Kompresor BMW 4.4 N62

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
sentinnel
User
Posty: 15
Rejestracja: 28 wrz 2019, o 20:49
Imię: Tomy
lokalizacja: Toruń

Kompresor BMW 4.4 N62

Post autor: sentinnel »

Witam wszystkich

Jakiś czas temu postanowiłem wybrać się moją BMW 645 na hamownię głownie z powodu żeby se strzelała z wydechu jak schodzi z obrotów.
No pojechałem i na hamowni wykres pokazał 290KM (nominalnie 333KM). Byłem świadomy spadku mocy. Grzebaliśmy trochę w wydechu a te silniki podobno są czułe na ciśnienie w układzie wylotowym. Gdzieś z resztą tam czytałem kiedyś że te motory gubią moc. No ale dobra....
Pan zrobił mapę i ponowne hamowanie. Wyszło 303.... Myślę o kurrrrrr :eee: :frusty: źle jest

No i wyszedł pomysł kompresora bo na turbo jest tam bardzo ciasno.
Kumpel gdzieś znalazł polski producent MP Chargers.
W opisie kompresora było że do pojemności 3.2 ale zadzwoniłem do nich. Gość mówił że ktoś od niego brał już taki kompresor do takiego silnika. Przyrost - 100KM mu doszło. Chciałem od niego kontakt do tego klienta ale niby gość nie odpisuje i blablabla....

No ale i tak go zamówiłem. W opisie że daje 0,5 bara więc git.
Trzy miesiące czekania, ale czy było warto :kwasny:

Wstawiliśmy go, ale wyszły pewne problemy....

Głównym to że daje 0,2 bara a nie 0,5. Następnie przy wkręcaniu się na obroty krwawi olejem spod korka wlewu oleju.

Zawór upustowy jest DV podłączony do podciśnienia. Zawór nie jest regulowany.

Na odmach do pokryw zaworowych są pozakładane zaworki antyzwrotne.

Silnik lepiej pracuje na odłączonej przepływce.

Byłem na tej hamowni na której byłem wcześniej. Pokazało nie całe 320KM

Panowie co tu jest nie tak??? Bardzo proszę o pomoc


Obrazek

Obrazek

Obrazek
deejeys
Forumowicz
Posty: 491
Rejestracja: 26 kwie 2014, o 17:43
Imię: Dawid
lokalizacja: Łódź

Re: Kompresor BMW 4.4 N62

Post autor: deejeys »

Problem jest taki, że czytaj temat:
http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=2&t=9210" onclick="window.open(this.href);return false;

Po drugie na 0.2bar powinno chociaż Te 40koni dojść... Ciekawe w jakim stanie jest silnik. Odmy sa sprawne?
sentinnel
User
Posty: 15
Rejestracja: 28 wrz 2019, o 20:49
Imię: Tomy
lokalizacja: Toruń

Re: Kompresor BMW 4.4 N62

Post autor: sentinnel »

Silnik jest w dobrej kondycji 86 tyś przebiegu
Ciśnienie na każdym cylindrze książkowe
Odmy mają przelot więc są ok

Filmik dla wglądu
https://youtu.be/R97gOm0hABk" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1800
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Kompresor BMW 4.4 N62

Post autor: Miś »

Te kompresory to gówno.
Ktoś stroił Ci sterownik silnika pod to czy nic nie ruszane?
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
sentinnel
User
Posty: 15
Rejestracja: 28 wrz 2019, o 20:49
Imię: Tomy
lokalizacja: Toruń

Re: Kompresor BMW 4.4 N62

Post autor: sentinnel »

Z tego co wiem były dwie wersje tych kompresorów Ta jest już poprawiona Konstrukcja moim zdaniem jest bardzo dobra Zobaczymy z biegiem czasu

Odnośnie strojenia napisałem w pierwszym poście
miekki
Nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 28 lip 2015, o 06:48
Imię: Daniel
lokalizacja: OP

Re: Kompresor BMW 4.4 N62

Post autor: miekki »

Jeśli wali ciśnieniem z korka, to znaczy, że w jakiś sposób ciśnienie doładowania musi dostawać się do skrzyni korbowej
sentinnel
User
Posty: 15
Rejestracja: 28 wrz 2019, o 20:49
Imię: Tomy
lokalizacja: Toruń

Re: Kompresor BMW 4.4 N62

Post autor: sentinnel »

Oleju mi nie bierze więc uszczelniacze zaworowe I pierścienie są ok
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1800
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Kompresor BMW 4.4 N62

Post autor: Miś »

sentinnel pisze:Z tego co wiem były dwie wersje tych kompresorów Ta jest już poprawiona Konstrukcja moim zdaniem jest bardzo dobra Zobaczymy z biegiem czasu

Odnośnie strojenia napisałem w pierwszym poście
Rzeczywiście bardzo dobra konstrukcja, producent zwinął interes ze względu na awarie, a Tobie dmucha 0,2bar i wynik z dupy, hmm świetny kompresor.

