BMW E34 540i V8 Turbo S360 dla Kamila

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
farmer91
Turbo-Team
Posty: 349
Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
Imię: Paweł
lokalizacja: WLKP

Re: BMW E34 540i V8 Turbo S360 dla Kamila

Post autor: farmer91 »

No to pochwaliłeś się tym E9 :-) ale to co wczoraj o niej mówiłeś na torze to po prostu historia mrożąca krew w żyłach :-P kiedyś polowałem na E10 ale temat podobny jak E9, jak coś było w dobrej cenie na mobile to chwila i nie było już.
Awatar użytkownika
Pan. B
Forumowicz
Posty: 397
Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
Imię: Marcin
lokalizacja: Biały Kościół

Re: BMW E34 540i V8 Turbo S360 dla Kamila

Post autor: Pan. B »

Wyglada jakby z fabryki wyjechala z turbo.
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: BMW E34 540i V8 Turbo S360 dla Kamila

Post autor: Michał_Małecki »

farmer91 pisze:No to pochwaliłeś się tym E9 :-) ale to co wczoraj o niej mówiłeś na torze to po prostu historia mrożąca krew w żyłach :-P kiedyś polowałem na E10 ale temat podobny jak E9, jak coś było w dobrej cenie na mobile to chwila i nie było już.
Tej E9 z historią mrożącą krew w żyłach nie kupiłem oczywiście :) . Byłem obejrzeć kilka, ale fakt - wyścig szczurów po te samochody jest straszny.

Jeszcze zdjęcie przedstawiające projekt V8 Turbo przed i po.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Małecki.
Awatar użytkownika
nfs
User
Posty: 116
Rejestracja: 11 gru 2011, o 22:27
Imię: Grzegorz
lokalizacja: Pruszków

Re: BMW E34 540i V8 Turbo S360 dla Kamila

Post autor: nfs »

Podoba mi się że wtyczka czujnika poziomu płynu hamulcowego jest ustawiona dokładnie pod kątem prostym do zbiorniczka. Mount Everest pedantyzmu czy przypadek? :ok:
debu85
Nowy na forum
Posty: 14
Rejestracja: 30 wrz 2012, o 13:10
Imię: Michał
lokalizacja: Nowe Miasto n/P

Re: BMW E34 540i V8 Turbo S360 dla Kamila

Post autor: debu85 »

Jak fabryka :pasuje:
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 577
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: BMW E34 540i V8 Turbo S360 dla Kamila

Post autor: KonradGT »

nfs pisze:Podoba mi się że wtyczka czujnika poziomu płynu hamulcowego jest ustawiona dokładnie pod kątem prostym do zbiorniczka. Mount Everest pedantyzmu czy przypadek? :ok:
Podejrzewam, że pedantyzm, sam też zawsze to poprawiam :heh:
TurboTommeke30
Nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 31 sie 2015, o 12:11
Imię: Tomek
lokalizacja: Warszawa

Re: BMW E34 540i V8 Turbo S360 dla Kamila

Post autor: TurboTommeke30 »

Dobry projekt, jaram sie :)
Awatar użytkownika
deejeys
Forumowicz
Posty: 469
Rejestracja: 26 kwie 2014, o 17:43
Imię: Dawid
lokalizacja: Łódź

Re: BMW E34 540i V8 Turbo S360 dla Kamila

Post autor: deejeys »

Świetne auto. Pod maską wygląda to świetnie, auto jedzie również rewelacyjnie :cool2: Można się zdziwić :) Jedyny minus to skrzynia - za długo się zastanawia nad zmianą biegów, no ale jednak swoje lata ma, DKG to nie jest :P
sztymc
Turbo-Team
Posty: 310
Rejestracja: 29 sty 2014, o 21:00
Imię: Krzysiek
lokalizacja: Wojnicz
Lokalizacja: Wojnicz

Re: BMW E34 540i V8 Turbo S360 dla Kamila

Post autor: sztymc »

Znalezione w sieci :)
https://www.youtube.com/watch?v=46k1yji2Vxg" onclick="window.open(this.href);return false;
DawidLwa
Forumowicz
Posty: 289
Rejestracja: 16 maja 2013, o 23:03
Imię: Dawid
lokalizacja: Limanowa

Re: BMW E34 540i V8 Turbo S360 dla Kamila

Post autor: DawidLwa »

Super auto i filmik :ok:
kamils13
Nowy na forum
Posty: 12
Rejestracja: 19 wrz 2010, o 23:38
Imię: Kamil
lokalizacja: Łódź

Re: BMW E34 540i V8 Turbo S360 dla Kamila

Post autor: kamils13 »

deejeys pisze:Świetne auto. Pod maską wygląda to świetnie, auto jedzie również rewelacyjnie :cool2: Można się zdziwić :) Jedyny minus to skrzynia - za długo się zastanawia nad zmianą biegów, no ale jednak swoje lata ma, DKG to nie jest :P

A ja zupełnie zapomniałem, że Michał zakładał tu temat mojego auta. Odgrzewamy kotleta po czterech latach.

