E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,6bar 740km 980nm

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2 d

Post autor: Michał_Małecki »

Mega fajnie, że tata Ci ciągle pomaga na wyjazdach :ok:
Maleckis Motorsport
Awatar użytkownika
Grzesi(E30)k
Turbo-Team
Posty: 735
Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
Imię: Grzesiek
lokalizacja: B-stok
Lokalizacja: B-stok

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2 d

Post autor: Grzesi(E30)k »

No E30 z S38B36 z Litwy robiło robotę. Już w pierwszym przejeździe jak zaczął się palić ten drag slick wiedziałem że będzie grubo.

Generalnie E36 obleciałem na szybko dookoła ale nie było czasu podejść pogadać zresztą nie widziałem ciebie w okolicy :P
-chałturnik-
endriu007
User
Posty: 49
Rejestracja: 27 lip 2012, o 22:28
Imię: Adam
lokalizacja: Poznan

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2 d

Post autor: endriu007 »

Generalnie nie był bym sobą jak bym nie napisał jaki silnik, skrzynia w e46 ile ma na haku i jak idzie z lawetą. A co do e36 ile lat ciągnie się już ten projekt. Myślałeś o innym malowaniu?
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2 d

Post autor: k64 »

endriu007 pisze:Generalnie nie był bym sobą jak bym nie napisał jaki silnik, skrzynia w e46 ile ma na haku i jak idzie z lawetą. A co do e36 ile lat ciągnie się już ten projekt. Myślałeś o innym malowaniu?
silnik 3.0D a wiec m57 przed liftem 184KM , skrzynia manual , na haku 1800kg tyle ile laweta - z laweta nie ma problemu acz kolwiek raczej do sprzedania - troche ciasnawe.

E36 hmm noo uturbiony lata 3 lata co sezon , a samochod mam w sumie chyba z 10? :blink2: malowanie zostaje, szkoda mi kasy na lakier a ten mi pasuje.
endriu007
User
Posty: 49
Rejestracja: 27 lip 2012, o 22:28
Imię: Adam
lokalizacja: Poznan

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2 d

Post autor: endriu007 »

A sprawdzałeś jak wychodzisz ze spalaniem? Sorry, że tak się wypytuje ale powoli robię się laweciarzem(e290td) więc warto wiedzieć co i jak.
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2 d

Post autor: k64 »

endriu007 pisze:A sprawdzałeś jak wychodzisz ze spalaniem? Sorry, że tak się wypytuje ale powoli robię się laweciarzem(e290td) więc warto wiedzieć co i jak.
z laweta jednak musze wciskac do konca gaz zeby to przyspieszalo i tak ostatnio do ełku od raciborza (slask) i spowrotem , wciągnał mi 100L + - , srednie na kompie 8,5L przy lawecie. licz 9 lepiej.
endriu007
User
Posty: 49
Rejestracja: 27 lip 2012, o 22:28
Imię: Adam
lokalizacja: Poznan

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2 d

Post autor: endriu007 »

Czyli podobnie jak u mnie ze spalaniem(minimalnie mniejsze u ciebie) tylko z tą różnicą że u mnie czy z lawetą czy bez i tak to za bardzo nie przyspiesza. Ja zawsze do lawety liczę że jak w 10l się zmieści to bardzo dobry wynik.
Łukasz
Nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 16 lis 2010, o 21:08
Imię: Łukasz
lokalizacja: Widawa

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2 d

Post autor: Łukasz »

endriu007 pisze:Generalnie nie był bym sobą jak bym nie napisał jaki silnik, skrzynia w e46 ile ma na haku i jak idzie z lawetą. A co do e36 ile lat ciągnie się już ten projekt. Myślałeś o innym malowaniu?
.... jak MALOWANIU? :ph34r: to przecież MAT SUSZARA to jakie ma byc malowanie :hammer:
tak trzymać Kamil.
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2 d

Post autor: k64 »

Michał_Małecki pisze:Mega fajnie, że tata Ci ciągle pomaga na wyjazdach :ok:
kazał pozdrowic :ok:
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2 d

Post autor: k64 »

dla mnie sezonu koniec 1.4 na 2012 rok, sprzeglo padlo , niechce mi sie spieszyc a mam duzo do poprawek , i na sss b.podlaska nie zdaze.

na kamieniu ha! 0,6 bara , 12,2ET , 2 miejsce rwd turbo , z tego co widze 2 najlepszy czas ze wszystkich klas (jakos gtr nie chcial jechac)

(w finale dalem ciala i sprzeglo padlo calkiem spalilem , przegralem z NA e30 240KM + - ktore robil 14stki - ale gratuluje ! ).
No ale nic !

robie sprzeglo, krece wkoncu srubka i maha ...

