BMW e36 m50 stroker kucizna stage3 484km i 571 nm 1 bar
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: BMW e36 m50 nv hx35 387km 517nm 1.1 bara obecnie 1.25
odma pokrywy zaworow byla drozna specjalnie zdejmowalem pokrywe zaworow nyple byly wszystkie czyszczone i drozne. zaraz po odpaleniu motoru pojawil sie problem z wyciekiem oleju przez bagnet na laczeniu jego z miska kilkukrotnie bylo to sprawdzane wymiieniane oringi czyszczone itp. od poczatku motor mial problem od pierwszego odpalenia. zostal zamontowany bagnet z odpowietrznikiem michy zostal poprowadzony waz do zbiorniczka odmy i na nim zamontowany zostal filterek odma z pokrywy puszczona pod auto zdecydowanie widac bylo ze glowica trzyma puszczaj pierscienie w zbiorniczku wielkosci puszki pepsi zbieral sie olej do pelna po przebiegu ok 500km w miedzy czasie czesc byla wypychana przez oring bagnetu. nie bede teraz sie o to scieral za bardzo bo swoje pojezdzilem tyle ze od poczatku byl problem swiadkiem mi sa WASKI i FORTI ktorzy ten silnk wkladali i widzieli jak to wyglada:/
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW e36 m50 nv hx35 387km 517nm 1.1 bara obecnie 1.25
uwazam ze kazdy kto robi silnik dla klienta, powinien miec dokumentacje, sprezanie na cyl, dokladnie zdjecia z budowy, to bardzo wielki + dla obu w razie jakich kolwiek problemow.tdserek pisze:odma pokrywy zaworow byla drozna specjalnie zdejmowalem pokrywe zaworow nyple byly wszystkie czyszczone i drozne. zaraz po odpaleniu motoru pojawil sie problem z wyciekiem oleju przez bagnet na laczeniu jego z miska kilkukrotnie bylo to sprawdzane wymiieniane oringi czyszczone itp. od poczatku motor mial problem od pierwszego odpalenia. zostal zamontowany bagnet z odpowietrznikiem michy zostal poprowadzony waz do zbiorniczka odmy i na nim zamontowany zostal filterek odma z pokrywy puszczona pod auto zdecydowanie widac bylo ze glowica trzyma puszczaj pierscienie w zbiorniczku wielkosci puszki pepsi zbieral sie olej do pelna po przebiegu ok 500km w miedzy czasie czesc byla wypychana przez oring bagnetu. nie bede teraz sie o to scieral za bardzo bo swoje pojezdzilem tyle ze od poczatku byl problem swiadkiem mi sa WASKI i FORTI ktorzy ten silnk wkladali i widzieli jak to wyglada:/
no nic

-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: BMW e36 m50 nv hx35 387km 517nm 1.1 bara obecnie 1.25
odpisz na priv Kamilu:D
- Aquaz
- Forumowicz
- Posty: 554
- Rejestracja: 27 lip 2010, o 01:59
- Imię: Beniamin
- lokalizacja: Glasgow/Shotts
Re: BMW e36 m50 nv hx35 387km 517nm 1.1 bara obecnie 1.25
Ja tez ostatnio rozbierałem silnik bo miałem podobne objawy ale wina byla po mojej stronie.na 1szym cyl nie założyłem jednej zawleczki na tłoku i sworzeń zaczął głaskać powierzchnie cylindra i tez przedmuch był masakryczny. A pamiętam jak zakładałem temat czy można używane pierścienie wkładać do innego bloku. Okazało się że wszystko było git poza tą zawleczką :/ No a że w UK się nie opłaca ani rozwiercać nad wymiar ani wstawiać tulei to blok na złom się nadaje
a następny juz w drodze do mnie .Za błędy się płaci :/ Na początku było wszystko ok pięknie silnik chodził ..potem zaczął kopcić,i myślałem że może głowica dała dupy,pomimo że nowe uszczelniacze i docieranie zaworów i sprawdzenie szczelności. teraz na pewno błąd się nie powtórzy .. 


- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BMW e36 m50 nv hx35 387km 517nm 1.1 bara obecnie 1.25
To jest mój stary silnik, który jeździł w moim starym e36 turbo, projekt jest opisany na tym forum i jest tam dokładnie opisane co było zrobione z silnikiem. Sprzedałem go całego z osprzętem i wiązką serkowi za 2000 zł (bez osprzętu turbo). Gdybym miał jakiekolwiek podejrzenie, że silnik ma feler, rozłożyłbym go i sprzedał z powodzeniem na części za podobną kwotę a nie robił z siebie debila na forum. Jak dobrze poszukacie to znajdziecie w tym temacie, że po tym jak serek założył silnik kompresja była równa na wszystkich cylindrach, nigdzie nie jest napisane, żeby silnik kopcił. W ogóle to trzeba mieć zajebisty tupet, żeby równo rok po transakcji pisać, że jestem oszustem, bo sprzedałem używany 20 letni motor, który zniósł 1.45 bara + dwa sezony + dwóch upalaczy (mnie i serka) 

-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: BMW e36 m50 nv hx35 387km 517nm 1.1 bara obecnie 1.25
nie napisalem ze jestes oszustem tylko sprzedales motor z przedmuchem :Djak pamietasz zaraz po tym jak wlozylismy motor i odpalilem to pierwsze co zauwazylismy wyciek i odrazu ci pisalem o tym i dzwonilem:D nie mniej jednak trzeba zaznaczyc ze motor znosil katusze przez gruby rok u mnie i gdyby nie ten mankament znosilby je dalej:D pozdrawiam cie

P.S jak widac jednostka pancerna skoro tyle zniosl


P.S jak widac jednostka pancerna skoro tyle zniosl

- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BMW e36 m50 nv hx35 387km 517nm 1.1 bara obecnie 1.25
Składaj strokera i wpadaj na Bemowo w kwietniu to się napijemy jeszcze za ten motor - niech będzie na mój koszt 

- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW e36 m50 nv hx35 387km 517nm 1.1 bara obecnie 1.25
g-rad pisze:To jest mój stary silnik, który jeździł w moim starym e36 turbo, projekt jest opisany na tym forum i jest tam dokładnie opisane co było zrobione z silnikiem. Sprzedałem go całego z osprzętem i wiązką serkowi za 2000 zł (bez osprzętu turbo). Gdybym miał jakiekolwiek podejrzenie, że silnik ma feler, rozłożyłbym go i sprzedał z powodzeniem na części za podobną kwotę a nie robił z siebie debila na forum. Jak dobrze poszukacie to znajdziecie w tym temacie, że po tym jak serek założył silnik kompresja była równa na wszystkich cylindrach, nigdzie nie jest napisane, żeby silnik kopcił. W ogóle to trzeba mieć zajebisty tupet, żeby równo rok po transakcji pisać, że jestem oszustem, bo sprzedałem używany 20 letni motor, który zniósł 1.45 bara + dwa sezony + dwóch upalaczy (mnie i serka)
Jeżeli mogę wtrącić moje słowo to Serek powinieneś podziękować koledze że silnik za 2 tys tyle znosił , kompresja była równa na wszystkich baniakach bo sam mierzyłem

Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: BMW e36 m50 nv hx35 387km 517nm 1.1 bara obecnie 1.25
już się bałem że zaczniecie sie tu błotem obrzucać. Brawo Panowie za trzymanie poziomu.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: BMW e36 m50 nv hx35 387km 517nm 1.1 bara obecnie 1.25
no komprecha byla taka sama na wszystkich garach do konca tylko ten nieszczesny wyciek oleju od poczatku do konca:D (9.3- 9.5)
moge powiedziec jeszcze jedno na sam final jak juz dmuchalo olejem tak fest ze na szybie pojawil mi sie olej
wiedzialem ze jest final
i jeszcze sprostal motor 4 starta z 2 do odcinki:D hehe nie do zajebania jest m50:D
napic sie bedzie trzeba:D zobaczymy jeszcze czym wpadne:D
moge powiedziec jeszcze jedno na sam final jak juz dmuchalo olejem tak fest ze na szybie pojawil mi sie olej


napic sie bedzie trzeba:D zobaczymy jeszcze czym wpadne:D
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: BMW e36 m50 nv hx35 387km 517nm 1.1 bara obecnie 1.25
Obstawiam ze poleciały półki pierścieni w tlokach
www.turboBMW.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: BMW e36 m50 nv hx35 387km 517nm 1.1 bara obecnie 1.25
prawie pewny jestem że tak się stało
.
p.s. dla mnie m50 ma lepszy wydźwięk niż jz.
http://vimeo.com/15921031" onclick="window.open(this.href);return false;

p.s. dla mnie m50 ma lepszy wydźwięk niż jz.
http://vimeo.com/15921031" onclick="window.open(this.href);return false;
- twety1989
- Turbo-Team
- Posty: 302
- Rejestracja: 29 mar 2011, o 20:09
- Imię: damian
- lokalizacja: Kujawy
Re: BMW e36 m50 nv hx35 387km 517nm 1.1 bara obecnie 1.25
obstawiam tak jak kolega Korona ze poleciały półki miedzy pierścieniami miałem to samo przy m43 zdjecia sa w moim temacie objawy te same cala szyba od oleju z tym ze u mnie bylo 1.6 bara ale dojechalem jeszcze o wlasnych silach do domu
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: BMW e36 m50 nv hx35 387km 517nm 1.1 bara obecnie 1.25
Powiem tak auto dalej by jezdzilo tylko gubi duzo oleju stad tez rozkladam:D jak mowilem na koniec upalalismy motor nie nie poddal:D
tak czy inaczej stage 3:D
zbieramy graty
specyfikacja:
-blok m50
-wal 2.8
-korby kute 135mm
-sruby arp
-tloki n54 obrobione pod korby m50
-turbo precision power t4
-kolektor ssacy z duzym plenum aluminum
-przepustnica fi70mm
-wtryski 630 siemens deka
-kolektor wydechowy 6-2 kwasiak
-wastegate fi 60
-bov fi50
-skrzynia seria zf
-sprzeglo 3 tarczowy tilton
-pompa walbro 255l
-duzy fmic 600-300-90
-orurowanie fi63 - fi76mm
-wydech 76mm 2 tlumiki przelotowe
-chlodnica m3 wentylator elektryczny
-chlodnica oleju tds
-wal poloski tds
-wozek na poliuretanach reguloane wachacze
co dalej wkrotce kilka fot:D

tak czy inaczej stage 3:D
zbieramy graty
specyfikacja:
-blok m50
-wal 2.8
-korby kute 135mm
-sruby arp
-tloki n54 obrobione pod korby m50
-turbo precision power t4
-kolektor ssacy z duzym plenum aluminum
-przepustnica fi70mm
-wtryski 630 siemens deka
-kolektor wydechowy 6-2 kwasiak
-wastegate fi 60
-bov fi50
-skrzynia seria zf
-sprzeglo 3 tarczowy tilton
-pompa walbro 255l
-duzy fmic 600-300-90
-orurowanie fi63 - fi76mm
-wydech 76mm 2 tlumiki przelotowe
-chlodnica m3 wentylator elektryczny
-chlodnica oleju tds
-wal poloski tds
-wozek na poliuretanach reguloane wachacze
co dalej wkrotce kilka fot:D

- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s
sprawdzales moze konfiguracje sprezyn tego WG? Bo mam taki sam i jeśli jest to gdzieś sprawdzone to chętnie bym doczytał zamaist testować ;D
BMWexpert Motorsport