no wiec tak.
na zawodach sprzet nie byl przygotowany, nawet nie sprawdzilem do konca wszystkiego i Nowa skrzynia okazala sie lipna troche, biegi zgrzytaja ale to nic!
Całą sobote zrobiłem moze z 15 przejazdów ? i auto przerywało gdy boost sie pojawiał, nie mogłem zlokalizować problemu: świecy (ogolnie ngk to kupa na zawody / cewki / fajki, aż do niedzieli gdzie podmieniłem od znajomego kpl cewek. Auto zaczelo smigac ale niestety przy 2 przejezdzie slik zszedl , dziura no i niestety bez dobrych opon (a te sliki i tak nie były jakos super hiper) nie dało rady kręcic dobrych czasów , dodatkowo zawiesznie moje (przod) jest w oplakanym stanie i lepiej do samochodu nie wsiadac, ale koniecznie chcialem tam byc
Wszyscy profi nawet z mniejszą mocą mieli drag sliki i no robili lepsze czasy .
ALe jestem zadowolony gdyż
-silnik chodzi pięknie,
-na filmach slychac (nizej wklejam) jak wastegate otwiera się zaraz po przepięciu biegu tzn nie wypada z boostu nawet na długim dyferku.
-1 bar i auto na ZIMÓWKACH robi takie czasy jak w 2011 na sliku przy tym samym doladowaniu.
wiem na czym stoje, pora teraz na zabawe
vs NISSAN GTR nie seryjny jak ktos sie orinetuje

(stana ktory byl na unlim 500+ w moskwie)
http://youtu.be/VMGU_3u17bM?hd=1" onclick="window.open(this.href);return false;
vs golf mk2 4,2 v8 + turbo - taka trakcja by mogla byc umnie gdyz po 2 biegu ostro doganiam golfa i na koncu jestem 0,5 sek +- za nim, poprostu brak trakcji.
http://youtu.be/BR6i7hE5aYI?hd=1" onclick="window.open(this.href);return false;
fotki pozniej, impreza byla mega
aa najlpeszy czas do 12,688 bodajze ale 198km/h na mecie a starty nie pytajcie jakie
pozdro
fotki

odebrany puchar za 2011 v-ce mistrz drag rwd turbo.