E36 Sedan M54B30 + GTX3582 drift gruz 644KM/770Nm
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 831
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
Wydmuchalo uszczelke między kolektorem a turbiną, a poza tym wszystko ok.
Wiesz co, nie myśleliśmy nawet o tym, bo początkowo to miało być lajtowe 400hp. Moim zdaniem niewiele to zmieni. Uszczelki głowicy sklejone były na Loctite i w sumie tyle. Na nowy sezon dolejemy pewnie trochę etanolu i spróbujemy lekko dorzucic wiatru + powalczyć z wastegatem bo trochę swiruje (wolałbym dobrać same sprężyny na 1,3b i usunąć mbc z układu - może będzie mniej falować doładowanie, bo czasem na logach dziwnie się zachowuje).
Wiesz co, nie myśleliśmy nawet o tym, bo początkowo to miało być lajtowe 400hp. Moim zdaniem niewiele to zmieni. Uszczelki głowicy sklejone były na Loctite i w sumie tyle. Na nowy sezon dolejemy pewnie trochę etanolu i spróbujemy lekko dorzucic wiatru + powalczyć z wastegatem bo trochę swiruje (wolałbym dobrać same sprężyny na 1,3b i usunąć mbc z układu - może będzie mniej falować doładowanie, bo czasem na logach dziwnie się zachowuje).
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
Bez MBC nie będzie upuszczać lekko ciśnienia nawet już od pół bara albo i mniej?KonradGT pisze:Wydmuchalo uszczelke między kolektorem a turbiną, a poza tym wszystko ok.
Wiesz co, nie myśleliśmy nawet o tym, bo początkowo to miało być lajtowe 400hp. Moim zdaniem niewiele to zmieni. Uszczelki głowicy sklejone były na Loctite i w sumie tyle. Na nowy sezon dolejemy pewnie trochę etanolu i spróbujemy lekko dorzucic wiatru + powalczyć z wastegatem bo trochę swiruje (wolałbym dobrać same sprężyny na 1,3b i usunąć mbc z układu - może będzie mniej falować doładowanie, bo czasem na logach dziwnie się zachowuje).
-
- Forumowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 26 kwie 2014, o 17:43
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Łódź
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
Nie ma sensu wywalać MBC, przecież to powrót do epoki iveco '92. Niestety na problem stabilności boostu sklada się sporo czynników...
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 831
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
Dlatego napisałem 'może' Muszę potestowac, bo potrzeba nie tyle więcej momentu co po prostu w niższych obrotach
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
A fabryczna pompa w baku co pompuje do swirlpota da radę ori na każdej proporcji bio?. pisze:podroba 044 pada na e85, czesto gesto, wiec wywalcie i dajcie org albo cos wiekszego markowego. A jak raz braknie to bedzie banggg
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 831
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
Raczej wątpię, że każdejKusy6 pisze:A fabryczna pompa w baku co pompuje do swirlpota da radę ori na każdej proporcji bio?. pisze:podroba 044 pada na e85, czesto gesto, wiec wywalcie i dajcie org albo cos wiekszego markowego. A jak raz braknie to bedzie banggg
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
A dokładniej? Czyli do samego bio trzeba też zmieniać, a do 33% jeszcze nie?KonradGT pisze:Raczej wątpię, że każdejKusy6 pisze:A fabryczna pompa w baku co pompuje do swirlpota da radę ori na każdej proporcji bio?. pisze:podroba 044 pada na e85, czesto gesto, wiec wywalcie i dajcie org albo cos wiekszego markowego. A jak raz braknie to bedzie banggg
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
problem jest taki ze one poprostu nie trawią wódki agresywnej, tym wiecej stezenia tym nastapi umarcie . Wiem co pisze, przezylem to wiele razy
Lepiej poproostu zeby nie przytrafil sie problem na pelnym booscie
Lepiej poproostu zeby nie przytrafil sie problem na pelnym booscie
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
Nie składnie trochę zdanie napisałeś, ale po przetłumaczeniu chodzi o to że im większe stężenie bio, tym szybciej nastąpi umarcie pompy ?. pisze:problem jest taki ze one poprostu nie trawią wódki agresywnej, tym wiecej stezenia tym nastapi umarcie . Wiem co pisze, przezylem to wiele razy
Lepiej poproostu zeby nie przytrafil sie problem na pelnym booscie
Czyli najlepiej wymienić na wstępie pompę w baku, na jaką najlepiej żeby nie było później niespodzianek?
- whatdefak
- User
- Posty: 181
- Rejestracja: 26 gru 2015, o 04:01
- Imię: Damian
- lokalizacja: podkarpacie
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
myślę że śmiało można polecić takie pompy jak DW czy Walbro - model w zależności od tego co potrzebujesz i jakiej wydajności.Kusy6 pisze:Nie składnie trochę zdanie napisałeś, ale po przetłumaczeniu chodzi o to że im większe stężenie bio, tym szybciej nastąpi umarcie pompy ?. pisze:problem jest taki ze one poprostu nie trawią wódki agresywnej, tym wiecej stezenia tym nastapi umarcie . Wiem co pisze, przezylem to wiele razy
Lepiej poproostu zeby nie przytrafil sie problem na pelnym booscie
Czyli najlepiej wymienić na wstępie pompę w baku, na jaką najlepiej żeby nie było później niespodzianek?
chińczykowi raczej przy 25-30% nic nie powinno się dziać, gorzej jak masz tego alko masz ponad 50% wtedy masz szanse że zatrzesz pompę z tego względu że alkohol jest "suchy" i nie smaruje pompy w przeciwieństwie do paliwa
mogę sie mylić , ale no zazwyczaj chińskie pompy działają na benzynie bez problemu, problem jest jak wchodzi w grę alko
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
Czyli chińska wytrzyma przy 33% a ori nie?
Mowa tylko o pompie w baku pompująca do swirl pota
Mowa tylko o pompie w baku pompująca do swirl pota
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 831
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
Wytestuj i nam powiedz pytanie czy ona nadąży w ogóle pompowaćKusy6 pisze:Czyli chińska wytrzyma przy 33% a ori nie?
Mowa tylko o pompie w baku pompująca do swirl pota
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 831
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
Kolejny trening i driftowe motogodziny, silnik nadal żyje
Po wzmocnieniu dyfra, tym razem poddała się skrzynia, na szczęście juz na koniec dnia.
Padła decyzja, dokładamy trzecią pompę paliwa, EBC i ładujemy etanol
-
- Nowy na forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 27 lip 2012, o 02:57
- Imię: radek
- lokalizacja: uk
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
Konrad, jakiej grubosci przkladke i uszczelki zastosowałeś?
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
Czyli przewody do zmiany na teflon?KonradGT pisze:
Kolejny trening i driftowe motogodziny, silnik nadal żyje
Po wzmocnieniu dyfra, tym razem poddała się skrzynia, na szczęście juz na koniec dnia.
Padła decyzja, dokładamy trzecią pompę paliwa, EBC i ładujemy etanol