e46 330Ci turbo dla Łukasza
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1800
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: e46 330Ci turbo dla Łukasza
Przy tym czasie w tej budzie to będzie 420KM+ spokojnie. Gratulacje.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: e46 330Ci turbo dla Łukasza
Ciekawe ile jeszcze ten piec pożyje w takim setupie ale wlasciciel jest swiadomy i wie ze jest swego rodzaju pionierem testerem
BMWexpert Motorsport
- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: e46 330Ci turbo dla Łukasza
DO ilu odprężyliście piec ? Czyli bajki ludzie piszą że tłoki z m54b30 nie znoszą 0.5 bar , bo półki lecą
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: e46 330Ci turbo dla Łukasza
Piszą Ci, którzy nie polecieli na tym grubiej. W aucie zastosowana jest nasza przekładka odprężająca 2 mm typu MLS i szpilki M11.
Auto jest ostro traktowane i nic mu nie dolega. Możliwe, że niebawem pójdzie na rolki to zobaczymy co wyjdzie.
Auto jest ostro traktowane i nic mu nie dolega. Możliwe, że niebawem pójdzie na rolki to zobaczymy co wyjdzie.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1800
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: e46 330Ci turbo dla Łukasza
Na seryjnym CR dawno półki zleciałyby na PB, ale tu odprężony dlatego żyje, na E85 pewnie żyłyby tłoki wiecznie w tym setupie odziwo.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- Nowy na forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 15 lip 2015, o 22:55
- Imię: damian
- lokalizacja: northampton
Re: e46 330Ci turbo dla Łukasza
Siemka Panowie, troche mi sie chce smiac jak piszecie ze tloki z M54 koncza sie juz przy pol bara. Stroilismy M54b30 ( odprezone kolejna uszczelka 0,7 czyli CR cos kolo 9,6:1) na fabrycznym ecu i podczas strojenia czasami przy 1.1bara afr lecial na ponad 15 i nic nie strzelilo. Aktualnie lata na plaskim doldowaniu 1bar i ma sie bardzo dobrze. Wiec nie tylko wytrzymalosc sprzetu wplywa na wytrzymalosc calego setupu, kolejna jak nie najwazniejsza sprawa to strojenie, a w szczegolnosci kontrola stuku. Bo spalaniem stukowym to i zakuty slupek mozna zniszczyc bardzo szybko.
Druga sprawa to doladowanie doladowaniu nie jest rowne, trzeba pamietac ze ciasna dupa na turbawce znacznie ogranicza napelnianie cylindea (VE) tak wiec w naszym przypadku niecalym 1 barze z poprzedniej bylo 415hp a teraz przy tym samym doladowniu jest 504hp.
Dodam ze auto podczas strojenia i ppmiarow przelatalo ok 250km na na obciazeniowce 4x4 z czteroma hamulcami wiec, na biezaco testowane po kazdej jednej zmianie.
Druga sprawa to doladowanie doladowaniu nie jest rowne, trzeba pamietac ze ciasna dupa na turbawce znacznie ogranicza napelnianie cylindea (VE) tak wiec w naszym przypadku niecalym 1 barze z poprzedniej bylo 415hp a teraz przy tym samym doladowniu jest 504hp.
Dodam ze auto podczas strojenia i ppmiarow przelatalo ok 250km na na obciazeniowce 4x4 z czteroma hamulcami wiec, na biezaco testowane po kazdej jednej zmianie.
