E36 Coupe M50B20v Stroker 2.5l + Holset HX40W Wykres str.12
-
- Forumowicz
- Posty: 537
- Rejestracja: 14 gru 2017, o 18:29
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wlkp
Re: E36 Coupe M50B20v + Garrett TB03
Ło matko, ale wiadro. Zmieści się tobie pod maskę? Jak uruchomisz to daj fotki jak to siedzi oraz daj znać czy turbo się obudziło. Ten holset pochodzi z ciągnika siodłowego? Opisz swoje doświadczenia w tym temacie ponieważ jestem ciekawy (niestety nie mam porównania więc nie mogę się wypowiedzieć praktycznie). Z wyczytanych info taki zestaw się nie nadaje podobno do pojemności 2.5.
-
- User
- Posty: 81
- Rejestracja: 14 gru 2016, o 11:41
- Imię: Jacek
- lokalizacja: Opolskie
Re: E36 Coupe M50B20v + Garrett TB03
Dzisiaj przeszła testy , powiem że jest ogień
3.5k rpm 0.5 bara
4k rpm 1 bar
Turbo pochodzi z jakiegoś ciągnika siodłowego HX 40W muszla wydechowa 16.
Jak nabije to kolejne biegi wlatują bez laga , pod maską trochę ciasno ale siadło na milimery. W poniedziałek jadę po rurę 76 i muszę przebudować wydech bo aktualny za bardzo blokuje przepływ..
https://www.galerieallegro.pl/zdjecia/G ... 10542211/1
3.5k rpm 0.5 bara
4k rpm 1 bar
Turbo pochodzi z jakiegoś ciągnika siodłowego HX 40W muszla wydechowa 16.
Jak nabije to kolejne biegi wlatują bez laga , pod maską trochę ciasno ale siadło na milimery. W poniedziałek jadę po rurę 76 i muszę przebudować wydech bo aktualny za bardzo blokuje przepływ..
https://www.galerieallegro.pl/zdjecia/G ... 10542211/1
- whatdefak
- User
- Posty: 181
- Rejestracja: 26 gru 2015, o 04:01
- Imię: Damian
- lokalizacja: podkarpacie
Re: E36 Coupe M50B20v + Garrett TB03
fajna dmuchawka z sporym zapasem hehe teraz zadbaj o paliwo czyli pompa wtryski i ładuj w niego ile wlezie bo potencjał jest
swoja droga jakbyś mógł to zmierz kompresje ciekawe jak to wyszło
swoja droga jakbyś mógł to zmierz kompresje ciekawe jak to wyszło
-
- Nowy na forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 5 sty 2020, o 01:07
- Imię: Michał
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 Coupe M50B20v + Garrett TB03
To turbo ma chłodzenia wodą czy tylko olej ?
-
- User
- Posty: 81
- Rejestracja: 14 gru 2016, o 11:41
- Imię: Jacek
- lokalizacja: Opolskie
Re: E36 Coupe M50B20v + Garrett TB03
Na dniach będę zmieniał swiece i olej to zmierzę , sam jestem ciekaw
No i rura na wydech ogarnięta 3" kwasówka, jutro dojdzie przelot turboworks'a i zacznę coś spawać
https://www.galerieallegro.pl/zdjecia/G ... 10542600/1
Turbo niestety chłodzone tylko olejem nawet nie wiem czy były chłodzone wodą..
No i rura na wydech ogarnięta 3" kwasówka, jutro dojdzie przelot turboworks'a i zacznę coś spawać
https://www.galerieallegro.pl/zdjecia/G ... 10542600/1
Turbo niestety chłodzone tylko olejem nawet nie wiem czy były chłodzone wodą..
-
- Nowy na forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 5 sty 2020, o 01:07
- Imię: Michał
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 Coupe M50B20v Stroker 2.5l + Holset HX40W
Ciekawe ile wytrzyma. Też mam takie wiaderko na półce dlatego pytam
-
- User
- Posty: 81
- Rejestracja: 14 gru 2016, o 11:41
- Imię: Jacek
- lokalizacja: Opolskie
Re: E36 Coupe M50B20v Stroker 2.5l + Holset HX40W
Mam nadzieję że długo
No i cały dzień spawania ale warto było..
