XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift
-
- Nowy na forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 28 mar 2020, o 13:31
- Imię: Tom
- lokalizacja: Wrocław
Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift
Cześć ! Dopasowałeś korby m50nv i tu rodzi się pytanie. Jak wygląda odprężenie przy tym setupie? Czy z wymiarów wału, korby i tłoka wyszło naturalne odprężenie czy musiałeś robić kanapkę? Jaki wymiar uszczelki stosowałeś i jak to się sprawuje od czasu złożenia? Będę bardzo wdzięczny za odpowiedź i jakieś sugestie. Pozdrawiam!
- radko1337
- User
- Posty: 20
- Rejestracja: 5 cze 2017, o 10:47
- Imię: Radek
- lokalizacja: Sandomierz
Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift
Odpowiedziałem na priv, ogólnie set polecam, jeździ do tej pory, jednak już u nowego właściciela
- radko1337
- User
- Posty: 20
- Rejestracja: 5 cze 2017, o 10:47
- Imię: Radek
- lokalizacja: Sandomierz
Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift
Aktualizacja
Jak niektórym wiadomo projekt z tego tematu e46 m50b28 został sprzedany. Bmw pojechało do Czech gdzie cieszy teraz nowego właściciela
Podjąłem decyzje o sprzedaży z racji, że potrzebowałem jakiegoś wygodnego Daily i trochę odpuściłem drift a że jednak trochę mi ciężko bez tego turbo itp powstaje kolejny projekt.
Nie zakładam kolejnego tematu, będę tutaj kontynuował bo właściwie projekt bliźniaczy.
Co do setu:
- M50b25 stroker na 2.8 ( hiłi goł egein )
- Tłoki N54 przerobione pod korby i zawory itp.
- Korby m50nv
- Wał m52b28
- Nowe hydro popychacze (poprzednio nie zmieniłem i niestety wynik Hp po strojeniu był mierny.. po wymianie Afr z 11,5 spadło na około 9...)
- Głowica, m50 po kapitalce, planowanie, docieranie, szczelność itp ( udało się za pierwszym podejściem że głowica nie ma pęknięć między zaworami co dzisiaj jest jak wygrać w totka)
- Szpilki, w poprzednim projekcie zastosowałem m12 tutaj pokusiłem się o ARP, zobaczymy czy utrzymają seryjną uszczelkę
- Uszczelka głowicy Victor Reinz 1.75 bez żadnych loctice i innych wspomagaczy.
- Blok został obniżony o około 1mm
Co do autka, przyjąłem taką strategię że zbieram części, jeśli będę miał już około 80 proc to szukam budy i ogień.
Na chwilę obecną wiem że będzie to E4-przyjaciel w wersji coupe.
Z części ogarniętych dalej:
Kolektory wydechowy wykonany przeze mnie.
Materiał:
- Flansza dolegająca do głowicy czarna stal 13mm
- kolanka oraz rury stal nierdzewna 3mm
- Flansza turbo T3
Całość pospawana Tigiem z drutem nierdzewnym i całość wygrzałem w celu redukcji naprężeń plus planowanie.
Wydaje mi się że zniesie on wysokie temperatury i strzały Als.
Zawieszenie tył z wersji 330i z półosiami od manualna 3.0d ( w e46 poprzednim posiadałem z automatu i są okej, na tyle kopania co przyjęły ukręciłem może ze dwie szt. )
Całość wypiaskowana i odmalowana ala "Fat"
Do tego Hamulcowanie z 330i też piach i kolor.
Na chwilę obecną to tyle, za niedługo zacznę ściągać kolejne pierdoły. Staytuned
Link ze zdjęciami.
https://www.fotosik.pl/u/Radko1337/album/2538262" onclick="window.open(this.href);return false;
Link do filmiku z ostatnich chwil z poprzednim e46:
https://www.facebook.com/watch/?v=552891382159977" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak niektórym wiadomo projekt z tego tematu e46 m50b28 został sprzedany. Bmw pojechało do Czech gdzie cieszy teraz nowego właściciela
Podjąłem decyzje o sprzedaży z racji, że potrzebowałem jakiegoś wygodnego Daily i trochę odpuściłem drift a że jednak trochę mi ciężko bez tego turbo itp powstaje kolejny projekt.
