
E36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara pierwsze: 393KM 504nM stage 1
- Aquaz
- Forumowicz
- Posty: 554
- Rejestracja: 27 lip 2010, o 01:59
- Imię: Beniamin
- lokalizacja: Glasgow/Shotts
Re: e36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara - pierwsze w pl 393KM 504
Coś w tym jest.....zawsze mało mocy i człowiek chce więcej i więcej 

http://img256.imageshack.us/img256/94/bmw23.jpg
-
- User
- Posty: 37
- Rejestracja: 7 lis 2010, o 12:51
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Krosno
Re: e36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara - pierwsze w pl 393KM 504
moim zdaniem sciagnij calkiem ta maske i wywal zrob od nowa fotki i sprzedaj bez maski chyba predzej pojdzie bo projekt wyglada na dopracowany a ta maska wyglada gozej niz ...
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: e36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara - pierwsze w pl 393KM 504
jak komus zalezy to wie jak wyglada auto bez maski, niechce mi sie maski ro juz ,nie mam czasu ale troche masz racji. NIe napalam sie na sprzedaz, jak sie nie sprzeda to ...wojtek pisze:moim zdaniem sciagnij calkiem ta maske i wywal zrob od nowa fotki i sprzedaj bez maski chyba predzej pojdzie bo projekt wyglada na dopracowany a ta maska wyglada gozej niz ...
co do mocy ze malo , to owszem

... ale moze cos sie wymysli jak sie nie sprzeda


-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: e36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara - pierwsze w pl 393KM 504
nie sprzedalo sie , a wiec dzialamy dalej .
-
- Nowy na forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 28 paź 2011, o 22:36
- Imię: Mateusz
- lokalizacja: Kościan
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: e36 2,5L M50 Turbo +Mat Suszara - pierwsze w pl 393KM 50
nie udało sie zmierzyć auta ponownie aby sprawdzić dzikie stado na seryjnym dole a było napewno niektórzy mogą nie wierzyć ponad 400... troche żałuje ale szkoda kasy mi było
Udało mi sie zdobyć wiele informacji i zyskać troche doświadczenia w silnikach m50 i
Dla przypomnienia tego co już było i zakończenia pewnego etapu - fajny filmik z zachowania sie boostu (niecały 1bar teraz moge się już przyznać
) przy wniku 394KM
oraz egt vs obroty (rpm) na zegarach (to filmik z przed pół roku), idealnie pokazuje jak wstaje turbina i jakiego kopa później generuje (jak coś posiadam jeszcze kilka sztuk).
http://www.youtube.com/watch?v=FYQVWMilDHA" onclick="window.open(this.href);return false;
Silnik do rozebrania był/jest w idealnym stanie, nie stuka, cisnienie ok, nie bierze oleju, troche kapie z miski o. i pokrywy , ale stan oceniam na 9/10 - a dostawał regularnie wpierdziel
Ale dosyć biadolenia stage 1 zakończony , jestem jeszcze bardziej chętny na max z m50 oraz lepsze czasy na 1/.4 a więc
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
STAGE 2
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
opis bede na bieżąco dodawać na 1 stronie jak i tutaj pod kreską
tymczasem, rozbieramy się do majtek
a co będzie to zobaczycie sami 







Udało mi sie zdobyć wiele informacji i zyskać troche doświadczenia w silnikach m50 i
Dla przypomnienia tego co już było i zakończenia pewnego etapu - fajny filmik z zachowania sie boostu (niecały 1bar teraz moge się już przyznać


http://www.youtube.com/watch?v=FYQVWMilDHA" onclick="window.open(this.href);return false;
Silnik do rozebrania był/jest w idealnym stanie, nie stuka, cisnienie ok, nie bierze oleju, troche kapie z miski o. i pokrywy , ale stan oceniam na 9/10 - a dostawał regularnie wpierdziel