Pozdrowienia dla znajomych (tomka i iwony w szczegolnosci) i reszty bandy
z pracy za kibicowanie, no i podziekowania dla ekipy
"z warszawy" za śmiech :) i pomoc w naprawie hamulca.


pare foto & video.



final 14 et dupa blada :ph34r:
http://youtu.be/sBgaZjpBzus" onclick="window.open(this.href);return false;

ze wzmocniona turbina :śmiech:
http://youtu.be/5V3SuDRQoc4" onclick="window.open(this.href);return false;

best przejazd. 0,6bara + - , sprzeglo siak czy siak slizgalo na 3 i 4 biegu.
http://youtu.be/BVAX6SEVsL0" onclick="window.open(this.href);return false;


ekipa...

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Żołnierz
User
Posty: 140
Rejestracja: 21 lut 2011, o 19:57
Imię: Michał
lokalizacja: SZO

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2 d

Post autor: Żołnierz »

Gratuluje wyników!

Ta niebieska e30tka jeździła po Gliwicach kiedyś, nie wiem jak teraz.
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2 d

Post autor: k64 »

Żołnierz pisze:Gratuluje wyników!

Ta niebieska e30tka jeździła po Gliwicach kiedyś, nie wiem jak teraz.
dalej jest z gliwic, do miesiaca wlasciciel otrzyma odemnie kit eaton zestaw.
filip
Forumowicz
Posty: 324
Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
Imię: Filip
lokalizacja: Warszawiak

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2 d

Post autor: filip »

fajnie oglądać takie zdjęcia ;)

p.s. dzięki za paczkę ;)
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2 d

Post autor: k64 »

filip pisze:fajnie oglądać takie zdjęcia ;)

p.s. dzięki za paczkę ;)
nie ma problemu - mam nadzieje ze gt35 pokaze dobre wartosci.

wracajac do mojego swiata:

duzo mi osob pisze o wtryskach ze 650cc i to dzialalo no to pisze bo niechcialem sie chwalic ale i tak mnie wyczaili juz :dry:

a wiec

bmw chyba pierwsze w kraju? napedzane bylo od Ełku włacznie paliwem e85

Obrazek

stad nie bylo problemow z przelewaniem na wolnych.
650cc zamknalem na 1,1 bara, i zaraz padlo sprzeglo.
Bylo napewno gurbo,, kazde 0,2 bara wiecej to taka roznica jak by ktos zasadzil kopa w dupe - szkoda mi kasy na hamownie , ciagle zmiany , choc niebawem zawitam pomiar zrobic zeby sie pobrandzlowac :śmiech: chcialbym miec swoja maha :rozczarowany:

dla tych co zaraz beda kabiowac z tym paliwem ,troche przestrogi:

one nie jest idealne , nie kazde zrodla maja zawsze te same paliwo , ciagle AFR korekty, wolne obroty raz stabilne raz nie , nie jest to uwazam dobre paliwo na codzien, zreszta silnik chodzi inaczej, troche nalezy miec informacji zeby to poukladac jak powinno, paliwo tak nie za bardzo na deta jesli chodzi o street.

rdza szybko sie pojawia , walicie zaplon do gory auto lata , egt 700 :) za malo zaplonu egt 900, za duzo stukowe i 900 albo
za miesiac na innym paliwie e85 - macie stukowe i silnik do kosza (bo paliwo z mniejsza zawartoscia etanolu) , taki przyklad

strojenie wlasciwie ciagle , ja uzywam auto do sportu wiec to nie problem dla mnie, przed zawodami pomiar i jazda, bo albo stoje albo pelny ogien, a nie smigam autem na codzien ,
na codzien to lipa troszku wedlog mnie - zdania oczywiscie moga byc podzielone juz teraz - ale dopiero jak ktos sporobje to sie przekona a przypuszczam ze tak skoro moje juz lata.
duzo paliwa schodzi, ale kto sie tym przejmoje w takim setupie? zimny silnik dobrze rozgrzac a na wolnych troszku zejdzie a gdzie przejazd, mozna by powiedziec ze wskazowka opuszcza sie w dol przy wot.

Jeden plus tego wszystkiego - ojciec juz sie nie burzy ze smierdzi paliwem bo smierdzi inaczej , a nawet nie widac spalin jak zalewa :śmiech:
drugi plus jest fajnie.

p.s. teraz Nie uwazam szwedow i innych za goru w max mocy w niezakutych silnikach (i nie tylko) skoro maja e85, ja juz nie sprawdze bo silnik zakuty a przeciez 400 bylo w 2,5L rok temu )

noo wiecej nie zdradze :śmiech: , p.s. w sumie to mozna bylo by sie napic :piwo: etanolu :śmiech:


robie sprzeglo, wkladam cos powyzej 1000cc i bedzie grubo jak nic nie padnie.


pozdrawiam .
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara stage 2 /e85/ power :P

Post autor: tdserek »

to turbo musi byc paliwo żerne:D 650cc jakiej firmy masz moze je wezme bo na moj uzytek powinny starczyc:D ps. tilton u mnie 3 tarczowy robi rozpierdziel:D na 1.3 bara start z dwojki i idziesz pelnym ogniem:D
ODPOWIEDZ