Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE GT3076R 445KM 503NM
-
- User
- Posty: 124
- Rejestracja: 19 gru 2010, o 21:37
- Imię: marek
- lokalizacja: czestochowa
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - grafi
Siemka. Fajne autko, bardzo ciekawie sie zgrywaja te kolory hehe. Mam pytanie: od jakiej M3 masz poduszki mcphersona???? masz moze takich wiecej????
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - grafi
Zważyliśmy wczoraj świstaka - waży 1220kg z około 15 litrami benzyny w baku.
Pozdrawiam,
Michał.
Dostałem ją od kolegi - jest z E30 TD (ta wersja "tropikalna). W sumie wymiary rdzenia są identyczne z wymiarami z chłodnicy E36 2.8 z klimatyzacją (tylko, że nie ma wbudowanego zbiorniczka wyrównawczego).Blacha pisze:Z czego ta chłodnica?
Pozdrawiam
Jestem na drift-forum, ale nie udzielam się raczej. Nie mam za bardzo czasu siedzieć czasem na turbobmw, a co dopiero na kilku innych forach.wajser pisze:Bardzo fajny projekt. Można wiedzieć czy udzielasz się na driftforum? Pytam bo nie widziałem nigdzie projektu a myślę, że warto opisać.
Pozdrawiam,
Wajser
Od M3 3.0, nie mam więcej.max325 pisze:Siemka. Fajne autko, bardzo ciekawie sie zgrywaja te kolory hehe. Mam pytanie: od jakiej M3 masz poduszki mcphersona???? masz moze takich wiecej????
Pozdrawiam,
Michał.
Maleckis Motorsport
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - grafi
W minioną środę "wziąłem" udział w treningu na Torze Poznań. Słowo wziąłem jest w cudzymsłowiu, bo ledwo wyjechałem na tor, a chwilę potem tak naprawdę mogłem już wracać do domu. Moje dwie małe turbinki umarły. Obie mają przeogromne luzy (nie spotkałem się jeszcze z takimi) oraz jedna z nich puściła uszczelniaczem. W 1JZ'ecie seryjnie są zamontowane bardzo krótkie kolektory wydechowe i słyszałem historie, jak przy okazji poważniejszych awarii turbin resztki/odłamki wirników siały spustoszenie w cylindrach silnika. U mnie na szczęście takiego armagedonu nie było.



Kolejny krok jeszcze nie jest zaplanowany.
Stay tuned,
Michał.
Kolejny krok jeszcze nie jest zaplanowany.
Stay tuned,
Michał.
Maleckis Motorsport
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - grafi
No nic, zdarza się. Dalej będzie biturbo tyle że na innych turbinach czy jedna większa turbosprężarka? Bo regenerować chyba nie masz zamiaru co oczywiste, zastąpienia identycznymi raczej też nie.
www.turboBMW.pl
- Grzesi(E30)k
- Turbo-Team
- Posty: 735
- Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: B-stok
- Lokalizacja: B-stok
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - grafi
:/ Coś patrze że cały sezon praktycznie wiatr w oczy
-chałturnik-
-
- Nowy na forum
- Posty: 7
- Rejestracja: 17 mar 2011, o 15:48
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Poznań
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - grafi
jak na moje to w 1/2jz jedyne wyjście to single turbo
ale skoda szkoda obyś wrócił jak najszybciej na tor

-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - grafi
chyba ze wlozy np 2x ihi vf39 lub 43 ... i bedzie zamiatac 

- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - grafi
Przez cały tydzień wiele się u nas działo, miałem rewelacyjne strojenia, ale co to był za weekend! W sobote o 3 w nocy chłostaliśmy 1JZ'eta po raz pierwszy na Holsecie HX35 - na razie tylko 0.5bar boostu. Ogromne podziękowania za zarwane nocki dla Marcina Wittchena! Za to dziś od wczesnego rana składaliśmy Kropy E36 z kompresorem i jakoś koło 20-ej robiliśmy armagedon po okolicy bez szyb, bez drzwi, maski, zderzaków itp. Polecam każdemu, okulary na twarz i jedno z zajebistszych momentów w życiu gwarantowane!

Stay tuned,
Michał.

