E36 Sedan M54B30 + GTX3582 drift gruz 644KM/770Nm
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 831
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm
Chyba nic nie puchnie, bo przeżyło trzy treningi całodniowe, nie gaszone nawet przy zmianach opon
-
- Forumowicz
- Posty: 537
- Rejestracja: 14 gru 2017, o 18:29
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wlkp
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm
w m52b28 zdarzały się tłoki o średnicy 83.955, nawet leżą u mnie takie w szafie. Czyli przeznaczone do bloku z powłoką. ale w jakim dokładnie typie silnika jeździły tego nie wiem.
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 831
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm
Akurat udało się tak ładnie ustrzelić, więc mała zapowiedź... bo to jeszcze nie wszystkie 'pieniądze'
Pytanie, czy wytrzyma trening driftu
Pytanie, czy wytrzyma trening driftu
-
- Forumowicz
- Posty: 215
- Rejestracja: 28 mar 2015, o 21:06
- Imię: rafał
- lokalizacja: Przemyśl
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
Ładnie, kibicuję, co dalej?
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 831
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
Silnik przeżył 4 komplety opon na treningu, urwał tuleje dyfra i poduszki pod łapami
Kompresja zmierzona dziś, nadal po równe 8 barów.
Widziałem już jednorazowo 530hp, ale obawiam się, że pompa fake 044 się kończy wydajnosciowo, bo afr dziwnie leci w górę.
Kompresja zmierzona dziś, nadal po równe 8 barów.
Widziałem już jednorazowo 530hp, ale obawiam się, że pompa fake 044 się kończy wydajnosciowo, bo afr dziwnie leci w górę.
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1799
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
W tych okolicach właśnie 044 podróba wymięka, więc warto wymienić, wysokie górki na mapie ve pewnie się obniżą zdecydowanie.
Przy tak niskim CR powinno to pożyć sobie nawet, polecam dwie pompy i dolewkę etanolu do benzyny, zrobicie na mniejszym doładowaniu 550hp na niższym EGT.
Przy tak niskim CR powinno to pożyć sobie nawet, polecam dwie pompy i dolewkę etanolu do benzyny, zrobicie na mniejszym doładowaniu 550hp na niższym EGT.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
Jak można druga pompe dołożyć, jedna za drugą szeregowo czy z Swirl pota dorobić drugie wyjście i obok dwie naraz równolegle a później w trójnik połączyć to co idzie na listwe?Miś pisze:W tych okolicach właśnie 044 podróba wymięka, więc warto wymienić, wysokie górki na mapie ve pewnie się obniżą zdecydowanie.
Przy tak niskim CR powinno to pożyć sobie nawet, polecam dwie pompy i dolewkę etanolu do benzyny, zrobicie na mniejszym doładowaniu 550hp na niższym EGT.
No i z etanolem dobre, ale trzeba by przewody paliwowe zmieniać?
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1799
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
Mała dolewka przechodzi na seryjnych przewodach/gumowych.
Pompę drugą równolegle.
Pompę drugą równolegle.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
podroba 044 pada na e85, czesto gesto, wiec wywalcie i dajcie org albo cos wiekszego markowego. A jak raz braknie to bedzie banggg
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
Bardzo ważna uwaga. Mała dolewka to ile to jest na fabrycznych przewodach żeby dało radę?. pisze:podroba 044 pada na e85, czesto gesto, wiec wywalcie i dajcie org albo cos wiekszego markowego. A jak raz braknie to bedzie banggg
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 831
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
30% jest bezpiecznie, było już na forumKusy6 pisze:Bardzo ważna uwaga. Mała dolewka to ile to jest na fabrycznych przewodach żeby dało radę?. pisze:podroba 044 pada na e85, czesto gesto, wiec wywalcie i dajcie org albo cos wiekszego markowego. A jak raz braknie to bedzie banggg
-
- Forumowicz
- Posty: 215
- Rejestracja: 28 mar 2015, o 21:06
- Imię: rafał
- lokalizacja: Przemyśl
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
raczej się zaciera, czerwony olej do 2 suwa załatwi sprawę 1:50. pisze:podroba 044 pada na e85, czesto gesto, wiec wywalcie i dajcie org albo cos wiekszego markowego. A jak raz braknie to bedzie banggg
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1799
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
Świetny pomysł lać olej do dwusuwa zamiast kupić ori pompę.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- Forumowicz
- Posty: 292
- Rejestracja: 21 paź 2014, o 20:08
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Mielec
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
Jak tam upg? dalej żyje? planuje tak samo skręcic m52 tylko mniej boostu ładować, czemu nie chcieliscie skrecic na szpilkach m10 z nakrętkami? nie byłoby to lepsze rozwiązanie?