Bmw E36 M52B30 TURBO GT35 EMU
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1800
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: Bmw E36 M52B30 TURBO GT35 EMU
Niestety ma znaczący wpływ, długo się grzeje bez termostatu.
Zrób jak wyżej Ci kolega doradza, szybka i prosta robota, gdyby Ci zbiło to na 105 stopni temperaturę to rewelacja tyle trzymają nowe auta przy spokojnej jeździe na jakimś rzadkim, gównianym oleju.
Zrób jak wyżej Ci kolega doradza, szybka i prosta robota, gdyby Ci zbiło to na 105 stopni temperaturę to rewelacja tyle trzymają nowe auta przy spokojnej jeździe na jakimś rzadkim, gównianym oleju.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
- PiotrTF
- Turbo-Team
- Posty: 425
- Rejestracja: 19 mar 2012, o 11:29
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Mława/Warszawa
- Lokalizacja: Turbo Familia
- Kontakt:
Re: Bmw E36 M52B30 TURBO GT35 EMU
theownit pisze:Wstaw chlodnice oleju między turbo a silnik prosto tanio szybko efektywnie.
Jak duża różnica jest pomiędzy wstawieniem chłodnicy za turbo a np rozwiązaniem na bazie przerabianej podstawki / M3 / customu?Miś pisze: Zrób jak wyżej Ci kolega doradza, szybka i prosta robota
Za turbo zbyt dużego ciśnienia oleju nie ma, a że najczęściej odległość pomiędzy wylotem z turbiny a spływem w pokrywę rozrządu jest niezbyt wielka to jak w takim wypadku zamontować chłodnicę aby olej nie płynął pod górę i jednocześnie wykorzystywał całą jej powierzchnię?
E36 / M50B25 / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Hamownia DynoProject
Hamownia DynoProject
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1800
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: Bmw E36 M52B30 TURBO GT35 EMU
Rozwiązanie, o którym piszemy opiera się o chłodnicę na zasilaniu turbo.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
- theownit
- User
- Posty: 36
- Rejestracja: 3 maja 2017, o 23:14
- Imię: TheOwnIt
- lokalizacja: Legnica
Re: Bmw E36 M52B30 TURBO GT35 EMU
Jak lubisz na każdym kroku wsadzać worek kasy to racja żadna poza ilością pieniędzy. Zakucie 2 przewodów to 100zl a takie podstawki to 600+zl pewnie i do tego 100zl za przewody. Widzisz teraz różnice? XDkretfr pisze: Jak duża różnica jest pomiędzy wstawieniem chłodnicy za turbo a np rozwiązaniem na bazie przerabianej podstawki / M3 / customu?
-
- Turbo-Team
- Posty: 543
- Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Nams
Re: Bmw E36 M52B30 TURBO GT35 EMU
Tak z ciekawości to gdzie umieścić chłodnice oleju na zasilaniu turbo, bo nad silnikiem albo przy turbo/kolektorze to raczej słaby pomysł?
E30 325
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1800
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: Bmw E36 M52B30 TURBO GT35 EMU
Za nerkami, żeby powietrze ją chłodziło.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- Nowy na forum
- Posty: 6
- Rejestracja: 25 maja 2016, o 19:38
- Imię: Alex
- lokalizacja: WARSZAWA
Re: Bmw E36 M52B30 TURBO GT35 EMU
Szybkie pytanie odnośnie tej chłodnicy przed turbo jak mam zasilanie zrobione ze sterowania vanosem ( śruba z dwoma oczkami) to nie będzie problemu z ciśnieniem ?
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1800
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: Bmw E36 M52B30 TURBO GT35 EMU
Nie, bo przy turbo powinieneś mieć restryktor, więc spadek ciśnienia jest niewielki.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- Nowy na forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 25 mar 2013, o 12:46
- Imię: Sławek
- lokalizacja: Kwilcz
Re: Bmw E36 M52B30 TURBO GT35 EMU
odmy nie dawaj przed Turbo tylko wywal ją w cholerę, opary oleju zwiększają ryzyko stuku
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: Bmw E36 M52B30 TURBO GT35 EMU
jak po tym czasie sprawuje się tłumik Turboworks? Żyje, nie zgłośniał zbytnio?