e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
corey
Forumowicz
Posty: 269
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Post autor: corey »

farmer91 pisze:Nie boisz się o ten wał po szlifie? Wszystkie historie z wałami po szlifie jakie znam gdzie były zapewnienia że będzie to jeździć kończyły się tak samo, zatarciem. Z tego co wiem to krzywizna 0,03-0,04 jest akceptowalna jeśli czopy są ok, A większe odchyłki prostują, bynajmniej niedaleko mnie jest firma która typowo zajmuje się prostowaniem i wyważaniem wałów korbowych.

Nie ukrywam ze bede go bacznie obserwowac :śmiech: . Sam tez jestem/bylem nastawiony sceptycznie. Napewno w klasyczny szlif, bez pasowania pod konkretne panewki bym nie poszedl. Co mnie przekonalo narazie na plus to pomiary sredncowka otworow ulozyskowania i czopow , Luz jest idealnie posrodku pasowania. Bylem tez przy pomiarze bicia i praktycznie go nie ma, napewno mniej niz jedna setka. Zmierze jesze bicie na kole zamachowym. firma ktora mi to robila sprzedaje gotowe silniki po remoncie do ciagnikow/ kombajnow/ ciezarowek i wiem ze te silniki jezdza bez problemu. Pozatym kilka razy poprawiala mi robote po super slawnym zakladzie na D z mojego miasta.

Jestem dobrej mysli, ale jak sie rozjebie to tez sie nie zdziwie :śmiech: :śmiech: . Zobaczymy, zdam relacje.
corey
Forumowicz
Posty: 269
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Post autor: corey »

Wrocilem na urlop do Pl i poskladalem wstepnie auto.

Turbo to narazie chinczyk gt35 z dupa 0.63. Auto jezdzi, narazie stroje i walcze z jakimis pierdolami. Wstawilem most ze szpera typ. 210.
Strojenie i jazda samemu idzie naprawde opornie - schodzi sie 10x wiecej czasu niz normalnie we 2 osoby. Wymienilem raz olej - ogladalem go bardzo dokladnie i jest bardzo ladny, nie widac zadnych opilow. Szlif sie chyba udal :heh: . Auto zwazone, 1975kg :ph34r: troche jest tego ciezaru.
Jest jeszcze duzo do ogarniecia, z najnowszych kwiatkow to abs i licznik nie dziala. Pozatym silnik sie udal - odma z pokrywy nie ma nawet zadnej rurki zalozonej i nic z niej nie cieknie czy pluje. Ladnie chodzi. Doladowanie na drugim biegu mam okolo bara przy 3000 obr.

Chce wymaksowac to turbo, pojechac na hamownie i zamontowac cos markowego co czeka na polce. Bedzie prawdziwe porownanie roznic chinczyk kontra precision.

Narazie troche burdel pod maska - jak wszytsko sie sprawdzi w boju konkretnym to poukladam. Jak namowie siostrzenca to cos nagramy jak jezdzi. Samemu ciezko nagrywac i jechac.

Obrazek

Obrazek

https://youtu.be/jxOPQPMgiSU
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 638
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Post autor: KonradGT »

Ile tam ładujesz? 1,5b?
corey
Forumowicz
Posty: 269
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Post autor: corey »

KonradGT pisze: 27 wrz 2021, o 20:05 Ile tam ładujesz? 1,5b?
Narazie wogole sie doladowaniem nie zajmuje. Mbc jest rozkrecone na max. Nie mam zadnego zegara ale widze po logach ze troche przeladowuje - sprezyna w wg jest chyba jakas twarda.

Przez weekend troche pojezdzilem. Cos bede musial ze sprzeglem ruszyc bo kilkunastu startach z 2-ki dwa razy mi sie poslizgnelo. :down: Synchronizatory tez juz chyba troche przytyralem. Wszyscy teraz ida w te skrzynie gs5 i gs6. Narazie chyba zostawie jak jest i nie bede startowal z 2 czy 3 biegu. Narazie chce ogarnac zeby wszystko dzialalo i zeby nie wygladal jak totalny gruz.
corey
Forumowicz
Posty: 269
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Post autor: corey »

Zbilem doladowanie na 1.0b i pojechalem na hamownie. Troche sie rozczarowalem, nie powiem :heh:. Ale biorac pod uwage ze to tylko jeden bar i bardzo bezpieczny zaplon nie ma tragedi. Wyszlo 464km i 613nm. Przy odcince zauwazylem ze delikatnie cos przerywa - na ulicy tego nie zauwazylem. Wprawdzie moze ze dwa razy jechalem do konca na 4tym biegu. Pan z hamowni powiedzial ze to najdelikatniejsze obciazenie - moze dlatego troche slabszy wynik. Ale jestem dobrej mysli, umowilem sie ze podstroje sobie auto na hamowni - bez stresow i mysle ze bedzie lepiej :cool2:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Kusy6
Forumowicz
Posty: 551
Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Post autor: Kusy6 »

