Kompresor BMW 4.4 N62
-
- User
- Posty: 15
- Rejestracja: 28 wrz 2019, o 20:49
- Imię: Tomy
- lokalizacja: Toruń
Kompresor BMW 4.4 N62
Witam wszystkich
Jakiś czas temu postanowiłem wybrać się moją BMW 645 na hamownię głownie z powodu żeby se strzelała z wydechu jak schodzi z obrotów.
No pojechałem i na hamowni wykres pokazał 290KM (nominalnie 333KM). Byłem świadomy spadku mocy. Grzebaliśmy trochę w wydechu a te silniki podobno są czułe na ciśnienie w układzie wylotowym. Gdzieś z resztą tam czytałem kiedyś że te motory gubią moc. No ale dobra....
Pan zrobił mapę i ponowne hamowanie. Wyszło 303.... Myślę o kurrrrrr źle jest
No i wyszedł pomysł kompresora bo na turbo jest tam bardzo ciasno.
Kumpel gdzieś znalazł polski producent MP Chargers.
W opisie kompresora było że do pojemności 3.2 ale zadzwoniłem do nich. Gość mówił że ktoś od niego brał już taki kompresor do takiego silnika. Przyrost - 100KM mu doszło. Chciałem od niego kontakt do tego klienta ale niby gość nie odpisuje i blablabla....
No ale i tak go zamówiłem. W opisie że daje 0,5 bara więc git.
Trzy miesiące czekania, ale czy było warto
Wstawiliśmy go, ale wyszły pewne problemy....
Głównym to że daje 0,2 bara a nie 0,5. Następnie przy wkręcaniu się na obroty krwawi olejem spod korka wlewu oleju.
Zawór upustowy jest DV podłączony do podciśnienia. Zawór nie jest regulowany.
Na odmach do pokryw zaworowych są pozakładane zaworki antyzwrotne.
Silnik lepiej pracuje na odłączonej przepływce.
Byłem na tej hamowni na której byłem wcześniej. Pokazało nie całe 320KM
Panowie co tu jest nie tak??? Bardzo proszę o pomoc
Jakiś czas temu postanowiłem wybrać się moją BMW 645 na hamownię głownie z powodu żeby se strzelała z wydechu jak schodzi z obrotów.
No pojechałem i na hamowni wykres pokazał 290KM (nominalnie 333KM). Byłem świadomy spadku mocy. Grzebaliśmy trochę w wydechu a te silniki podobno są czułe na ciśnienie w układzie wylotowym. Gdzieś z resztą tam czytałem kiedyś że te motory gubią moc. No ale dobra....
Pan zrobił mapę i ponowne hamowanie. Wyszło 303.... Myślę o kurrrrrr źle jest
No i wyszedł pomysł kompresora bo na turbo jest tam bardzo ciasno.
Kumpel gdzieś znalazł polski producent MP Chargers.
W opisie kompresora było że do pojemności 3.2 ale zadzwoniłem do nich. Gość mówił że ktoś od niego brał już taki kompresor do takiego silnika. Przyrost - 100KM mu doszło. Chciałem od niego kontakt do tego klienta ale niby gość nie odpisuje i blablabla....
No ale i tak go zamówiłem. W opisie że daje 0,5 bara więc git.
Trzy miesiące czekania, ale czy było warto
Wstawiliśmy go, ale wyszły pewne problemy....
Głównym to że daje 0,2 bara a nie 0,5. Następnie przy wkręcaniu się na obroty krwawi olejem spod korka wlewu oleju.
Zawór upustowy jest DV podłączony do podciśnienia. Zawór nie jest regulowany.
Na odmach do pokryw zaworowych są pozakładane zaworki antyzwrotne.
Silnik lepiej pracuje na odłączonej przepływce.