Stay tuned,
Michał.
Maleckis Motorsport
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - grafi
Masz już jakież porównanie, jak to się napędza w porównaniu do tych małych bliźniaków?Michał_Małecki pisze:...... W sobote o 3 w nocy chłostaliśmy 1JZ'eta po raz pierwszy na Holsecie HX35 - na razie tylko 0.5bar boostu ......
www.turboBMW.pl
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE biturbo - grafi
Niestety o wiele wiele gorzej. Na dwóch CT12A (seryjnych turbosprężarkach z 1JZ'eta), obojętnie jaki miałem bieg i jakie miałem obroty, wystarczyło dodać gazu i auto wyciągało w ładnym poślizgu każdy zakręt. Jak trochę nagrzaliśmy silnik, to pojechaliśmy na takie nasze "podpoznańskie odcinki testowe" i było sporo gorzej. Tzn. będzie się musiała zmienić moja technika jazdy - dotychczas rzadko kiedy strzelałem ze sprzęgła, teraz będę musiał robić to częściej.korona pisze:Masz już jakież porównanie, jak to się napędza w porównaniu do tych małych bliźniaków?
Maleckis Motorsport
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE Holset HX35
a gadalem laduj 2xihi a nie tirowskie pasci
ale ogolnie pod maska ladnie teraz, napewno mocy przybedzie choc nie tak chciales .
zalozysz japonki i bedzie dobrze

ale ogolnie pod maska ladnie teraz, napewno mocy przybedzie choc nie tak chciales .
zalozysz japonki i bedzie dobrze

- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE Holset HX35
Kamilu, Ty masz japonki, ale za to ja mam gogle do nurkowania



Maleckis Motorsport
- sierRKA
- Forumowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:59
- Imię: Sławek
- lokalizacja: Grudziądz
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE Holset HX35
uwaga na tą panią z tymi iskrami, widać że z wrażenia coś próbuje pokazac
a tak serio nie mam nic przeciwko ale wszędzie te holsety, Kamil dobrze radził. tak mi się wydaje.
pozdrawiam

a tak serio nie mam nic przeciwko ale wszędzie te holsety, Kamil dobrze radził. tak mi się wydaje.
pozdrawiam
"sierRKArs"-używane części samochodowe wszystkich marek. tel. 691-211-616
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
-
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE Holset HX35
wszedzie holsety bo są tanie dobre i trwałe . Żeliwo 12 ?
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Kolejny drift-świstak, czyli E36 1JZ-GTE Holset HX35
Wiem, że Holsety powoli robią się nudne, ale jestem ich ogromnym fanem. Stroiłem już kilkanaście doładowanych silników na Holsetach i w żadnym z nich ta turbina się nie wysrała. Z jedną mieliśmy problem, ale osoba, która go składała, przyznała się, że założyła za mały uszczelniacz. Większość z nich jest chłostana niemiłosiernie i sobie z tym radzą. Trudno aby turbosprężarka z ciężarówki, która musi robić ogromne przebiegi, miała problem w aucie do sportu, które rocznie przejedzie może max 3 tys. km. Gdyby seryjne CT12A nie padły, to zimą i tak planowałem coś zmienić. Myślałem o innym biturbo, ale kiedy skończyły się moje, to w sumie zostawiłem auto w krzakach i działałem nad samochodami klientów. W końcu mój bardzo dobry przyjaciel Marcin Wittchen napędził mnie, abyśmy się zabrali za mojego świstaka. Wtedy Jędrek z TTG wysłał mi sms-a, że ma do sprzedania Holseta i tak się już wszystko dalej potoczyło. Z tym boostem na pewno będę walczył, aby pojawiał się wcześniej. Zakładamy teraz do wszystkich doładowanych aut elektrozaworki MAC, które stosuje w swoich standalone'ach AEM. Ładnie nim można boost ściągnąć w dół, więc liczę na niego również w swoim aucie.
Pozdrawiam,
Michał.
Yes, sir! Chociaż niby te Holsety mają takie same muszle, ale i tak wstają inaczej. Mam dwóch kolegów z 1JZ'etami - obaj są na Holsetach HX35 z muszlami wydechowymi 16cm2. Jednemu ładuje 1.5bar od 4200 i wytwarza 477KM, a drugiemu 1.5bar pojawia się od 4800 i ma 527KM. Niby te same turbosprężarki, te same silniki, te same wtryski, kolektory wydechowe, a i tak różnica w wejściu w boost jest spora.DOHC pisze:wszedzie holsety bo są tanie dobre i trwałe . Żeliwo 12 ?
Pozdrawiam,
Michał.
Maleckis Motorsport