Kolego mierzylismy tak jak w ksiazce jest napisane, co do kanapki to jest ona napewno 1mm jak nie wiecej nie jest to 0,8mm. Co do EGT to nie dochodzi do 900 stmax325 pisze:kompresje mierzyles na otwartej przepustnicy???
kiedys znajomy mi powiedzial ze najbardziej wiarygodny wynik pomiaru kompresji jest wtedy jak przepusnica otwarta na 100% i odłaczony komp zeby wtryski sie nie otwieraly. W moim m30 na zamknietej bylo po ok 10,5 a na otwartej 12-13, tak wiec jest roznica.
Pozdrawiam.
BMW e36 m50 stroker kucizna stage3 484km i 571 nm 1 bar
- forti
- Forumowicz
- Posty: 838
- Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
- Imię: Grzes
- lokalizacja: Wroclaw
- Kontakt:
Re: BMW e36 m50 nv narazie:D
-
tdserek
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: BMW e36 m50 nv narazie:D
Dzis bylem na hamowni i lipa nie wiem czemu auto wariowalo nie udalo sie shamowac. + natomiast jest taki ze przewiazlem goscia ktory ma 500km s3 i mowi ze autko jedzie:D
jutro jak mam wolne ogarniamy wozek i staramy sie ogarnac przyczyne wycieku narazie catch tank zobaczymy ile na 100km sie uzbiera.
Chcialbym serdecznie podziekowac
" PERFORMANCE GARAGE " WASKIEMU FORTIEMU I BARTKOWI za ogarniecie wielu problemow przy przebudowie autka.
oby okazalo sie ze nie sa to jednak pierscienie tylko jakis inny powod jutro jak sie uda myje silnik i szukam czy nie ma innego wycieku
(chyba z podstawy filtra oleju cos tez sie saczy)
co do egt to wg wskaznika jest 800stopni max niska jest dosc temperatura oleju okolice 80stopni przy butowaniu nie wiem czy to wskazniki czy tak super dziala chlodnica oleju:D
filmik wkleje jakis sensowny jak ogarniemy wozek
jutro jak mam wolne ogarniamy wozek i staramy sie ogarnac przyczyne wycieku narazie catch tank zobaczymy ile na 100km sie uzbiera.
Chcialbym serdecznie podziekowac
" PERFORMANCE GARAGE " WASKIEMU FORTIEMU I BARTKOWI za ogarniecie wielu problemow przy przebudowie autka.
oby okazalo sie ze nie sa to jednak pierscienie tylko jakis inny powod jutro jak sie uda myje silnik i szukam czy nie ma innego wycieku
(chyba z podstawy filtra oleju cos tez sie saczy)
co do egt to wg wskaznika jest 800stopni max niska jest dosc temperatura oleju okolice 80stopni przy butowaniu nie wiem czy to wskazniki czy tak super dziala chlodnica oleju:D
filmik wkleje jakis sensowny jak ogarniemy wozek
-
Pablo01
- User
- Posty: 194
- Rejestracja: 29 lis 2010, o 12:47
- Imię: Pawel
- lokalizacja: Katowice
Re: BMW e36 m50 nv narazie:D
Przeleciałem cały temat i zastanawia mnie po co wymieniles dobry silnik z kutymi odprężającymi tłokami na silnik seryjny odprężony przekładkami ?
-
Blacha
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: BMW e36 m50 nv narazie:D
Przeczytaj jeszcze raz i zakoduj hasło 2JZ-GTEPablo01 pisze:Przeleciałem cały temat i zastanawia mnie po co wymieniles dobry silnik z kutymi odprężającymi tłokami na silnik seryjny odprężony przekładkami ?
-
Pablo01
- User
- Posty: 194
- Rejestracja: 29 lis 2010, o 12:47
- Imię: Pawel
- lokalizacja: Katowice
Re: BMW e36 m50 nv narazie:D
Kod: Zaznacz cały
Przeczytaj jeszcze raz i zakoduj hasło 2JZ-GTEPrzecież można było jeździć na starym zakutym piecu do czasu zakupu 2jz . Nie rozumiem trochę tego podejścia .