Ale dosyć biadolenia stage 1 zakończony , jestem jeszcze bardziej chętny na max z m50 oraz lepsze czasy na 1/.4 a więc

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
STAGE 2
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
opis bede na bieżąco dodawać na 1 stronie jak i tutaj pod kreską

tymczasem, rozbieramy się do majtek








-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: e36 2,5L M50 Turbo +Mat Suszara - pierwsze w pl 393KM 50
Widziałeś wszystkie tłoki? Dawaj zdjęcia z każdej strony
jak są OK to masz chyba rekord bo faktycznie nie znam seryjnego M50 które wytrzymało by tyle bez awarii. Niski CR i jak widać można ładować.

www.turboBMW.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: e36 2,5L M50 Turbo +Mat Suszara - pierwsze w pl 393KM 50
Witka. czy ty masz na bloki piramidki? bo jaks tak mi sie zdaje ? fajnie ze moto mimo dmuchania przejechal caly sezon i dalej jest w ok stanie:D gratki
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: e36 2,5L M50 Turbo +Mat Suszara - pierwsze w pl 393KM 50
Piramidki do "kanapki"... chyba nie miało by to racji bytutdserek pisze:Witka. czy ty masz na bloki piramidki? bo jaks tak mi sie zdaje ? fajnie ze moto mimo dmuchania przejechal caly sezon i dalej jest w ok stanie:D gratki

-
- User
- Posty: 37
- Rejestracja: 7 lis 2010, o 12:51
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Krosno
Re: e36 2,5L M50 Turbo +Mat Suszara - pierwsze w pl 393KM 50
bardzo ladnie trzyma doladowanie do konca obrotow !!
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: e36 2,5L M50 Turbo +Mat Suszara - pierwsze w pl 393KM 50
zadnych piramidek nie bylo - seria. (moze to i lepiej!)
doladowanie to fakt
do konca bylo caly czas tak samo.
co do tlokow.... chciałem je dzisiaj zobaczyć, ale sie poddałem, bez podnosnika lub 2 mocnych nie dam rady wyciągnąc grata - Musi tak pozostac na pare dni aż nabiore wigoru albo nie wiem no




doladowanie to fakt

co do tlokow.... chciałem je dzisiaj zobaczyć, ale sie poddałem, bez podnosnika lub 2 mocnych nie dam rady wyciągnąc grata - Musi tak pozostac na pare dni aż nabiore wigoru albo nie wiem no





- Szpera
- Forumowicz
- Posty: 286
- Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: Bielsk
Re: e36 2,5L M50 Turbo +Mat Suszara - pierwsze w pl 393KM 50
Gratuluje bezawaryjności:]
Głodna nie jest sobą,Doładuj Ją!sprzedam turbogt35
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: e36 2,5L M50 Turbo +Mat Suszara - pierwsze w pl 393KM 50
najwazniejsze, grat wkońcu wyleciał:
(na zdjeciach tata zaciekawiony
)



nie pokazywałem wcześniej ...
po roku użytkowania, stwierdzam zero luzów, jak by ktoś był zainteresowany to wklejam dokładne rozmiary wirników (przedni miażdzy cyce)




zobaczymy to czas pokaze, albo grubo albo wcale jak to gadaja w drifcie
pozdrawiam Kamil .
(na zdjeciach tata zaciekawiony

nie pokazywałem wcześniej ...
po roku użytkowania, stwierdzam zero luzów, jak by ktoś był zainteresowany to wklejam dokładne rozmiary wirników (przedni miażdzy cyce)
zobaczymy to czas pokaze, albo grubo albo wcale jak to gadaja w drifcie

pozdrawiam Kamil .
-
- Forumowicz
- Posty: 696
- Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
- Imię: Hubert
- lokalizacja: Starachowice
Re: E36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara - pierwsze m50: 393KM 504
skoro ten silnik idzie na śmietnik było mu dmuchnąć więcej i obalić kilka teorii.