E36 Sedan M54B30 + GTX3582 drift gruz 644KM/770Nm

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 831
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: KonradGT »

Wydmuchalo uszczelke między kolektorem a turbiną, a poza tym wszystko ok.

Wiesz co, nie myśleliśmy nawet o tym, bo początkowo to miało być lajtowe 400hp. Moim zdaniem niewiele to zmieni. Uszczelki głowicy sklejone były na Loctite i w sumie tyle. Na nowy sezon dolejemy pewnie trochę etanolu i spróbujemy lekko dorzucic wiatru + powalczyć z wastegatem bo trochę swiruje (wolałbym dobrać same sprężyny na 1,3b i usunąć mbc z układu - może będzie mniej falować doładowanie, bo czasem na logach dziwnie się zachowuje).
Kusy6
Forumowicz
Posty: 583
Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: Kusy6 »

KonradGT pisze:Wydmuchalo uszczelke między kolektorem a turbiną, a poza tym wszystko ok.

Wiesz co, nie myśleliśmy nawet o tym, bo początkowo to miało być lajtowe 400hp. Moim zdaniem niewiele to zmieni. Uszczelki głowicy sklejone były na Loctite i w sumie tyle. Na nowy sezon dolejemy pewnie trochę etanolu i spróbujemy lekko dorzucic wiatru + powalczyć z wastegatem bo trochę swiruje (wolałbym dobrać same sprężyny na 1,3b i usunąć mbc z układu - może będzie mniej falować doładowanie, bo czasem na logach dziwnie się zachowuje).
Bez MBC nie będzie upuszczać lekko ciśnienia nawet już od pół bara albo i mniej?
deejeys
Forumowicz
Posty: 491
Rejestracja: 26 kwie 2014, o 17:43
Imię: Dawid
lokalizacja: Łódź

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: deejeys »

Nie ma sensu wywalać MBC, przecież to powrót do epoki iveco '92. Niestety na problem stabilności boostu sklada się sporo czynników...
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 831
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: KonradGT »

Dlatego napisałem 'może' ;) Muszę potestowac, bo potrzeba nie tyle więcej momentu co po prostu w niższych obrotach ;)
Kusy6
Forumowicz
Posty: 583
Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: Kusy6 »

. pisze:podroba 044 pada na e85, czesto gesto, wiec wywalcie i dajcie org albo cos wiekszego markowego. A jak raz braknie to bedzie banggg
A fabryczna pompa w baku co pompuje do swirlpota da radę ori na każdej proporcji bio?
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 831
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: KonradGT »

Kusy6 pisze:
. pisze:podroba 044 pada na e85, czesto gesto, wiec wywalcie i dajcie org albo cos wiekszego markowego. A jak raz braknie to bedzie banggg
A fabryczna pompa w baku co pompuje do swirlpota da radę ori na każdej proporcji bio?
Raczej wątpię, że każdej ;)
Kusy6
Forumowicz
Posty: 583
Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: Kusy6 »

KonradGT pisze:
Kusy6 pisze:
. pisze:podroba 044 pada na e85, czesto gesto, wiec wywalcie i dajcie org albo cos wiekszego markowego. A jak raz braknie to bedzie banggg
A fabryczna pompa w baku co pompuje do swirlpota da radę ori na każdej proporcji bio?
Raczej wątpię, że każdej ;)
A dokładniej? Czyli do samego bio trzeba też zmieniać, a do 33% jeszcze nie?
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: k64 »

problem jest taki ze one poprostu nie trawią wódki agresywnej, tym wiecej stezenia tym nastapi umarcie . Wiem co pisze, przezylem to wiele razy :)
Lepiej poproostu zeby nie przytrafil sie problem na pelnym booscie
Kusy6
Forumowicz
Posty: 583
Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: Kusy6 »

. pisze:problem jest taki ze one poprostu nie trawią wódki agresywnej, tym wiecej stezenia tym nastapi umarcie . Wiem co pisze, przezylem to wiele razy :)
Lepiej poproostu zeby nie przytrafil sie problem na pelnym booscie
Nie składnie trochę zdanie napisałeś, ale po przetłumaczeniu chodzi o to że im większe stężenie bio, tym szybciej nastąpi umarcie pompy ? :)

Czyli najlepiej wymienić na wstępie pompę w baku, na jaką najlepiej żeby nie było później niespodzianek?
Awatar użytkownika
whatdefak
User
Posty: 181
Rejestracja: 26 gru 2015, o 04:01
Imię: Damian
lokalizacja: podkarpacie

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: whatdefak »

Kusy6 pisze:
. pisze:problem jest taki ze one poprostu nie trawią wódki agresywnej, tym wiecej stezenia tym nastapi umarcie . Wiem co pisze, przezylem to wiele razy :)
Lepiej poproostu zeby nie przytrafil sie problem na pelnym booscie
Nie składnie trochę zdanie napisałeś, ale po przetłumaczeniu chodzi o to że im większe stężenie bio, tym szybciej nastąpi umarcie pompy ? :)

Czyli najlepiej wymienić na wstępie pompę w baku, na jaką najlepiej żeby nie było później niespodzianek?
myślę że śmiało można polecić takie pompy jak DW czy Walbro - model w zależności od tego co potrzebujesz i jakiej wydajności.

chińczykowi raczej przy 25-30% nic nie powinno się dziać, gorzej jak masz tego alko masz ponad 50% wtedy masz szanse że zatrzesz pompę z tego względu że alkohol jest "suchy" i nie smaruje pompy w przeciwieństwie do paliwa :ph34r:
mogę sie mylić , ale no zazwyczaj chińskie pompy działają na benzynie bez problemu, problem jest jak wchodzi w grę alko
Kusy6
Forumowicz
Posty: 583
Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: Kusy6 »

Czyli chińska wytrzyma przy 33% a ori nie?
Mowa tylko o pompie w baku pompująca do swirl pota
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 831
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: KonradGT »

Kusy6 pisze:Czyli chińska wytrzyma przy 33% a ori nie?
Mowa tylko o pompie w baku pompująca do swirl pota
Wytestuj i nam powiedz ;) pytanie czy ona nadąży w ogóle pompować :heh:
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 831
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: KonradGT »

Obrazek

Kolejny trening i driftowe motogodziny, silnik nadal żyje ;)

Po wzmocnieniu dyfra, tym razem poddała się skrzynia, na szczęście juz na koniec dnia.

Padła decyzja, dokładamy trzecią pompę paliwa, EBC i ładujemy etanol :tongue:
radekkm
Nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 27 lip 2012, o 02:57
Imię: radek
lokalizacja: uk

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: radekkm »

Konrad, jakiej grubosci przkladke i uszczelki zastosowałeś?
Kusy6
Forumowicz
Posty: 583
Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: Kusy6 »

KonradGT pisze:Obrazek

Kolejny trening i driftowe motogodziny, silnik nadal żyje ;)

Po wzmocnieniu dyfra, tym razem poddała się skrzynia, na szczęście juz na koniec dnia.

Padła decyzja, dokładamy trzecią pompę paliwa, EBC i ładujemy etanol :tongue:
Czyli przewody do zmiany na teflon?
ODPOWIEDZ