-
- Forumowicz
- Posty: 215
- Rejestracja: 28 mar 2015, o 21:06
- Imię: rafał
- lokalizacja: Przemyśl
Re: e46 330Ci turbo dla Łukasza
alizczewy pisze:Siemka Panowie, troche mi sie chce smiac jak piszecie ze tloki z M54 koncza sie juz przy pol bara. Stroilismy M54b30 ( odprezone kolejna uszczelka 0,7 czyli CR cos kolo 9,6:1) na fabrycznym ecu i podczas strojenia czasami przy 1.1bara afr lecial na ponad 15 i nic nie strzelilo. Aktualnie lata na plaskim doldowaniu 1bar i ma sie bardzo dobrze. Wiec nie tylko wytrzymalosc sprzetu wplywa na wytrzymalosc calego setupu, kolejna jak nie najwazniejsza sprawa to strojenie, a w szczegolnosci kontrola stuku. Bo spalaniem stukowym to i zakuty slupek mozna zniszczyc bardzo szybko.
Druga sprawa to doladowanie doladowaniu nie jest rowne, trzeba pamietac ze ciasna dupa na turbawce znacznie ogranicza napelnianie cylindea (VE) tak wiec w naszym przypadku niecalym 1 barze z poprzedniej bylo 415hp a teraz przy tym samym doladowniu jest 504hp.
Dodam ze auto podczas strojenia i ppmiarow przelatalo ok 250km na na obciazeniowce 4x4 z czteroma hamulcami wiec, na biezaco testowane po kazdej jednej zmianie.
Co do twojej wypowiedź to faktycznie niewykryte w porę stukowe i albo uszczelka wylatuje bokiem albo półka w tłoku w najlepszym wypadku pęknięte pierścienie. Także czasem lepiej podlać i nie szukać każdego konia na siłę, a jeździć bezpieczniej, ale zależy do czego wózek jest szykowany, bo co niektórzy robią 4 mocniejsze przejazdy i głowica do góry i tak w kółko.
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: e46 330Ci turbo dla Łukasza
alizczewy pisze:Siemka Panowie, troche mi sie chce smiac jak piszecie ze tloki z M54 koncza sie juz przy pol bara. Stroilismy M54b30 ( odprezone kolejna uszczelka 0,7 czyli CR cos kolo 9,6:1) na fabrycznym ecu i podczas strojenia czasami przy 1.1bara afr lecial na ponad 15 i nic nie strzelilo. Aktualnie lata na plaskim doldowaniu 1bar i ma sie bardzo dobrze. Wiec nie tylko wytrzymalosc sprzetu wplywa na wytrzymalosc calego setupu, kolejna jak nie najwazniejsza sprawa to strojenie, a w szczegolnosci kontrola stuku. Bo spalaniem stukowym to i zakuty slupek mozna zniszczyc bardzo szybko.
Druga sprawa to doladowanie doladowaniu nie jest rowne, trzeba pamietac ze ciasna dupa na turbawce znacznie ogranicza napelnianie cylindea (VE) tak wiec w naszym przypadku niecalym 1 barze z poprzedniej bylo 415hp a teraz przy tym samym doladowniu jest 504hp.
Dodam ze auto podczas strojenia i ppmiarow przelatalo ok 250km na na obciazeniowce 4x4 z czteroma hamulcami wiec, na biezaco testowane po kazdej jednej zmianie.
O ile to ten projekt, o którym tak dużo było komentarzy na fejsie to kojarzę temat. Jestem skłonny się z tym zgodzić. Tu co i rusz ktoś pisze, że mu spadły półki z tłoków M44 na strokerze M50B29. Ja już tym narobiłem kupe km na 1.5b i nic się nie dzieje. Ale fakt, faktem, że auta mi stroi kozak w tej dziedzinie. Powiedział mi krótko - nie będzie stuku, to będzie jeździł i na 1.7 bara. I zdaje się do tej pory jest to prawdą. Fajnie, że lecisz na wysokim CR bo sprawność silnika nie leci na łeb na szyje. To jeździ na 98?
