BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
-
- Turbo-Team
- Posty: 543
- Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Nams
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
gt3530 lepiej wypada pod względem wykresu, czemu wybrałeś tą turbine?
No i takie pytanie z tyłka, szkoda było płynu zalać zamiast wody?
No i takie pytanie z tyłka, szkoda było płynu zalać zamiast wody?
E30 325
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
Polecam uszczelki Elring. U mnie miała miejsce podobna sytuacja. Puściła uszczelka Reinz od strony przekładki ale tylko jedna w tym samym miejscu.
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
-
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
To sprzęgło , to jest wypiaskowane?
-
- User
- Posty: 81
- Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
- Imię: Michał
- lokalizacja: Kraków
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
Woda była zalana na chwile żeby sprawdzić czy coś gdzieś się nie ulatnia. Z turbina tez był pośpiech przy kupnie ale jestem zadowolony bo można spokojnie jechać do 4tys. Jeszcze musze kuknac na przekladke czy kanały wodne było faktycznie zgodne z uszczelkami. Ale za nim zrobiło się kuku udało mi się nagrać trochę przyspieszenia od 80 - 220.
https://youtu.be/AEvC8hnqzE4" onclick="window.open(this.href);return false;
https://youtu.be/AEvC8hnqzE4" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- User
- Posty: 81
- Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
- Imię: Michał
- lokalizacja: Kraków
-
- User
- Posty: 81
- Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
- Imię: Michał
- lokalizacja: Kraków
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
Panowie nie uwierzycie ale silnik poraz 2 szlak trafil. stracil kompresje na conajmniej 2 cylindry a za mna zostaje mega biala chmura. moze dzisiaj uda mi sie go rozebrac..
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
Jeśli po zdjęciu głowicy będzie ta sama sytuacja z uszczeklą szukaj przeczyny w dociągnięciu głowicy do blokuIskraKrK pisze:Panowie nie uwierzycie ale silnik poraz 2 szlak trafil. stracil kompresje na conajmniej 2 cylindry a za mna zostaje mega biala chmura. moze dzisiaj uda mi sie go rozebrac..
-
- Turbo-Team
- Posty: 313
- Rejestracja: 29 sty 2014, o 21:00
- Imię: Krzysiek
- lokalizacja: Wojnicz
- Lokalizacja: Wojnicz
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
Albo coś tu nie jest tak do końca płaskie jak sie wydaje
-
- Forumowicz
- Posty: 215
- Rejestracja: 28 mar 2015, o 21:06
- Imię: rafał
- lokalizacja: Przemyśl
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
IskraKrK pisze:Panowie nie uwierzycie ale silnik poraz 2 szlak trafil. stracil kompresje na conajmniej 2 cylindry a za mna zostaje mega biala chmura. moze dzisiaj uda mi sie go rozebrac..
silnika out, blok i głowa do planowania, tłoki 1.8 is ( jak pamiętam same odprężają ) i składaj bez przekładek, bo zaczyna się taka męka jak ja kiedyś miałem
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1800
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
Albo MLS odprężający zamiast kanapek, drogo, ale porządnie i wielokrotnego użytku.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
mls nie jest wielokrotnego użytku i nie jest wogóle odporne na spalanie stukowe, najlepszy jest Victor Reinz , jak wszystko jest zrobione i wystrojone jak trzeba wtedy zakłada się Mls'a i katuje do oporu,
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
jeśli przepalone będziesz mial na tym samym cylindrze to masz jeden wtryskiwacz uszkodzony.... przerabialem to ze znajomym.... z 5 razy pruli głowicę bo ciągle 6 cylinder (w ich wypadku tak było).... Na początku przejeżdżali po złożeniu 200-300km a przy 5 razie już tylko 25km tak więc wtryski do sprawdzenia bo moim zdaniem przepala Ci uszczelkę....
BMWexpert Motorsport
-
- User
- Posty: 91
- Rejestracja: 28 maja 2014, o 18:43
- Imię: Tomek
- lokalizacja: Brzeg
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
Ale sondę afr ma zamontowana, to raczej powinno wykazać jakaś niesprawność wtryskiwaczy, czy jednak nie?leo pisze:jeśli przepalone będziesz mial na tym samym cylindrze to masz jeden wtryskiwacz uszkodzony.... przerabialem to ze znajomym.... z 5 razy pruli głowicę bo ciągle 6 cylinder (w ich wypadku tak było).... Na początku przejeżdżali po złożeniu 200-300km a przy 5 razie już tylko 25km tak więc wtryski do sprawdzenia bo moim zdaniem przepala Ci uszczelkę....
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
dzorczbond pisze:Ale sondę afr ma zamontowana, to raczej powinno wykazać jakaś niesprawność wtryskiwaczy, czy jednak nie?leo pisze:jeśli przepalone będziesz mial na tym samym cylindrze to masz jeden wtryskiwacz uszkodzony.... przerabialem to ze znajomym.... z 5 razy pruli głowicę bo ciągle 6 cylinder (w ich wypadku tak było).... Na początku przejeżdżali po złożeniu 200-300km a przy 5 razie już tylko 25km tak więc wtryski do sprawdzenia bo moim zdaniem przepala Ci uszczelkę....
W ferworze jazdy takim autem nie spoglądasz za często na wskaźniki a taki stan rzeczy może nastąpić w ciągu kilku sekund. Poza tym najlepiej byłoby mieć 6 kanałowy kontroler EGT z logowaniem. Wtedy temat byłby jasny. Dla mnie problem leży w dozowaniu paliwa.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
-
- User
- Posty: 81
- Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
- Imię: Michał
- lokalizacja: Kraków
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
Niestety nie udało mi się w czoraj wjechać na warsztat. Rozważam zmianę bloku i wadze nie krótszych korb i srub arp. I zostać dalej przy tych 405km auta używam sporadycznie do zabawy nie na tor. Wtryskow po ostatnim razie nie przekladalem wiec będzie dokładnie wiadomo czy to wina wtrysku. Temperaturę wody miałem okolo 80 stopni bo tak mam układ przerobiony. To będzie ostatnią próba reanimacji turbo. Jak to padnie to zamykam temat bo nie będę inwestować kolejnej kasy. Mam serdecznie dość po wydaniu 26tys zł i zrobieniu zaledwie 300km. Czemu aż 26? Bo jeden silnik po kapitalnym remoncie nie wytrzymał 1500km bez turbo.