o 21:06
Imię: rafał
lokalizacja: Przemyśl

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: makii »

Miś pisze:
elmo0104 pisze:Jedynym wyjściem z odcinką jest odcięcie zapłonu przy takim gazie. Musisz dorobić jakiś diwajs aby powyżej jakichś obrotów odcinał zapłon albo sygnał z czujnika wału(będą błędy z tym związane w sterowniku)
Bez problemu można odciąć/opóźnić skrajnie mocno zapłon w seryjnym sterowniku, polecam, powinny iść marchewki. :D
Gdyby wyzerować zapłon na mapie przy 6500 ???? O to chodzi ????
makii
Forumowicz
Posty: 215
Rejestracja: 28 mar 2015, o 21:06
Imię: rafał
lokalizacja: Przemyśl

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: makii »

Blacha pisze:Piszesz że pojedyńcza turbina ci później wstaje niż dwie z tds-a... to znaczy ile później? Przy jakich obrotach?

Kibicuje projektom robionym w garażach, samemu z dużą dozą inwencji własnej ale ten dolot z rur kanalizacyjnych :blink2:
Odnośnie złączek kanalizacyjnych czy ona same z siebie utrzymują ciśnienie doładowania, czy twórca używał kleju do ich połączenia ?
caserwis
Turbo-Team
Posty: 670
Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
Imię: Wojtek
lokalizacja: Jarosław

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: caserwis »

Kolanka od sracza mają swoją zaletę szybki montaż i demontaż i cena pewnie kusząca.
Zycio lpg
User
Posty: 37
Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
Imię: Marcin
lokalizacja: Staniewo

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: Zycio lpg »

Blacha pisze:Piszesz że pojedyńcza turbina ci później wstaje niż dwie z tds-a... to znaczy ile później? Przy jakich obrotach?

Kibicuje projektom robionym w garażach, samemu z dużą dozą inwencji własnej ale ten dolot z rur kanalizacyjnych :blink2:
przy 4 zaczynała ładować przy 5 było 0.7 miałem wrażenie jak bym jakąś naczepę cały czas holował, pewnie na benzynie dużo lepiej by było
pcv wiem ze denerwuje oko :down:
Zycio lpg
User
Posty: 37
Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
Imię: Marcin
lokalizacja: Staniewo

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: Zycio lpg »

Miś pisze:
elmo0104 pisze:Jedynym wyjściem z odcinką jest odcięcie zapłonu przy takim gazie. Musisz dorobić jakiś diwajs aby powyżej jakichś obrotów odcinał zapłon albo sygnał z czujnika wału(będą błędy z tym związane w sterowniku)
Bez problemu można odciąć/opóźnić skrajnie mocno zapłon w seryjnym sterowniku, polecam, powinny iść marchewki. :D
Jak dokładnie to zrobić bo nie znam sie na tym :down: Kolega mię poprosił żebym mu założył turbo do calibry na tej samej zasadzie co u mnie i w niej było coś takiego ze powyżej 7 nie wkręcała się fabrycznie musiała mieć coś zrobione
Zycio lpg
User
Posty: 37
Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
Imię: Marcin
lokalizacja: Staniewo

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: Zycio lpg »

makii pisze:
Blacha pisze:Piszesz że pojedyńcza turbina ci później wstaje niż dwie z tds-a... to znaczy ile później? Przy jakich obrotach?

Kibicuje projektom robionym w garażach, samemu z dużą dozą inwencji własnej ale ten dolot z rur kanalizacyjnych :blink2:
Odnośnie złączek kanalizacyjnych czy ona same z siebie utrzymują ciśnienie doładowania, czy twórca używał kleju do ich połączenia ?
Tam gdzie ciśnienie złączka silikonowa i opaska a od filtra tylko wciśnięte
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1800
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: Miś »

Na większej turbosprężarce musisz dolać więcej paliwa przy tym samym doładowaniu, bo przepływ powietrza się zwiększa.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Zycio lpg
User
Posty: 37
Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
Imię: Marcin
lokalizacja: Staniewo

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: Zycio lpg »

Zapłon słaby i wiekszej dawki nie chciało zapalać po założeniu cewki msd trochę było lepiej ale bez szału. To jak z tym odcięciem bo ciekawość mie zżera hihi :rolleyes2:
Awatar użytkownika
Pietrek.L
User
Posty: 50
Rejestracja: 27 paź 2014, o 21:01
Imię: Piotr
lokalizacja: (W-ch) / Opole

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: Pietrek.L »

Hasło dla googla ARDUINO, idzie na ty zrobić prawie wszystko
makii
Forumowicz
Posty: 215
Rejestracja: 28 mar 2015, o 21:06
Imię: rafał
lokalizacja: Przemyśl

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: makii »

Zycio lpg pisze:Zapłon słaby i wiekszej dawki nie chciało zapalać po założeniu cewki msd trochę było lepiej ale bez szału. To jak z tym odcięciem bo ciekawość mie zżera hihi :rolleyes2:

daj numer sterownika ECU to zobaczę co da się zrobić i zrobie ci to po kosztach
Awatar użytkownika
Pan. B
Forumowicz
Posty: 409
Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
Imię: Marcin
lokalizacja: Biały Kościół

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: Pan. B »

Myślałem że widziałem już wszystko. Ale ten "popiątnik" i kibel rura...do tego blos... niezły hardkor :)
Ważne żę działa :ok:
Ten wykres to na 2x td04-13t-4?
Jeeet
Forumowicz
Posty: 304
Rejestracja: 27 lut 2011, o 17:06
Imię: Marek
lokalizacja: Swinde

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: Jeeet »

Miszczu mój ! Te szare kiblowate pcv .... miałem być pierwszy a ty mię ubiegłeś ! :piwo: . A tak na poważnie zawsze się zastanawiałem czemu zawodowi "tjunerzy" stosują rury alu. czy z innego stopu zamiast pcv (ok wiem że szary odpada ale są inne kolory )? Przecież metal dobrze przewodzi ciepło a ciąganie takich metalowych rur po całej komorze silnika niweczy trochę prace intercoolera ?

p.s szacun dla tej m30 za chęć do życia .
p.s 2 fajnie że pokazałeś że tanio można wykrzesać troche km ze starego kloca w domowym zaciszu .
marcc
User
Posty: 30
Rejestracja: 10 sty 2016, o 20:16
Imię: Marcin
lokalizacja: Navan

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: marcc »

To jest dopiero nisko budzetowy projekt - czekam na kolejne "Stage" :D
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: BMW e34 TURBO LPG PCV

Post autor: DOHC »

w 100 stopniach z pcv robi się już kondon.
ODPOWIEDZ