E36 m50b25 Coupe Ferrari Red TD04 20T
-
- Forumowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 26 kwie 2014, o 17:43
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Łódź
Re: E36 m50b25 Coupe Ferrari Red TD04 20T
Podoba mi się. Fajny projekt się szykuje
-
- User
- Posty: 60
- Rejestracja: 6 lut 2012, o 16:44
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Warszawa
- forti
- Forumowicz
- Posty: 838
- Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
- Imię: Grzes
- lokalizacja: Wroclaw
- Kontakt:
Re: E36 m50b25 Coupe Ferrari Red TD04 20T
Widziales kiedykolwiek jakas glowice jak kanaly wylotowe plynely do wydechu?
-
- User
- Posty: 60
- Rejestracja: 6 lut 2012, o 16:44
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 m50b25 Coupe Ferrari Red TD04 20T
Dobra. To skręcam całość. Dzieki, jestem spokojniejszyforti pisze:Widziales kiedykolwiek jakas glowice jak kanaly wylotowe plynely do wydechu?
-
- Nowy na forum
- Posty: 7
- Rejestracja: 17 paź 2011, o 17:58
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Warszawa/Puławy
Re: E36 m50b25 Coupe Ferrari Red TD04 20T
Świetnie się zapowiada Sam od dłuższego czasu myślę o poszerzeniach hard motorsport.
Jedyne co mi się nie podoba to dziadowski gwint.
Jedyne co mi się nie podoba to dziadowski gwint.
-
- User
- Posty: 60
- Rejestracja: 6 lut 2012, o 16:44
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 m50b25 Coupe Ferrari Red TD04 20T
Gwint kupiony okazyjnie za połowę ceny, chodziło aby auto na czymś stało, i dojechalo na strojenie. W planach jest isc w wersji streetsiwy21 pisze:Świetnie się zapowiada Sam od dłuższego czasu myślę o poszerzeniach hard motorsport.
Jedyne co mi się nie podoba to dziadowski gwint.
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: E36 m50b25 Coupe Ferrari Red TD04 20T
Kurcze dużo to wychodzi, efekt na pewno fajny ale jak doliczymy do kosztu przeróbki cenę zakupu samej sprężarki to zbliżamy się pod 2 tys. a za niewiele więcej już BorgWagnera można kupić nowego. Te wirniki CNC na prawdę robią aż taką różnicę ?Niejawny pisze: Turbina td04 hl 16 t dupka 7cm (od volvo) została przerobiona w zakładzie u peruna (miszna z racingforum ), zostało zmienione koło kompresji z 16t na kute cnc 20t , została roztoczona muszla, aby owe koło się zmieściło, zamontowane nowe wzmocnione łożyska i uszczelniacze. Koszt przeróbki to 1200 zł razem z wymianą bebechów na mocniejsze (Wirnik wydechowy został seryjny, bo był jak nowy)
- Przemek328
- User
- Posty: 104
- Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:53
- Imię: Przemek
- lokalizacja: Legionowo
Re: E36 m50b25 Coupe Ferrari Red TD04 20T
Własnie Rafał, w sumie to mogłeś kupić coś większego... ale przynajmniej samochód będzie miał mocny dół.
-
- Forumowicz
- Posty: 304
- Rejestracja: 27 lut 2011, o 17:06
- Imię: Marek
- lokalizacja: Swinde
Re: E36 m50b25 Coupe Ferrari Red TD04 20T
Kurr... żebym ja tak ładnie malował jak ty - p.s zaj..... kolor . Mam dokładnie taką samą turbine no przed hybrydyzacją strasznie jestem ciekaw wykresu ,działaj i się chwal tu
-
- User
- Posty: 60
- Rejestracja: 6 lut 2012, o 16:44
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 m50b25 Coupe Ferrari Red TD04 20T
Ostatnio nie miałem czasu aktualizować galerii, a trochę się porobiło
Odświeżyłem trochę silnik, powymieniałem jakieś tam pierdoły
Zamontowałem icek, i pospawałem dolot
Przerobiłem lampy na bixenon
Bixenon po prawej, normalna soczewka po lewej :
Seria soczewka + HID vs bixenon + HID
całość poskładana w nowych lampach
Odświeżyłem trochę silnik, powymieniałem jakieś tam pierdoły
Zamontowałem icek, i pospawałem dolot
Przerobiłem lampy na bixenon
Bixenon po prawej, normalna soczewka po lewej :
Seria soczewka + HID vs bixenon + HID
całość poskładana w nowych lampach
-
- User
- Posty: 60
- Rejestracja: 6 lut 2012, o 16:44
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 m50b25 Coupe Ferrari Red TD04 20T
Przyjechał rollbar, w tle forma pod zaślepkę szyberdachu, też będzie z carbonu
Regulator siły na tył
Oraz hydrauliczny ręczny w miejsce seryjnego, od swwagierrów ale gdzieś mi wcieło foto
Kubły + pasy takata
W carbon poszły risery tunel listwa schowka
Porównanie włókno z czerwoną nitką(Carbon podobny do pakietu motorsport ) vs zwykłe włókno
Tak to wyszło na listwie schowka, reszta jest w trakcie
shortshit, który po zamontowaniu latał na boki jak ku**s na wierzchu..... Więc musiałem zespawać
jakaś tam wstępna przymiarka zacisków na tył :
Plakietki motorsport i i szczęśliwy los (nie było ustawione do zdjęcia )
Regulator siły na tył
Oraz hydrauliczny ręczny w miejsce seryjnego, od swwagierrów ale gdzieś mi wcieło foto
Kubły + pasy takata
W carbon poszły risery tunel listwa schowka
Porównanie włókno z czerwoną nitką(Carbon podobny do pakietu motorsport ) vs zwykłe włókno
Tak to wyszło na listwie schowka, reszta jest w trakcie
shortshit, który po zamontowaniu latał na boki jak ku**s na wierzchu..... Więc musiałem zespawać
jakaś tam wstępna przymiarka zacisków na tył :
Plakietki motorsport i i szczęśliwy los (nie było ustawione do zdjęcia )
-
- Nowy na forum
- Posty: 7
- Rejestracja: 17 paź 2011, o 17:58
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Warszawa/Puławy
Re: E36 m50b25 Coupe Ferrari Red TD04 20T
Posiadasz jeszcze na sprzedaż poszerzenia Hard motorsport? Pamiętam że kiedyś gdzieś pisałeś że masz formy i sprzedajesz.
-
- User
- Posty: 60
- Rejestracja: 6 lut 2012, o 16:44
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 m50b25 Coupe Ferrari Red TD04 20T
Pisz pwsiwy21 pisze:Posiadasz jeszcze na sprzedaż poszerzenia Hard motorsport? Pamiętam że kiedyś gdzieś pisałeś że masz formy i sprzedajesz.
- Pan. B
- Forumowicz
- Posty: 409
- Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Biały Kościół
Re: E36 m50b25 Coupe Ferrari Red TD04 20T
Z czego ten biksenon zaadaptowany ?
Dużo rzeźby przy tym było?
Dużo rzeźby przy tym było?
-
- Forumowicz
- Posty: 304
- Rejestracja: 27 lut 2011, o 17:06
- Imię: Marek
- lokalizacja: Swinde
Re: E36 m50b25 Coupe Ferrari Red TD04 20T
Siemka , możesz wrzucić jakies foto/schemat tej przejsciówki kolektor - turbo (mam podobny problem) .Od razu napisze że jesli masz drugą jestem zainteresowny kupnem.
pzd.
pzd.