Nie zakładam kolejnego tematu, będę tutaj kontynuował bo właściwie projekt bliźniaczy.
Co do setu:
- M50b25 stroker na 2.8 ( hiłi goł egein )
- Tłoki N54 przerobione pod korby i zawory itp.
- Korby m50nv
- Wał m52b28
- Nowe hydro popychacze (poprzednio nie zmieniłem i niestety wynik Hp po strojeniu był mierny.. po wymianie Afr z 11,5 spadło na około 9...)
- Głowica, m50 po kapitalce, planowanie, docieranie, szczelność itp ( udało się za pierwszym podejściem że głowica nie ma pęknięć między zaworami co dzisiaj jest jak wygrać w totka)
- Szpilki, w poprzednim projekcie zastosowałem m12 tutaj pokusiłem się o ARP, zobaczymy czy utrzymają seryjną uszczelkę
- Uszczelka głowicy Victor Reinz 1.75 bez żadnych loctice i innych wspomagaczy.
- Blok został obniżony o około 1mm
Co do autka, przyjąłem taką strategię że zbieram części, jeśli będę miał już około 80 proc to szukam budy i ogień.
Na chwilę obecną wiem że będzie to E4-przyjaciel w wersji coupe.
Z części ogarniętych dalej:
Kolektory wydechowy wykonany przeze mnie.
Materiał:
- Flansza dolegająca do głowicy czarna stal 13mm
- kolanka oraz rury stal nierdzewna 3mm
- Flansza turbo T3
Całość pospawana Tigiem z drutem nierdzewnym i całość wygrzałem w celu redukcji naprężeń plus planowanie.
Wydaje mi się że zniesie on wysokie temperatury i strzały Als.
Zawieszenie tył z wersji 330i z półosiami od manualna 3.0d ( w e46 poprzednim posiadałem z automatu i są okej, na tyle kopania co przyjęły ukręciłem może ze dwie szt. )
Całość wypiaskowana i odmalowana ala "Fat"
Do tego Hamulcowanie z 330i też piach i kolor.
Na chwilę obecną to tyle, za niedługo zacznę ściągać kolejne pierdoły. Staytuned
Link ze zdjęciami.
https://www.fotosik.pl/u/Radko1337/album/2538262" onclick="window.open(this.href);return false;
Link do filmiku z ostatnich chwil z poprzednim e46:
https://www.facebook.com/watch/?v=552891382159977" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift
Elegancko, jakie turbo będzie? Jakie paliwo?
- radko1337
- User
- Posty: 20
- Rejestracja: 5 cze 2017, o 10:47
- Imię: Radek
- lokalizacja: Sandomierz
Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift
Zadowolony byłem z gtx35.83(chińczyk) na kulce pod względem jakości jak i spoolu jednak teraz raczej będę szukał turbiny bez chłodzenia wodą, auto będzie też latało w drifcie
a z doświadczenia powiem że, w poprzednim aucie to chłodzenie turbo bardzo mi podbijało temp wody po przejeździe.
Co do paliwka to postaram się o dwie mapy, jedna na 98 druga 30/70bio, jedna na street druga na upalanie
a z doświadczenia powiem że, w poprzednim aucie to chłodzenie turbo bardzo mi podbijało temp wody po przejeździe.
Co do paliwka to postaram się o dwie mapy, jedna na 98 druga 30/70bio, jedna na street druga na upalanie
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 832
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift
To ja już dziesiątki razy w totka wygrałem, a nadal się bawię w 20-letnie BMW zamiast jeździć nowym Porsche?!radko1337 pisze: - Głowica, m50 po kapitalce, planowanie, docieranie, szczelność itp ( udało się za pierwszym podejściem że głowica nie ma pęknięć między zaworami co dzisiaj jest jak wygrać w totka)
Z grzaniem wody to też mam takie wrażenie i nawet jak woda jest, to jej nie podłączam
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift
A wtryski jakie?
- radko1337
- User
- Posty: 20
- Rejestracja: 5 cze 2017, o 10:47
- Imię: Radek
- lokalizacja: Sandomierz
Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift
850cc simens deki