Blacha pisze:Jakiś szczególny powód że śruby z VW a nie np. M57?
Wg tylko z trzech cylindrów ?
Nie miały być porostu 12mm z diesla z podkładkami które mieszczą się w otworach w głowicy
A wg tak tylko z 3cyl .
hz10 pisze:jest moc
dzięki
Blacha pisze:Jakiś szczególny powód że śruby z VW a nie np. M57?
Wg tylko z trzech cylindrów ?
hz10 pisze:jest moc
Nadal z 328są ale juz zaczynam konwersje na te z v8 bo na ostatniej dwudniowej imprezie driftu w bilgoraju urwałem 3sztubnt321 pisze:Półosie ogarnales z planowanego x3 lub v8, czy nadal z 328?
Ja mam zawory oemowe z trzonkami 7mm w tej chwili mam rev przy 7550rpm i nie mam problemu egt max 790st na torze , ciężko stwierdzić wytrzymałość zaworu ponieważ wszystko zależy jak jest poskładanie i wystrojone .DawidLwa pisze:Szkoda ze nie wstawiłeś zaworów chociaż supertecha koszta nie tak duże a było by dużo bezpieczniej. U mnie przy tych walkach i 7500 obrotach urwalo zawór wydechowy i to na e85 gdzie egt nie bylo wysokie. Moja delikatna rada nie kręć na 8000 bo szkoda silnika pozdr
Jeżeli chodzi o luz zaworowy to jak w zestawie konwersji na mechanikę Schrick , in 0.20mm ex 0.25mm , a wysokość słupków do konwersji zasada jest taka sama jak w każdym układzie gdzie luz zaworowy ustala się płytkami / słupkami lub popychaczami .kuba-e21 pisze:Zerwanie przyczepności przy 90-95km/h petarda
Można wiedzieć w jaki sposób wyliczyłeś luz zaworowy lub na jakiej podstawie dobrałeś jego wartości ?
Gorąco kibicuję Alkowi, dobry kierownik i super wóz, ale nie wiem czy wiesz o czym piszesz. Auto Marcina jest 3 razy bardziej konkurencyjne, nie mówiąc już o licencji i doświadczeniu.caserwis pisze:No to teraz Banoff już nie będzie taki fafa rafa. jak wtedy co latałeś na b20.
Nie do końca tak jest jak piszesz z tym autem wjebane tam jest hajsu masa a Marcin to taki bez obrazy ale hałturnik zrobione na szybko rach ciach i na zawody a tam zonk jeden przelot i tłoki spalone.Miś pisze:Gorąco kibicuję Alkowi, dobry kierownik i super wóz, ale nie wiem czy wiesz o czym piszesz. Auto Marcina jest 3 razy bardziej konkurencyjne, nie mówiąc już o licencji i doświadczeniu.caserwis pisze:No to teraz Banoff już nie będzie taki fafa rafa. jak wtedy co latałeś na b20.
O czym ty czlowieku mowisz? Kiedy tloki spalilem bo jakos sobie nie przypominam takiej akcji? Wiesz chociaz jaki mam setup w aucie ze sie wypowiadasz na jego temat? Chcesz powiedziec ze lece utartymi sciezkami? Prosze cie..... Utartymi sciezkami to leca ci co dopiero zaczynaja jezdzic albo 2 lata wstecz.caserwis pisze:Nie do końca tak jest jak piszesz z tym autem wjebane tam jest hajsu masa a Marcin to taki bez obrazy ale hałturnik zrobione na szybko rach ciach i na zawody a tam zonk jeden przelot i tłoki spalone.Miś pisze:Gorąco kibicuję Alkowi, dobry kierownik i super wóz, ale nie wiem czy wiesz o czym piszesz. Auto Marcina jest 3 razy bardziej konkurencyjne, nie mówiąc już o licencji i doświadczeniu.caserwis pisze:No to teraz Banoff już nie będzie taki fafa rafa. jak wtedy co latałeś na b20.
Co do doświadczenia to masz racje kupe lat już się bawi w drift pamietam go jeszcze jak askoną parówką latał bokami po boiskach.
Jednak swoje kciuki trzymam za Alka ze względu że idzie swoją drogą sam coś tworzy i robi starannie a Banof utartymi ścieżkami leci nic odkrywczego w jego aucie nie ma.
Alek dobra robota oby tak dalej wstaw video z Biłgoraja.
to akurat jest zwrot mający na celu przypomnienie ze takie treningi to zabawa i nie każdy zbroi się jak na zawody , a jak widzę to od treningu w bilgoraju się ta dyskusja zaczęłaBan0ff pisze:co ma keep drifting fun do pierdolenia glupot o kims bez jakiejkolwiek wiedzy na ten temat?