Dźwięk wypruwa flaki ale bass nie jest jakiś upierdliwy
https://www.galerieallegro.pl/zdjecia/G ... 10542953/1
No i cały dzień spawania ale warto było..
Dźwięk wypruwa flaki ale bass nie jest jakiś upierdliwy
https://www.galerieallegro.pl/zdjecia/G ... 10542953/1
-
- User
- Posty: 17
- Rejestracja: 11 lis 2012, o 17:01
- Imię: Johny Kałamaga
- lokalizacja: WWL
Re: E36 Coupe M50B20v Stroker 2.5l + Holset HX40W
Bedzię głośno
Czekam na jakiś film jak to podaje
Czekam na jakiś film jak to podaje
-
- User
- Posty: 81
- Rejestracja: 14 gru 2016, o 11:41
- Imię: Jacek
- lokalizacja: Opolskie
Re: E36 Coupe M50B20v Stroker 2.5l + Holset HX40W
Jest znośnie
Jutro może nagram coś ze środka a tutaj mały sound check:
https://youtu.be/g_BpJHfaQmQ
No i przy okazji downpipe poszedł w bandaż i wspawałem sondę. Co ciekawe minimalnie rozwiercony seryjny wastegate bez problemu utrzymuje 1.2 bara do samej odcinki
Z wrażeń jako daily dużo lepiej mi się jeździ z hx40 niż małym t3... Przy normalnej jeździe 13l gazu, i bez problemu do samej odcinki utrzymuje afr 11.5 a egt nie przekracza 900
https://www.galerieallegro.pl/zdjecia/G ... 10543422/1
Jutro może nagram coś ze środka a tutaj mały sound check:
https://youtu.be/g_BpJHfaQmQ
No i przy okazji downpipe poszedł w bandaż i wspawałem sondę. Co ciekawe minimalnie rozwiercony seryjny wastegate bez problemu utrzymuje 1.2 bara do samej odcinki
Z wrażeń jako daily dużo lepiej mi się jeździ z hx40 niż małym t3... Przy normalnej jeździe 13l gazu, i bez problemu do samej odcinki utrzymuje afr 11.5 a egt nie przekracza 900
https://www.galerieallegro.pl/zdjecia/G ... 10543422/1
-
- User
- Posty: 17
- Rejestracja: 9 kwie 2017, o 11:26
- Imię: Maciej
- lokalizacja: Nowy Sacz
Re: E36 Coupe M50B20v Stroker 2.5l + Holset HX40W
Będą kreski?? Czekam z niecierpliwością :DD
- theownit
- User
- Posty: 36
- Rejestracja: 3 maja 2017, o 23:14
- Imię: TheOwnIt
- lokalizacja: Legnica
Re: E36 Coupe M50B20v Stroker 2.5l + Holset HX40W
I jak wszedł ten wał ? Masz jakieś zdjęcia z przeróbek ?
-
- User
- Posty: 81
- Rejestracja: 14 gru 2016, o 11:41
- Imię: Jacek
- lokalizacja: Opolskie
Re: E36 Coupe M50B20v Stroker 2.5l + Holset HX40W
Będzie jak ogarnę to coś
Zdjecie walu wrzucę jak będę mial kompa pod ręką
https://www.galerieallegro.pl/zdjecia/G ... 10543649/1" onclick="window.open(this.href);return false;
Podniosłem boosta do 1.3 bara afr przy wot 11, egt nie przekroczyło 900. 3 bieg okolice 6500rpm jebło jak z działa pod maską , myśliałem już że korba...
I teraz pytanie o możliwą przyczynę?
Głowica planowana , dokręcona na 105nm po nocy poprawiona, śruby nowe.
Uszczelka erling 1.75mm sklejona loctite 3020.
Zdjecie walu wrzucę jak będę mial kompa pod ręką
https://www.galerieallegro.pl/zdjecia/G ... 10543649/1" onclick="window.open(this.href);return false;
Podniosłem boosta do 1.3 bara afr przy wot 11, egt nie przekroczyło 900. 3 bieg okolice 6500rpm jebło jak z działa pod maską , myśliałem już że korba...
