E36 328 => 325 Turbo
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: E36 328 => 325 Turbo
witam jaka posiadasz pompe paliwa? wystarczy na 1 bar?
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: E36 328 => 325 Turbo
nigdy tam nie zaglądałem, więc podejrzewam że seria.
afr w normie, 12.1-12.4 przy WOT, znaczy że chyba da radę.
będziemy stroić to na pewno się okaże czy i kiedy nie daje rady.
afr w normie, 12.1-12.4 przy WOT, znaczy że chyba da radę.
będziemy stroić to na pewno się okaże czy i kiedy nie daje rady.
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: E36 328 => 325 Turbo
daj znac ja chyba swoja sprawdze jaka jest bo mialem miec od m3 ale teraz nie wiem czy od s50b30 czy s50b32 mam:/
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: E36 328 => 325 Turbo
Co za różnica jak 3,2 i 3,0 ma pompę o tej samej wydajności tylko inny jest kosz montażowy
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: E36 328 => 325 Turbo
podobno w m3 s50b30 cisnienie robocze jest 5.5 bara a w tej s50b32 7 barow wydajnosc maja taka sama lub bardzo zblizona wiec nie roznia sie tylko koszem
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: E36 328 => 325 Turbo
coś tam lepiej widać:
http://www.youtube.com/watch?v=9fXQCstVdzk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=9fXQCstVdzk" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: E36 328 => 325 Turbo
setup hamulcowy doszedł.
miały być tarcze 325mm, ale budżet się lekko sypnął. w tym sezonie polatamy na seryjnym rozmiarze + przewody w oplocie stalowym. dodatkowym modem będą acentryczne tuleje wahacza z m3.
czekam jeszcze na zawieszonko.

miały być tarcze 325mm, ale budżet się lekko sypnął. w tym sezonie polatamy na seryjnym rozmiarze + przewody w oplocie stalowym. dodatkowym modem będą acentryczne tuleje wahacza z m3.
czekam jeszcze na zawieszonko.

- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: E36 328 => 325 Turbo
Zapodaj jeszcze poduszki McPhersonów od M3, to już w ogóle będzie się lepiej śmigało 

Maleckis Motorsport
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: E36 328 => 325 Turbo
zastanawiam się nad camberami, tymi co Ty sobie zapodałeś 
będzie problem z głowy hehe.

będzie problem z głowy hehe.
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: E36 328 => 325 Turbo
Ostatnio te u klienta montowaliśmy - http://moto.allegro.pl/camber-plates-bm ... 34449.html" onclick="window.open(this.href);return false; . Są całkiem, całkiem, w pozycji maksymalizującej k.w.s.z. ustawiają środek amortyzatora o 3mm dalej niż na poduszce od M3.
Maleckis Motorsport
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: E36 328 => 325 Turbo
na te nie zwróciłem uwagi, a wyglądają dość kosmicznie 

-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: E36 328 => 325 Turbo
Micho ale te przesunięcie jest względem normalnych kolumn (szerokie sprężyny) czy gwintu... w myślach sam sobie odpowiadam że jednak gwintu ale wole się upewnić bo też potrzebuje.Michał_Małecki pisze:Ostatnio te u klienta montowaliśmy - http://moto.allegro.pl/camber-plates-bm ... 34449.html" onclick="window.open(this.href);return false; . Są całkiem, całkiem, w pozycji maksymalizującej k.w.s.z. ustawiają środek amortyzatora o 3mm dalej niż na poduszce od M3.
Pat tarcze idento miałem w e30 do sportu, niby zjadają szybciej klocki ale jakość naprawde super + oplot to super i uwierz że nic więcej ci nie potrzeba
-
- User
- Posty: 15
- Rejestracja: 24 sty 2010, o 16:13
- Imię: Michał
- lokalizacja: warszawa
Re: E36 328 => 325 Turbo
Ate Power Disc całkiem spoko dają sobie rade. miałem w każdej e30 i nie żałowałem im i dawały sobie rade. polecam do tej tarczy klocki ferrodo premier.
Pytanie co do tych camberów które pokazał Michał-zwróciliście uwagę na łożyska? jak wypadają jakościowo?
Pytanie co do tych camberów które pokazał Michał-zwróciliście uwagę na łożyska? jak wypadają jakościowo?
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: E36 328 => 325 Turbo
Z tymi 3mm to chodzi mi o to, że te cambery umożliwiają przesunięcie mocowania amortyzatora jeszcze o dodatkowe 3mm w stronę kabiny w stosunku do poduszek od M3. Na sprężynach od zwykłego E36 już na poduszkach od M3 trze się o kielich, tymbardziej na tych camberach i ustawionym max k.w.s.z., trzeba założyć jakiś gwint (lub same sprężyny o znacznie mniejszej średnicy). Pozdr.Blacha pisze:Micho ale te przesunięcie jest względem normalnych kolumn (szerokie sprężyny) czy gwintu... w myślach sam sobie odpowiadam że jednak gwintu ale wole się upewnić bo też potrzebuje.Michał_Małecki pisze:Ostatnio te u klienta montowaliśmy - http://moto.allegro.pl/camber-plates-bm ... 34449.html" onclick="window.open(this.href);return false; . Są całkiem, całkiem, w pozycji maksymalizującej k.w.s.z. ustawiają środek amortyzatora o 3mm dalej niż na poduszce od M3.
Pat tarcze idento miałem w e30 do sportu, niby zjadają szybciej klocki ale jakość naprawde super + oplot to super i uwierz że nic więcej ci nie potrzeba
Maleckis Motorsport