E30 M52B28 + gt3071r

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
sylwester_drift
User
Posty: 35
Rejestracja: 1 gru 2018, o 21:22
Imię: Sylwester
lokalizacja: Konin

Re: E30 M52B28 + gt3071r

Post autor: sylwester_drift »

Dlaczego mbc zamiast EBC? Trochę archaiczne urządzenie :p
Horex
Forumowicz
Posty: 292
Rejestracja: 21 paź 2014, o 20:08
Imię: Konrad
lokalizacja: Mielec

Re: E30 M52B28 + gt3071r

Post autor: Horex »

szczerze to jak kupowalem mbc myslalem ze det nie ogarnia ebc
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1798
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: E30 M52B28 + gt3071r

Post autor: Miś »

sylwester_drift pisze: 3 kwie 2021, o 22:14 Dlaczego mbc zamiast EBC? Trochę archaiczne urządzenie :p
Pojedź z EBC z DET3 na Saharę, pojedź na Syberię, pojedź pod górkę, z górki, na wystudzonym i zgrzanym dolocie, doprowadź do sytuacji, że na wklepanym będą obroty spadać silnika, a zrozumiesz.
Stroiłem wiele razy i tak i tak, pomijam już takie oczywistości jak potrzeba korekty strojenia przy EBC za każdym razem jak robi się nieszczelność na kolektorze wydechowym/zużycie turbo/wymiana wastegate/przybrudzenie filtra powietrza/chęć dodania lub odjęcia boostu.
Proste rzeczy działają i nie są męczące, niech wyjdzie na to, że wolę iść na łatwiznę.
Teoria teorią, praktyka praktyką, pozdro.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
ODPOWIEDZ