BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
Awatar użytkownika
Pietrek.L
User
Posty: 50
Rejestracja: 27 paź 2014, o 21:01
Imię: Piotr
lokalizacja: (W-ch) / Opole

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: Pietrek.L »

Głowice były obrabiane w jakiś sposób: porting, wyrównanie komór spalania?
Szacun Bartku, czekam na kolejny update.
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: Wąski »

Pietrek.L pisze:Głowice były obrabiane w jakiś sposób: porting, wyrównanie komór spalania?
Szacun Bartku, czekam na kolejny update.
Dzięki :)

Mały porting bardziej wydech niż strona ssąca (mój stroiciel twierdzi żeby uzyskać jakiś widoczny efekt z portingu w turbo trzeba silnik zakrecic ponad 6,5 tys obr , czego w najbliższym czasie nie przewiduje ) natomiast bardziej skupiłem się na polerce ( wypolerowane kanały i zawory )

Obrazek
Wąski
BSS
turboexpert.pl
caserwis
Turbo-Team
Posty: 671
Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
Imię: Wojtek
lokalizacja: Jarosław

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: caserwis »

Profi to wygląda :ok: Ile planujesz z tego seta osiągnąć?
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: Wąski »

caserwis pisze:Profi to wygląda :ok: Ile planujesz z tego seta osiągnąć?
dzięki :)
Szczerze to nie wiem, na chwilę obecną planuje dmuchać max do Bara powinno i tak być mocno ciekawie :D :blink2:

Obrazek
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1800
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: Miś »

Dwie uszczelki czy dwie uszczelki i kanapka między nimi?
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: Wąski »

Miś pisze:Dwie uszczelki czy dwie uszczelki i kanapka między nimi?
kanapka :)
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: Blacha »

Bartek własnie sobie uzmysłowiłem że to taki trochę powrót do przeszłości.
Dobrze pamiętam jak ta e30 tyła zielona, miała M50 z turbem od volvo i zionął ogniem z wydechu... Fajne czasu :śmiech:
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: Wąski »

Blacha pisze:Bartek własnie sobie uzmysłowiłem że to taki trochę powrót do przeszłości.
Dobrze pamiętam jak ta e30 tyła zielona, miała M50 z turbem od volvo i zionął ogniem z wydechu... Fajne czasu :śmiech:
Fajne czasy tym bardziej że wtedy za 200 zł uśmiech był na twarzy przez cały dzień :) teraz niestety już na używanych 14, 15-stkach się nie polata
jak to napisałeś to z ciekawości sprawdziłem że auto kupiłem w 2009r :)
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: Pat-325 »

A z m50 turbo pożegnałeś się dokładnie 30-11-2011 ;)
Wtedy to busem wrócił ze mną do domu i tak zaczęła się moja przygoda. To już ponad 5 lat :eee:

Obrazek
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: Wąski »

Kręcimy

Obrazek
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: Wąski »

Obrazek
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Marek_W
Turbo-Team
Posty: 177
Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
Imię: Marek
lokalizacja: Ząbkowice

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: Marek_W »

hahaha czy na kole pasowym wału jest napisane "dokreć " ?

kuwa skąd ja to znam :)
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: Wąski »

Marek_W pisze:hahaha czy na kole pasowym wału jest napisane "dokreć " ?

kuwa skąd ja to znam :)

heh :) doqadnie :)

a dziś okazało się że 60m bandaża to za mało :P

Obrazek
Obrazek
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: Wąski »

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Wąski
BSS
turboexpert.pl
kamil7s
Turbo-Team
Posty: 543
Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
Imię: Kamil
lokalizacja: Nams

Re: BMW E30 V12 Turbo JZ & LS KILLER 5,4 V12 Wąski

Post autor: kamil7s »

Tez często pisze dokręcić na różnych częściach. Piękne wałeczki, myślałem od dawien dawna ze m70 to bliźniacza konstrukcja z m20, takie m20 x2 a tu patrz łańcuch. Człowiek sie całe życie uczy
E30 325
ODPOWIEDZ