E36 m50b25 kompresor 3.0tfsi tvs 1320

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
matben123
Nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: 7 lis 2019, o 19:25
Imię: Mateusz
lokalizacja: Szczecin

E36 m50b25 kompresor 3.0tfsi tvs 1320

Post autor: matben123 »

Witam, przedstawiam mój budżetowy projekt. E36 kupione już po swapie na 2.5 lecz został w nim napęd z 1.6 który średnio daje radę, jedynie sprzęgło jest zmienione na kevlar i jakiś jednomas robił to wcześniejszy właściciel, a ja nie zaglądałem. Kompresor obrobiony przeze mnie i świetnie daje radę w 2.5. Przy 1500 obrotów ma około 0.5 bara, środkowym zakresem idzie do 0.6 górą spada do 0.45, lecz może być to spowodowane słabym dolotem i nie jestem pewien ale sądzę że trochę zaciąga się rura na dolocie kompresora z filtra. Projekt jest bardzo budżetowy jestem studentem dużo kasy nie ma a jak coś jest to raczej idzie w mój drugi projekt e34 540i. Koła na początku były pod pasek wieloklinowy teraz jest na pasek od rozrządu z racji małej ilości miejsca kompresor nie jest do końca w osi bo kielich przeszkadza i pasek klinowy nie dość że się rozciągał przez co się ślizgał. Po zastosowaniu zębatego nie ma żadnych problemów nie spada troszkę go ścina ale to projekt tylko na weekend polatać więc najwyżej częściej będę zmieniał paski. Nie mam dużo zdj ani filmików ponieważ po wystojeniu pierwsza próba polatania bokiem na laczkach 225 bardzo klejących zerwał się dyfer okazało się że był słabo zaspawany przez poprzedniego właściciela i po wyjęciu go 2 zębatki z mechanizmu różnicowego rozwaliły się w pół były to te pomiędzy zębatkami w które wchodzi w półoś więc dałem grubą blache zaspawałem ale i tak po pierwszej próbie się rozleciał szukam teraz 2 dyfra coś nagram jeśli ktoś chce więcej zdj kompresora mogę podesłać jak coś znajde albo wrócę i zrobie. Mogę również dodać tu filmik na yt lecz za dużo na nim też nie ma bo jest tam filmik który kolega nagrał jak stroiliśmy samochód niestety tylko kawałek.