- forti
- Forumowicz
- Posty: 838
- Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
- Imię: Grzes
- lokalizacja: Wroclaw
- Kontakt:
Re: BMW e36 m50 nv narazie:D
Silnik nie byl w najlepszym stanie.Pablo01 pisze:
Hasło moze i jest ale silnika nie ma![]()
Przecież można było jeździć na starym zakutym piecu do czasu zakupu 2jz . Nie rozumiem trochę tego podejścia .
-
tdserek
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: BMW e36 m50 nv narazie:D
Silnik ktory byl w aucie to glowica m52 blok m50 korby m52(slabe) 140mm i kute tloki ktore mialy juz delikatne rysy na plaszczu gdyby nie korby pewnie tamten silnik bylby zreanimowany i doprowadzony do stanu perfect obecnie jest seryjny m50nv jedynie odprezony.
co do silnika 2jz-gte
tak mam dalej jeszcze jeden silnik na oku. jeden ktory wygladal naprawde przyjemnie zostal rozkradziony przed mozliwoscia licytacji na aukcji i obecnie brakuje wielu elementow stad tez odpuscilem licytacje tego pojazdu
drugi silnik ma nalatane 160tys mil i troche nie za bardzo mnie to przekonuje.
ale zobaczymy:D narazie chce ogarnac m50nv i cos pojezdzic bo jak bede czekal na 2jz-gte to minie sezon a autko bedzie dalej stalo:D
co do silnika 2jz-gte
tak mam dalej jeszcze jeden silnik na oku. jeden ktory wygladal naprawde przyjemnie zostal rozkradziony przed mozliwoscia licytacji na aukcji i obecnie brakuje wielu elementow stad tez odpuscilem licytacje tego pojazdu
drugi silnik ma nalatane 160tys mil i troche nie za bardzo mnie to przekonuje.
ale zobaczymy:D narazie chce ogarnac m50nv i cos pojezdzic bo jak bede czekal na 2jz-gte to minie sezon a autko bedzie dalej stalo:D
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BMW e36 m50 nv narazie:D
Masz 3 szt 2jz w Krakowie, nie wiem po co szukasz ich na jakiś zagranicznych aukcjach. Pozdr.
Maleckis Motorsport
-
tdserek
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: BMW e36 m50 nv narazie:D
szukam calej supry:D silnik wiesz ze to jeden z wielu elementow:D
-
tdserek
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: BMW e36 m50 nv narazie:D
http://youtu.be/K7ygFB-FcU8" onclick="window.open(this.href);return false;
doladowanie 1.1 bara prosport co przeklamuje
doladowanie 1.1 bara prosport co przeklamuje
-
Pat-325
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 m50 nv narazie:D
wygląda to całkiem podobnie do mojej suczy 
bardzo fajna mielona dwójka, podoba mi się.
wydaje mi się, że ciut szybciej u Ciebie pojawia się 0,5b.. u mnie może ze 200obr wyjżej.
ale później wszystko się zgadza. dzikie wejście i brak trakcji.
bardzo fajna mielona dwójka, podoba mi się.
wydaje mi się, że ciut szybciej u Ciebie pojawia się 0,5b.. u mnie może ze 200obr wyjżej.
ale później wszystko się zgadza. dzikie wejście i brak trakcji.
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW e36 m50 nv narazie:D
chciałem tylko dodać ze u kolegi Serka na tyle były laki 255/40r18Pat-325 pisze: dzikie wejście i brak trakcji.
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
-
Pablo01
- User
- Posty: 194
- Rejestracja: 29 lis 2010, o 12:47
- Imię: Pawel
- lokalizacja: Katowice
Re: BMW e36 m50 nv narazie:D
Jak na takie doładowanie i duze turbo to słabe wyniki 100-200 . Zdrowe m3 e36 robi podobne czasy
- forti
- Forumowicz
- Posty: 838
- Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
- Imię: Grzes
- lokalizacja: Wroclaw
- Kontakt:
Re: BMW e36 m50 nv narazie:D
Kolego zdrowe m3 to co najwyzej moze powachac dym. Shamuje to zobaczymy.Pablo01 pisze:Jak na takie doładowanie i duze turbo to słabe wyniki 100-200 . Zdrowe m3 e36 robi podobne czasy
-
Pat-325
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 m50 nv narazie:D
M3 ma raczej coś powyżej 13sek 100-200, więc nie ma czego szukać 