Byłem na tej hamowni na której byłem wcześniej. Pokazało nie całe 320KM
Panowie co tu jest nie tak??? Bardzo proszę o pomoc
-
- Forumowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 26 kwie 2014, o 17:43
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Łódź
Re: Kompresor BMW 4.4 N62
Problem jest taki, że czytaj temat:
http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=2&t=9210" onclick="window.open(this.href);return false;
Po drugie na 0.2bar powinno chociaż Te 40koni dojść... Ciekawe w jakim stanie jest silnik. Odmy sa sprawne?
http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=2&t=9210" onclick="window.open(this.href);return false;
Po drugie na 0.2bar powinno chociaż Te 40koni dojść... Ciekawe w jakim stanie jest silnik. Odmy sa sprawne?
-
- User
- Posty: 15
- Rejestracja: 28 wrz 2019, o 20:49
- Imię: Tomy
- lokalizacja: Toruń
Re: Kompresor BMW 4.4 N62
Silnik jest w dobrej kondycji 86 tyś przebiegu
Ciśnienie na każdym cylindrze książkowe
Odmy mają przelot więc są ok
Filmik dla wglądu
https://youtu.be/R97gOm0hABk" onclick="window.open(this.href);return false;
Ciśnienie na każdym cylindrze książkowe
Odmy mają przelot więc są ok
Filmik dla wglądu
https://youtu.be/R97gOm0hABk" onclick="window.open(this.href);return false;
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1800
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: Kompresor BMW 4.4 N62
Te kompresory to gówno.
Ktoś stroił Ci sterownik silnika pod to czy nic nie ruszane?
Ktoś stroił Ci sterownik silnika pod to czy nic nie ruszane?
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- User
- Posty: 15
- Rejestracja: 28 wrz 2019, o 20:49
- Imię: Tomy
- lokalizacja: Toruń
Re: Kompresor BMW 4.4 N62
Z tego co wiem były dwie wersje tych kompresorów Ta jest już poprawiona Konstrukcja moim zdaniem jest bardzo dobra Zobaczymy z biegiem czasu
Odnośnie strojenia napisałem w pierwszym poście
Odnośnie strojenia napisałem w pierwszym poście
-
- Nowy na forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 28 lip 2015, o 06:48
- Imię: Daniel
- lokalizacja: OP
Re: Kompresor BMW 4.4 N62
Jeśli wali ciśnieniem z korka, to znaczy, że w jakiś sposób ciśnienie doładowania musi dostawać się do skrzyni korbowej
-
- User
- Posty: 15
- Rejestracja: 28 wrz 2019, o 20:49
- Imię: Tomy
- lokalizacja: Toruń
Re: Kompresor BMW 4.4 N62
Oleju mi nie bierze więc uszczelniacze zaworowe I pierścienie są ok
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1800
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: Kompresor BMW 4.4 N62
Rzeczywiście bardzo dobra konstrukcja, producent zwinął interes ze względu na awarie, a Tobie dmucha 0,2bar i wynik z dupy, hmm świetny kompresor.sentinnel pisze:Z tego co wiem były dwie wersje tych kompresorów Ta jest już poprawiona Konstrukcja moim zdaniem jest bardzo dobra Zobaczymy z biegiem czasu
Odnośnie strojenia napisałem w pierwszym poście
Tak, na pisałeś, ale nic nie widzę o tym czy ktoś stroił ori ecu PO MONTAŻU KOMPRESORA, a jeśli nie to jesteś w dupie.
+1miekki pisze:Jeśli wali ciśnieniem z korka, to znaczy, że w jakiś sposób ciśnienie doładowania musi dostawać się do skrzyni korbowej
Czytaj wyżej ze zrozumieniem.sentinnel pisze:Oleju mi nie bierze więc uszczelniacze zaworowe I pierścienie są ok
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- User
- Posty: 15
- Rejestracja: 28 wrz 2019, o 20:49
- Imię: Tomy
- lokalizacja: Toruń
Re: Kompresor BMW 4.4 N62
Więc może wymiana wirnika w tym kompresorze na inny?
I poproszę o jakieś pomysły w rozwiązaniu problemu a nie tylko krytyka....
5000 postów każdy głupi potrafi napisać.....
I poproszę o jakieś pomysły w rozwiązaniu problemu a nie tylko krytyka....
5000 postów każdy głupi potrafi napisać.....