Ładnie, 1 bar podwaja moc, więc co ci nie pasuje? Dla mnie jest wzorowo plus jeszcze kilka koni gratis 👍
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 638
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Post autor: KonradGT »

corey pisze: 20 cze 2020, o 00:36
KonradGT pisze:Mega sceptyczny jestem co do tych mocy rzędu 600 czy 700+ ot tak z M30... Mamy jakiś wykres do tego, czy po prostu moc wywróżona?
Tak wywrozone. :śmiech: :śmiech: :śmiech:
W stosunku do tego co obiecywałeś to marnie bardzo, jak wstawanie, przebieg, tak i wynik :tongue: no ale niech będzie że czekamy na dalsze losy ;)
corey
Forumowicz
Posty: 269
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Post autor: corey »

KonradGT pisze: 30 wrz 2021, o 01:34
corey pisze: 20 cze 2020, o 00:36
KonradGT pisze:Mega sceptyczny jestem co do tych mocy rzędu 600 czy 700+ ot tak z M30... Mamy jakiś wykres do tego, czy po prostu moc wywróżona?
Tak wywrozone. :śmiech: :śmiech: :śmiech:
W stosunku do tego co obiecywałeś to marnie bardzo, jak wstawanie, przebieg, tak i wynik :tongue: no ale niech będzie że czekamy na dalsze losy ;)
No i takie wlasnie komentarze zniechecaja do dokumentowania czegokolwiek oprucz koncowego wyniku :śmiech:

Spokojnie, auto dopiero zlozone. Teraz bym zostawil na hamownie to przeladowanie.

Co do wstawania to absolutnie sie nie zgadzam, na ulicy od 3 tysiecy jest zadane doladowanie czyli ten bar.
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 638
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Post autor: KonradGT »

Ja kibicuje mocno temu nietuzinkowemu projektowi, ale jak tam wrzuciłeś loga z 1,5b górą to liczyłem gdzieś na bliskie 600 raczej niż przeciętne 4xx :tongue:

Spróbuj może MACa wrzucić i pociągnąć moment do końca ;)
corey
Forumowicz
Posty: 269
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Post autor: corey »

KonradGT pisze: 30 wrz 2021, o 14:47 Ja kibicuje mocno temu nietuzinkowemu projektowi, ale jak tam wrzuciłeś loga z 1,5b górą to liczyłem gdzieś na bliskie 600 raczej niż przeciętne 4xx :tongue:

Spróbuj może MACa wrzucić i pociągnąć moment do końca ;)
No widzisz, tylko na hamowni ustawilem jeden bar, max w logu bylo 208 map podczas pomiaru.

Wczesniej wrzucilem loga jak auto stroilem i przeladowywalo nawet do 275 map. Jechal wtedy lepiej :śmiech:

Jednak chialem zabardzo przycwaniaczyc i bylem pewny ze na jednym barze peknie 500km. A tu taka porazka :D

Siedze i mysle co zjebalem, hamowalem kiedys m30b35 z takim samym turbo i sportowym walkiem to przy 1.1 bara bylo ponad 580km.

Mysle ze zabardzo odprezylem albo kolektor wydechowy nie jest idealny. Cos trzeba bedzie z tym zrobic. Przy okazji przejze jak ten wal szlifowany wyglada :ph34r:
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 638
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Post autor: KonradGT »

corey pisze: 24 cze 2020, o 00:05
farmer91 pisze:Nie boisz się o ten wał po szlifie? Wszystkie historie z wałami po szlifie jakie znam gdzie były zapewnienia że będzie to jeździć kończyły się tak samo, zatarciem. Z tego co wiem to krzywizna 0,03-0,04 jest akceptowalna jeśli czopy są ok, A większe odchyłki prostują, bynajmniej niedaleko mnie jest firma która typowo zajmuje się prostowaniem i wyważaniem wałów korbowych.

Nie ukrywam ze bede go bacznie obserwowac :śmiech: . Sam tez jestem/bylem nastawiony sceptycznie. Napewno w klasyczny szlif, bez pasowania pod konkretne panewki bym nie poszedl. Co mnie przekonalo narazie na plus to pomiary sredncowka otworow ulozyskowania i czopow , Luz jest idealnie posrodku pasowania. Bylem tez przy pomiarze bicia i praktycznie go nie ma, napewno mniej niz jedna setka. Zmierze jesze bicie na kole zamachowym. firma ktora mi to robila sprzedaje gotowe silniki po remoncie do ciagnikow/ kombajnow/ ciezarowek i wiem ze te silniki jezdza bez problemu. Pozatym kilka razy poprawiala mi robote po super slawnym zakladzie na D z mojego miasta.

Jestem dobrej mysli, ale jak sie rozjebie to tez sie nie zdziwie :śmiech: :śmiech: . Zobaczymy, zdam relacje.
Z drugiej strony to większość silników 2JZ w drifcie ma szlifowane wały i generują bez problemów 700 czy 900 koni, chłostane chyba najbardziej jak się da.
ODPOWIEDZ