Tak, na pisałeś, ale nic nie widzę o tym czy ktoś stroił ori ecu PO MONTAŻU KOMPRESORA, a jeśli nie to jesteś w dupie.
miekki pisze:Jeśli wali ciśnieniem z korka, to znaczy, że w jakiś sposób ciśnienie doładowania musi dostawać się do skrzyni korbowej
+1
sentinnel pisze:Oleju mi nie bierze więc uszczelniacze zaworowe I pierścienie są ok
Czytaj wyżej ze zrozumieniem.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
sentinnel
User
Posty: 15
Rejestracja: 28 wrz 2019, o 20:49
Imię: Tomy
lokalizacja: Toruń

Re: Kompresor BMW 4.4 N62

Post autor: sentinnel »

Więc może wymiana wirnika w tym kompresorze na inny?
I poproszę o jakieś pomysły w rozwiązaniu problemu a nie tylko krytyka....

5000 postów każdy głupi potrafi napisać.....
deejeys
Forumowicz
Posty: 491
Rejestracja: 26 kwie 2014, o 17:43
Imię: Dawid
lokalizacja: Łódź

Re: Kompresor BMW 4.4 N62

Post autor: deejeys »

Jak kupisz w sklepie wiertarkę i nie ma siły zrobić otworu to idziesz do sklepu czy pytasz na forum budowlanym jak ją naprawić? Masz nowy produkt, więc wypadało by aby działał.

Online nie da się rozwiązać wszystkich problemów, a fakt, że wywala ciśnieniem olej z silnika wróży jakieś problemy, może nawet tylko montażowe.

PS. dopytywanie o strojenie jest ważne, nie jest to tani silnik R4 z śmieciowym turbo gdzie jak coś strzeli to za 5h będzie drugi słupek pod maską. Pół bara to już niezłe nadciśnienie w przypadku silnika o takiej pojemności.
sentinnel
User
Posty: 15
Rejestracja: 28 wrz 2019, o 20:49
Imię: Tomy
lokalizacja: Toruń

Re: Kompresor BMW 4.4 N62

Post autor: sentinnel »

Powinien...
Gość widać zwinal interes a mi się nie chce latać po sądach
O strojenie napisałem w pierwszym poście Nic nowego nie dodam
Ten silnik ma valvetronic Może to jest coś z tym związane
Nie mam pojęcia
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: Kompresor BMW 4.4 N62

Post autor: atom1 »

na takim doladowaniu to raczej przyrostu nie bedzie, mysle ze to na wyrównanie strat raptem

skoro to byl zestaw pewnie cięzko bedzie kombinować z przełozeniami
sentinnel
User
Posty: 15
Rejestracja: 28 wrz 2019, o 20:49
Imię: Tomy
lokalizacja: Toruń

Re: Kompresor BMW 4.4 N62

Post autor: sentinnel »

Odpialem dziś odmy od pokryw zaworowych I spróbowałem się przejechać więc mocy na pewno przybyło no i fajnie słychać jak zasysa powietrze :heh:

Nie znam budowy tego kompresora choć ten "ślimak" to chyba jest dość popularny AR70

Trzeba by rozkręcić i zobaczyć jak to tam wygląda

A odnośnie odm Może być tak że teraz średnica tych rurek jest za mała i nie nadąża odbierać powietrza?
Awatar użytkownika
PiotrTF
Turbo-Team
Posty: 425
Rejestracja: 19 mar 2012, o 11:29
Imię: Piotr
lokalizacja: Mława/Warszawa
Lokalizacja: Turbo Familia
Kontakt:

Re: Kompresor BMW 4.4 N62

Post autor: PiotrTF »

sentinnel pisze: Gość widać zwinal interes a mi się nie chce latać po sądach
Zgłaszasz sprawę do kancelarii i pojawiasz się max 1-2 razy w sądzie na kilkanaście minut. W razie czego mogę pomóc, zapraszam na PW.
E36 / M50B25 / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Hamownia DynoProject
sentinnel
User
Posty: 15
Rejestracja: 28 wrz 2019, o 20:49
Imię: Tomy
lokalizacja: Toruń

Re: Kompresor BMW 4.4 N62

Post autor: sentinnel »

Co jest dla silnika lepsze? Podciśnienie czy nadciśnienie
ODPOWIEDZ