E36 M50B29+ GT3071r ar63 1.3bar 502KM/618Nm

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1799
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: E36 M50B29+ GT3071r ar63 473KM/665NM

Post autor: Miś »

To jest max chińskiego gt30, nie widzę nic dziwnego w tej kisnącej górze. ;)
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
sylwester_drift
User
Posty: 35
Rejestracja: 1 gru 2018, o 21:22
Imię: Sylwester
lokalizacja: Konin

Re: E36 M50B29+ GT3071r ar63 473KM/665NM

Post autor: sylwester_drift »

Miś pisze: 17 cze 2022, o 14:45 To jest max chińskiego gt30, nie widzę nic dziwnego w tej kisnącej górze. ;)
ale gdy dmucham testowo 0,7 bara i jest nie całe 400KM, kreska idzie tak samo to raczej nie jest kwestia braku powietrza górą?
sylwester_drift
User
Posty: 35
Rejestracja: 1 gru 2018, o 21:22
Imię: Sylwester
lokalizacja: Konin

Re: E36 M50B29+ GT3071r ar63 473KM/665NM

Post autor: sylwester_drift »

gryff pisze: 17 cze 2022, o 09:01 Wałki są na sto procent dobrze ustawione ?
celowałem krzywki tak jak fabrycznie w głowicy m52
Obrazek
deejeys
Forumowicz
Posty: 491
Rejestracja: 26 kwie 2014, o 17:43
Imię: Dawid
lokalizacja: Łódź

Re: E36 M50B29+ GT3071r ar63 473KM/665NM

Post autor: deejeys »

Ta sprężarka więcej nie pokaże, od początku było to pisane. Jaki masz kolektor wydechowy, masz foto? Co do wałków to nie tyle ustawienie co parametry robią swoje. Więcej na tej górze pewnie i tak się nie zobaczy na seryjnych wałkach.
slkkr
Nowy na forum
Posty: 7
Rejestracja: 25 kwie 2019, o 11:27
Imię: Siroń
lokalizacja: Rzeszow

Re: E36 M50B29+ GT3071r ar63 473KM/665NM

Post autor: slkkr »

sylwester_drift pisze: 20 cze 2022, o 21:24
Miś pisze: 17 cze 2022, o 14:45 To jest max chińskiego gt30, nie widzę nic dziwnego w tej kisnącej górze. ;)
ale gdy dmucham testowo 0,7 bara i jest nie całe 400KM, kreska idzie tak samo to raczej nie jest kwestia braku powietrza górą?
tu jest opowiedz
Obrazek
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Chycu
User
Posty: 78
Rejestracja: 28 lut 2012, o 19:57
Imię: Mateusz
lokalizacja: Zakopane

Re: E36 M50B29+ GT3071r ar63 473KM/665NM

Post autor: Chycu »

czy i ile planowałeś blok pod te tłoki?
Mam takie graty w garażu i myślę o złożeniu tego do kupy, zastanawiam się czy realne jest przełamanie 500 koni na tył tłoku na dłużej niż sezon, oczywiście z dolewką alko.
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 831
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 M50B29+ GT3071r ar63 473KM/665NM

Post autor: KonradGT »

500hp to już raczej blisko granicy tych tłoków będzie. Na E85 dałyby radę pewnie.
sylwester_drift
User
Posty: 35
Rejestracja: 1 gru 2018, o 21:22
Imię: Sylwester
lokalizacja: Konin

Re: E36 M50B29+ GT3071r ar63 473KM/665NM

Post autor: sylwester_drift »

Chycu pisze: 21 wrz 2022, o 21:05 czy i ile planowałeś blok pod te tłoki?
Mam takie graty w garażu i myślę o złożeniu tego do kupy, zastanawiam się czy realne jest przełamanie 500 koni na tył tłoku na dłużej niż sezon, oczywiście z dolewką alko.
tylko pasowanie tłoków na 7 setek i płaszczyzna bloku wyrównana.
gryff
User
Posty: 70
Rejestracja: 22 mar 2021, o 18:59
Imię: Dominik
lokalizacja: Sanok

Re: E36 M50B29+ GT3071r ar63 473KM/665NM

Post autor: gryff »

Jak na m54 7 setek to ciasno, nówka :D
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 831
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 M50B29+ GT3071r ar63 473KM/665NM

Post autor: KonradGT »

gryff pisze: 10 lis 2022, o 11:41 Jak na m54 7 setek to ciasno, nówka :D
Ale on ma blok M50 robiony na 85mm przecież ;)
gryff
User
Posty: 70
Rejestracja: 22 mar 2021, o 18:59
Imię: Dominik
lokalizacja: Sanok

Re: E36 M50B29+ GT3071r ar63 473KM/665NM

Post autor: gryff »

Moje niedopatrzenie :piwo:
sylwester_drift
User
Posty: 35
Rejestracja: 1 gru 2018, o 21:22
Imię: Sylwester
lokalizacja: Konin

Re: E36 M50B29+ GT3071r ar63 473KM/665NM

Post autor: sylwester_drift »

mała aktualizacja, w tym roku ciut dołożone po przebojach z pękniętym 3 raz kolektorem i wykończonym już turbo gt3071 wjechał kolektor od rpm customs i gtx3076bb ar63 od txperformance i zalane e85. fura przejeździła 7 wyjazdów na tor w tym roku z mocą 500+ i słupek wciąż żyje :heh:
Obrazek
krótki filmik z najlepszego wypadu w tym roku czyli Drift open Trackwood na Węgrzech
https://youtu.be/V9WVEdUcqxQ?si=rMM5BQm-j4iautU0
Diego
User
Posty: 43
Rejestracja: 9 gru 2014, o 01:35
Imię: Kamil
lokalizacja: Rzeszów

Re: E36 M50B29+ GT3071r ar63 1.3bar 502KM/618Nm

Post autor: Diego »

Z mojego doświadczenia spreżarkowego mogę powiedzieć że twin scroll 0.82 gtx3582r replika gen1, wstaje tak samo albo lepiej od gtx3076 0.82. Mocowo i momentowo wrażenie znacznie lepiej. Tylko konwersja tego to 2x wastegate i dużo wiecej rurek itp. Jakbyś szukał wiecej mocy to moim zdaniem najtańsze/najlepsze rozwiązanie po za EFR8374.

Możesz spróbować ruszyć wałkami, OEM ustawienie średnio się sprawdza, wydrukuj albo kup sobie blokady takie https://www.alien-engineering.com/produ ... ing-blocks

Masz tam proponowane ustawienia w opisie też.



Ogólnie chcę pochwalić bardzo dobra jazda po zawodach, dobry poziom trzymasz i mam wrażenie auto tez nie sprawia większych problemów, grunt to jak najprostszy setup bez przekombinowywania i jak najwięcej frajdy z jazdy a nie naprawiania w paddocku bo najebane koksu i awaria co dwa kółka.
ODPOWIEDZ