Bmw E36 M52B30 TURBO GT35 EMU

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1800
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Bmw E36 M52B30 TURBO GT35 EMU

Post autor: Miś »

Niestety ma znaczący wpływ, długo się grzeje bez termostatu.
Zrób jak wyżej Ci kolega doradza, szybka i prosta robota, gdyby Ci zbiło to na 105 stopni temperaturę to rewelacja tyle trzymają nowe auta przy spokojnej jeździe na jakimś rzadkim, gównianym oleju. ;)
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Awatar użytkownika
PiotrTF
Turbo-Team
Posty: 425
Rejestracja: 19 mar 2012, o 11:29
Imię: Piotr
lokalizacja: Mława/Warszawa
Lokalizacja: Turbo Familia
Kontakt:

Re: Bmw E36 M52B30 TURBO GT35 EMU

Post autor: PiotrTF »

theownit pisze:Wstaw chlodnice oleju między turbo a silnik prosto tanio szybko efektywnie.
Miś pisze: Zrób jak wyżej Ci kolega doradza, szybka i prosta robota
Jak duża różnica jest pomiędzy wstawieniem chłodnicy za turbo a np rozwiązaniem na bazie przerabianej podstawki / M3 / customu?

Za turbo zbyt dużego ciśnienia oleju nie ma, a że najczęściej odległość pomiędzy wylotem z turbiny a spływem w pokrywę rozrządu jest niezbyt wielka to jak w takim wypadku zamontować chłodnicę aby olej nie płynął pod górę i jednocześnie wykorzystywał całą jej powierzchnię?
E36 / M50B25 / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Hamownia DynoProject
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1800
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Bmw E36 M52B30 TURBO GT35 EMU

Post autor: Miś »

Rozwiązanie, o którym piszemy opiera się o chłodnicę na zasilaniu turbo.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Awatar użytkownika
theownit
User
Posty: 36
Rejestracja: 3 maja 2017, o 23:14
Imię: TheOwnIt
lokalizacja: Legnica

Re: Bmw E36 M52B30 TURBO GT35 EMU

Post autor: theownit »

kretfr pisze: Jak duża różnica jest pomiędzy wstawieniem chłodnicy za turbo a np rozwiązaniem na bazie przerabianej podstawki / M3 / customu?
Jak lubisz na każdym kroku wsadzać worek kasy to racja żadna poza ilością pieniędzy. Zakucie 2 przewodów to 100zl a takie podstawki to 600+zl pewnie i do tego 100zl za przewody. Widzisz teraz różnice? XD
kamil7s
Turbo-Team
Posty: 543
Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
Imię: Kamil
lokalizacja: Nams

Re: Bmw E36 M52B30 TURBO GT35 EMU

Post autor: kamil7s »

Tak z ciekawości to gdzie umieścić chłodnice oleju na zasilaniu turbo, bo nad silnikiem albo przy turbo/kolektorze to raczej słaby pomysł?
E30 325
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1800
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Bmw E36 M52B30 TURBO GT35 EMU

Post autor: Miś »

Za nerkami, żeby powietrze ją chłodziło.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
lockh3d
Nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: 25 maja 2016, o 19:38
Imię: Alex
lokalizacja: WARSZAWA

Re: Bmw E36 M52B30 TURBO GT35 EMU

Post autor: lockh3d »

Szybkie pytanie odnośnie tej chłodnicy przed turbo jak mam zasilanie zrobione ze sterowania vanosem ( śruba z dwoma oczkami) to nie będzie problemu z ciśnieniem ?
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1800
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Bmw E36 M52B30 TURBO GT35 EMU

Post autor: Miś »

Nie, bo przy turbo powinieneś mieć restryktor, więc spadek ciśnienia jest niewielki.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
slawiii
Nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 25 mar 2013, o 12:46
Imię: Sławek
lokalizacja: Kwilcz

Re: Bmw E36 M52B30 TURBO GT35 EMU

Post autor: slawiii »

odmy nie dawaj przed Turbo tylko wywal ją w cholerę, opary oleju zwiększają ryzyko stuku
Kusy6
Forumowicz
Posty: 583
Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: Bmw E36 M52B30 TURBO GT35 EMU

Post autor: Kusy6 »

jak po tym czasie sprawuje się tłumik Turboworks? Żyje, nie zgłośniał zbytnio?
ODPOWIEDZ