
p.s. spływ z turbo powinien być powyżej lustra oleju moim zdaniem.
Ja też :P Miałem być pierwszyVenom pisze:Ciekawy projektczekam na dalsze posty
Pierwszy z S38? Gdzie można coś Twojego obejrzeć ?spooch pisze:Ja też :P Miałem być pierwszyVenom pisze:Ciekawy projektczekam na dalsze posty
Cóż, będzie przetarty szlak
pozdro
Pierwszy nie ale być może pamiętasz jak do Ciebie dzwoniłem (albo pisałem) o zamiarze kupna i uturbienia e34 M5...tyle, że B36. U mnie raczej długo nic nie będzie uturbianeVenom pisze:Pierwszy z S38? Gdzie można coś Twojego obejrzeć ?spooch pisze:Ja też :P Miałem być pierwszyVenom pisze:Ciekawy projektczekam na dalsze posty
Cóż, będzie przetarty szlak
pozdro
rypik pisze:Z takim dużym turbo spool nie będzie beznadziejny ? Mam na myśli, jedziemy spokojnie, klepiemy, i nic ;-( To zdecydowanie największa wada jaka mi utkwiła w pamięci w przypadku mojej kombinacji pojemność/turbina.
Venom wariacie
lubiany jest wszedzie tylko kto operuja taka kasa?Wąski pisze:mega motor pod turbo, lubiany i znany tylko nie w PL
. pisze:lubiany jest wszedzie tylko kto operuja taka kasa?Wąski pisze:mega motor pod turbo, lubiany i znany tylko nie w PL
Całkowity remont tego S38 z zakuciem, nowym rozrządem, pompą wody, panewkami itd. wyszedł taniej niż porządny remont i zakucie dajmy na to RB25DET, a ile zakutych RB jeździ w Polsce? Na pęczki... także już tak nie przesadzajmy z tym drogim S38. Jego problem to nie ceny części czy elementów eksploatacyjnych, lecz fakt, że trudno je dostać. To wszystko. Jeżeli chcesz zakuć R6, to obojętnie co byś nie robił, za komplet tłoków zapłacisz 3000-3500zł, za komplet korbowodów 2000-2500zł, ARP 800zł, MLS 900zł. Czy to będzie S38 czy M20/M50 wychodzi tak samo.Wąski pisze:no jak widać np: Pan Jerzy
i w polsce to by było na tyle hehehehe