Auto nadal w moich rękach. Odrobinę zmodyfikowane od czasu ostatniego posta.

Skrzynia biegów!

Seryjny automat zf 5hp30 w zasadzie bez grama oznak zużycia wyleciał zimą 2018/2019. Zastąpił go zamontowany przez Lamików zf 8hp70.

Auto dodatkowo dostało nowy WG, podpięty MAC i zostało podstrojone do 437km i 591nm.

Obrazek

Do sterowania nową skrzynią potrzebne były łopatki, a że zmiana kierownicy na coś z nowszego modelu nie wchodziła w grę, to zrobiłem adapter pod fabryczną kierownicę. Założone zostały łopatki z e46 330 ze skrzynią SMG, dzięki czemu mogę jedną ręką kłaść biegi w górę jak i w dół.
Obrazek
Obrazek

Zmiana skrzyni + dostrojenie z dużo szybciej budowanym boostem miało nie bagatelny wpływ na osiągi i jeszcze większy wpływ na ogólną frajdę z jazdy :clap:

było:
0-100 --- 5.47s
100-200 --- 12.79s

jest :
0-100 --- 4.50s
100-200 --- 9.53s

Obrazek
Obrazek

Żeby zatrzymywać 1650kg + 95kg kierownik zamontowaliśmy na przód BBK. Zacisk 6t + cholernie ciążka ale dużo znosząca tarcza 360x36mm - mieści się w 3tlg 17" :eee:

Obrazek
Obrazek

Do złotych BBS RS w 17" dołączyło bardziej sportowe obuwie.

18" BBS RK 8.5" + 10" z oponami 235/40 i 265/35.

Obrazek

Ponieważ było za cicho to końcowy tłumik doczekał się następcy:

Obrazek

+ kilka ogólnych fot:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


pozdro
Awatar użytkownika
Grzesi(E30)k
Turbo-Team
Posty: 720
Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
Imię: Grzesiek
lokalizacja: B-stok
Lokalizacja: B-stok

Re: BMW E34 540i V8 Turbo S360 dla Kamila

Post autor: Grzesi(E30)k »

Od czego zacisk? Cayenne/Touareg?
-chałturnik-
Awatar użytkownika
scyzor
User
Posty: 48
Rejestracja: 3 sty 2016, o 18:25
Imię: mariusz
lokalizacja: łódź

Re: BMW E34 540i V8 Turbo S360 dla Kamila

Post autor: scyzor »

Grzesi(E30)k pisze:Od czego zacisk? Cayenne/Touareg?
Mi to raczej wygląda na zaciski z audi akebono chociaż podobne są w alfie romeo stelvio
Jeeet
Forumowicz
Posty: 275
Rejestracja: 27 lut 2011, o 17:06
Imię: Marek
lokalizacja: Swinde

Re: BMW E34 540i V8 Turbo S360 dla Kamila

Post autor: Jeeet »

E34 to dla mnie ideał auta hobystycznego, nie za małe dużo bardziej bezpieczne niżeli stare 3er. .Co człowiek chciał to było fabrycznie od 1.8 do 4L czesto gest elektryki, klimy, szyberdachy,szpery.

Gratuluje właścicielowi pięknego e34 i w pełni rozumiem posiadanie go tyle lat.
kamils13
Nowy na forum
Posty: 12
Rejestracja: 19 wrz 2010, o 23:38
Imię: Kamil
lokalizacja: Łódź

Re: BMW E34 540i V8 Turbo S360 dla Kamila

Post autor: kamils13 »

scyzor pisze:
Grzesi(E30)k pisze:Od czego zacisk? Cayenne/Touareg?
Mi to raczej wygląda na zaciski z audi akebono chociaż podobne są w alfie romeo stelvio

Dokładnie akebono z audi
ODPOWIEDZ