-
- Forumowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 26 kwie 2014, o 17:43
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Łódź
Re: Kompresor BMW 4.4 N62
Jak kupisz w sklepie wiertarkę i nie ma siły zrobić otworu to idziesz do sklepu czy pytasz na forum budowlanym jak ją naprawić? Masz nowy produkt, więc wypadało by aby działał.
Online nie da się rozwiązać wszystkich problemów, a fakt, że wywala ciśnieniem olej z silnika wróży jakieś problemy, może nawet tylko montażowe.
PS. dopytywanie o strojenie jest ważne, nie jest to tani silnik R4 z śmieciowym turbo gdzie jak coś strzeli to za 5h będzie drugi słupek pod maską. Pół bara to już niezłe nadciśnienie w przypadku silnika o takiej pojemności.
Online nie da się rozwiązać wszystkich problemów, a fakt, że wywala ciśnieniem olej z silnika wróży jakieś problemy, może nawet tylko montażowe.
PS. dopytywanie o strojenie jest ważne, nie jest to tani silnik R4 z śmieciowym turbo gdzie jak coś strzeli to za 5h będzie drugi słupek pod maską. Pół bara to już niezłe nadciśnienie w przypadku silnika o takiej pojemności.
-
- User
- Posty: 15
- Rejestracja: 28 wrz 2019, o 20:49
- Imię: Tomy
- lokalizacja: Toruń
Re: Kompresor BMW 4.4 N62
Powinien...
Gość widać zwinal interes a mi się nie chce latać po sądach
O strojenie napisałem w pierwszym poście Nic nowego nie dodam
Ten silnik ma valvetronic Może to jest coś z tym związane
Nie mam pojęcia
Gość widać zwinal interes a mi się nie chce latać po sądach
O strojenie napisałem w pierwszym poście Nic nowego nie dodam
Ten silnik ma valvetronic Może to jest coś z tym związane
Nie mam pojęcia
-
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
- Imię: Karol
- lokalizacja: Podlasie
Re: Kompresor BMW 4.4 N62
na takim doladowaniu to raczej przyrostu nie bedzie, mysle ze to na wyrównanie strat raptem
skoro to byl zestaw pewnie cięzko bedzie kombinować z przełozeniami
skoro to byl zestaw pewnie cięzko bedzie kombinować z przełozeniami
-
- User
- Posty: 15
- Rejestracja: 28 wrz 2019, o 20:49
- Imię: Tomy
- lokalizacja: Toruń
Re: Kompresor BMW 4.4 N62
Odpialem dziś odmy od pokryw zaworowych I spróbowałem się przejechać więc mocy na pewno przybyło no i fajnie słychać jak zasysa powietrze
Nie znam budowy tego kompresora choć ten "ślimak" to chyba jest dość popularny AR70
Trzeba by rozkręcić i zobaczyć jak to tam wygląda
A odnośnie odm Może być tak że teraz średnica tych rurek jest za mała i nie nadąża odbierać powietrza?
Nie znam budowy tego kompresora choć ten "ślimak" to chyba jest dość popularny AR70
Trzeba by rozkręcić i zobaczyć jak to tam wygląda
A odnośnie odm Może być tak że teraz średnica tych rurek jest za mała i nie nadąża odbierać powietrza?
- PiotrTF
- Turbo-Team
- Posty: 425
- Rejestracja: 19 mar 2012, o 11:29
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Mława/Warszawa
- Lokalizacja: Turbo Familia
- Kontakt:
Re: Kompresor BMW 4.4 N62
Zgłaszasz sprawę do kancelarii i pojawiasz się max 1-2 razy w sądzie na kilkanaście minut. W razie czego mogę pomóc, zapraszam na PW.sentinnel pisze: Gość widać zwinal interes a mi się nie chce latać po sądach
E36 / M50B25 / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Hamownia DynoProject
Hamownia DynoProject
-
- User
- Posty: 15
- Rejestracja: 28 wrz 2019, o 20:49
- Imię: Tomy
- lokalizacja: Toruń
Re: Kompresor BMW 4.4 N62
Co jest dla silnika lepsze? Podciśnienie czy nadciśnienie