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
-
- Nowy na forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 15 lip 2015, o 22:55
- Imię: damian
- lokalizacja: northampton
Re: e46 330Ci turbo dla Łukasza
Tak auto lata na 98, te auto to driftowoz mojego szefa tak ze nie jezdzi czesto ale jak juz jest upalany to grubo. Ja jestem w trakcie budowy swojego podobnego projektu tyle ze wersji drogowej. Mojego skladam na podobny cr tez na oryginalnych tlokach, turbo oryginalne gt3071r zmodyfikowane przez Owen Dewelopments dla Formuly 2, kolektor 6in1 rownoleglowosciowy na mozliwie najdluzszych runnerach, WG Tial MVR F2 edition, wtryski narazie 470cc Boscha, BOV HKS, porting glowicy, szpilki 11 i pare innych udziwien. Wszystko bedzie wystrojone na standardowym DME MS43 na customowym MAF 3,5" z wkladem Boscha, ktory spokojnie ogarnie do 650km. Do tego Launch Control i Boost Control tez na ori ecu. Zobaczymy co z tego wyjdzie?
-
- Turbo-Team
- Posty: 357
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
- Imię: Paweł
- lokalizacja: WLKP
Re: e46 330Ci turbo dla Łukasza
Gt3071 nawet obrobione przez OD to nieporozumienie do tego litrażu, górą to zdechnie i egt będzie z kosmosu, minimum gt3076.
-
- Nowy na forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 15 lip 2015, o 22:55
- Imię: damian
- lokalizacja: northampton
Re: e46 330Ci turbo dla Łukasza
Z tego co sie zorientowalem to zmodzona muszla, nowe kolo kompresji i nowy talerz o calkowicie innym ksztalcie niz oryginal. Strona wydechowa TIAL wlot i wydech na V- bandzie. Kolo kompresji jest praktycznie tych samych wymiarow co 3076 a na inducerze jest nawet chyba troszke wieksze, mierzylem kiedys i jak znajde wymiary to wrzuce. A na moce 450-500 spokojnie starczy.
-
- Nowy na forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 31 lip 2016, o 16:39
- Imię: ela
- lokalizacja: slask
Re: e46 330Ci turbo dla Łukasza
oo ty tez tu odezwij sie do mnie bo zgubilem tel. . Nie wiem kto wymyslil wogole ze tloki m54 sa jakos mega slabe , i jest to powielane przez lata tutaj na forum, twoj przyklad jest tego najlepszym okazem, dalej na mojej przekladce? Faktem jest ze przy malym problemie np. lekkim stuku, przeladowaniu , te wszystkie tloki nie sa juz tak mocno odporne jak grube denka m50, gdzie nie raz brakowalo mi paliwa = afr mega ubogi a to dalej lata. pozdr . & Żonkaalizczewy pisze:Z tego co sie zorientowalem to zmodzona muszla, nowe kolo kompresji i nowy talerz o calkowicie innym ksztalcie niz oryginal. Strona wydechowa TIAL wlot i wydech na V- bandzie. Kolo kompresji jest praktycznie tych samych wymiarow co 3076 a na inducerze jest nawet chyba troszke wieksze, mierzylem kiedys i jak znajde wymiary to wrzuce. A na moce 450-500 spokojnie starczy.
-
- Nowy na forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 15 lip 2015, o 22:55
- Imię: damian
- lokalizacja: northampton
Re: e46 330Ci turbo dla Łukasza
Witam;D przekldka nigdy nie uzyta bo lancuch swiezy i na dwoch uszczelkach juz bylo ciezko spiac a w dodatku nikt nie planowal takich mocy, ale kolektor od Ciebie spisuje sie pieknie
Ale koniec offtopa bo Leo nas pogoni
Ale koniec offtopa bo Leo nas pogoni
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: e46 330Ci turbo dla Łukasza
Spokojnie Leo nikogo nie będzie gonił
Co do przekładek my mamy jedną grubą uszczelkę w pełni metalową, stroiłem to osobiście i jest tak jak piszesz, bezpiecznie, bez wali o każdy koń odpowiednio podlane
BMWexpert Motorsport
- Szpera
- Forumowicz
- Posty: 286
- Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: Bielsk
Re: e46 330Ci turbo dla Łukasza
Jakieś video jakk to się napędza?