Tak skladalbym na starych jeśli przerwa na zamkach była do 0.6mm niestety z 12 tłoków które miałem z tdsa wszystkie
Pierścienie zużyte , ciekawe ile nowe będą miały dzisiaj dam znać
u Mnie smiga taki set na seryjnej uszczelce Victor Reinz 2mm, Cr 8,5, PB98 - 1.6bara opadające na 1.4. szpilki m12 z nakrętkami 120nm dokręcenia.
Diego pisze: ↑6 maja 2023, o 02:34 Sto razy taniej, szybciej i 20x lepiej wrzucić seryjne zdrowe 2.8 m52, dmuchnać 0.6bar z jakiegoś średniego turbo typu gt3071 z mała dupa. Wstanie, pojeździsz sto lat, złożysz w dwa tygodnie, zrobisz tyle samo mocy. Ewentualnie na więcej koksu stoczyć tłok na cr 8.5, korba m50, lepsza szpilka i 1.2-1.4bar.
Te wynalazki to bedziesz składał kilka lat, wydasz 5x wiecej pieniedzy a i tak nie będzie działać zadowalająco.
Wyważanie otwartych drzwi żeby zaoszczędzić 200pln to droga do nikąd. Pionierem też już nie będziesz, sprawdzony setup, cudów nie ma.
Dobranoc.
Ładne pasowanie ci wyszło, u mnie bez honowania wyszło 0.10-0.11mm.