I teraz pytanie o możliwą przyczynę?
Głowica planowana , dokręcona na 105nm po nocy poprawiona, śruby nowe.
Uszczelka erling 1.75mm sklejona loctite 3020.
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: E36 Coupe M50B20v Stroker 2.5l + Holset HX40W
Mi nigdy uszczelka oem nie wytrzymala wiecej niz okolo 0.8 bara. Prob bylo naprawde duzo. Kanapka jeszcze gorzej- sam nigdy nie montowalem kanapki ale stroilem kilka kanapek i zawsze to sie konczylo wydmuchaniem.
Ona w n/a potrafi strzelic. Taki urok r6. Wiem ze niektorym kanapki trzymaja i sprzegla na docisku m57. Pytanie ile tam prawdziwej mocy jest.
Ona w n/a potrafi strzelic. Taki urok r6. Wiem ze niektorym kanapki trzymaja i sprzegla na docisku m57. Pytanie ile tam prawdziwej mocy jest.
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E36 Coupe M50B20v Stroker 2.5l + Holset HX40W
Sama kanapka czy uszczelka nie jest problemem, bloki maja byc splanowane, glowice proste jak stół bilardowy, a zamiast zwyklych naciagajcych sie srub maja byc arp. Takie sety na 1,7 latają. Na zwyklej uszczelce lata między innymi boris z usa swoim e30 7 sekundowym (rekord swiata na seryjnych zawieszeniu), tak, zwykla uszczelka pod glowica + arp . Nie rozciąganie sie srub przy ogniu to najwazniejszy element.corey pisze:Mi nigdy uszczelka oem nie wytrzymala wiecej niz okolo 0.8 bara. Prob bylo naprawde duzo. Kanapka jeszcze gorzej- sam nigdy nie montowalem kanapki ale stroilem kilka kanapek i zawsze to sie konczylo wydmuchaniem.
Ona w n/a potrafi strzelic. Taki urok r6. Wiem ze niektorym kanapki trzymaja i sprzegla na docisku m57. Pytanie ile tam prawdziwej mocy jest.
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: E36 Coupe M50B20v Stroker 2.5l + Holset HX40W
. pisze:Sama kanapka czy uszczelka nie jest problemem, bloki maja byc splanowane, glowice proste jak stół bilardowy, a zamiast zwyklych naciagajcych sie srub maja byc arp. Takie sety na 1,7 latają. Na zwyklej uszczelce lata między innymi boris z usa swoim e30 7 sekundowym (rekord swiata na seryjnych zawieszeniu), tak, zwykla uszczelka pod glowica + arp . Nie rozciąganie sie srub przy ogniu to najwazniejszy element.corey pisze:Mi nigdy uszczelka oem nie wytrzymala wiecej niz okolo 0.8 bara. Prob bylo naprawde duzo. Kanapka jeszcze gorzej- sam nigdy nie montowalem kanapki ale stroilem kilka kanapek i zawsze to sie konczylo wydmuchaniem.
Ona w n/a potrafi strzelic. Taki urok r6. Wiem ze niektorym kanapki trzymaja i sprzegla na docisku m57. Pytanie ile tam prawdziwej mocy jest.
zawsze planuje blok i glowice. Nigdy oem srub , ale tez nie bralem jeszcze arp. Montuje piramidki i problem konczy sie raz na zawsze. 7s na oem uszczelce hmm, ja tez stosuje oem uszczelke do piramidek to tez chyba moge tak napisac?, albo zaoringowac blok i tez mowic ze mam oem uszczelke? w obu przypadkach to przeciez prawda,tylko taka pol-prawda . auto borisa jest gdzies opisane? moze masz link?
EDIT. Znalazlem topik z budowa e30 borisa @djborla
I UWAGA sam wlasciciel pisze o swojej uszczelce pod glowica nastepujace slowa:
those are just o-rings no pyramids(i don't like the idea if being a gunea pig), i am using stock gasket(erling)and orings .012 protrusion above deck no groove in head.
B.
NIestety kamil legenda oem uszczelki upadla. Boris ma oringowany blok, tak jak myslalem. Kolejny mit upadl.