BMW e36 m50 stroker kucizna stage3 484km i 571 nm 1 bar

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: tdserek »

dzisiaj przyszlo nic nie testowalem: mam 2 jeden do supry drugi do bmki:D
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: k64 »

leo pisze:sprawdzales moze konfiguracje sprezyn tego WG? Bo mam taki sam i jeśli jest to gdzieś sprawdzone to chętnie bym doczytał zamaist testować ;D
SAMA DUZa najwieksza namieksza :) 0,5 bara

ta sama + nastepna twardosc - 0,9 bara .

wiecej nie potrzebne ci :dry:
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: leo »

2 najdłuższe dały mi 1,7 bara jak sprawdzałem ;)

wieczorem wrzucę filmik i pokaze mój sprzęt sprawdzający te sprezyny ;D
BMWexpert Motorsport
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: k64 »

leo pisze:2 najdłuższe dały mi 1,7 bara jak sprawdzałem ;)

wieczorem wrzucę filmik i pokaze mój sprzęt sprawdzający te sprezyny ;D
zawsze jest tak ze tym wieksza - jest zarazem miekka , malutka - twarda (wieksze doladowanie)
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: k64 »

Jako że silnik tdserka finalnie wyzional ducha, tym razem skladaniem nowego setupu zajmuję się ja.
Narazie (jak wczesniej tdserek wspomnial) zbieramy odpowiednie graty acz kolwiek cos juz tam się dzieje.

pozdrawiam . bmw garage .


fotorelacja


na początku wpadł do mnie tdserek z 2 klocami żeliwa , 2 głowicami i stosem gratów :śmiech:

a później już poleciało :wink2:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


stay tuned :ph34r:
.
Awatar użytkownika
szarybmw
Forumowicz
Posty: 616
Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
Imię: mat
lokalizacja: TSA

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: szarybmw »

Rozbieraliście silnik po tych 1.4 bar-a ?
W jakim stanie są graty ?
półki całe ?
Awatar użytkownika
forti
Forumowicz
Posty: 838
Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
Imię: Grzes
lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: forti »

Serek bedziecie wkladac kute tloki ? Mierzyliscie owalnosc cylindrow?
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: tdserek »

Mozliwe ze jak wypali to nikt juz nie bedzie wkladal kutych tłokow:D ale to ustalamy z Kamilem:D pozdrawiam :D
Awatar użytkownika
Aquaz
Forumowicz
Posty: 554
Rejestracja: 27 lip 2010, o 01:59
Imię: Beniamin
lokalizacja: Glasgow/Shotts

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: Aquaz »

Też jestem w trakcie składania strokera kolejnego. I tak patrząc na wymiar tłoka ...zaraz pognałem do swojego warsztatu i odkopałem stary komplet tłoków z b28 i ..okazało się że mam wymiar 83,99 :clap:

Tłoki które miałem zamiar wsadzić troche były za luźne jak na moje oko. Te będą na pewno lepsze bo mają ładną powierzchnie boczną no i z wierzchu denka :D
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: korona »

Obrazek


Spalanie stukowe - ten tłok miał półki całe? Jakie uszkodzenia w silniku oprócz tego?
www.turboBMW.pl
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: tdserek »

To nie skutki stuku tylko efekt urwania sie kawalka swiecy na glowicy tez sa slady. Reszte moze napisac kamil
Awatar użytkownika
Aquaz
Forumowicz
Posty: 554
Rejestracja: 27 lip 2010, o 01:59
Imię: Beniamin
lokalizacja: Glasgow/Shotts

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: Aquaz »

korona pisze:Obrazek


Spalanie stukowe - ten tłok miał półki całe? Jakie uszkodzenia w silniku oprócz tego?
apropo luzu na tłoku między cylindrem.Wkładając tłoki mam podobne szczeliny jak na zdjęciu. Mowa o rozmiarze 83,725 czy jakoś tak, czy to norma ? Czy wskazuje to na spore zużycie ?
filip
Forumowicz
Posty: 324
Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
Imię: Filip
lokalizacja: Warszawiak

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: filip »

tutaj dobrze widać jak wygląda nastukany tłok

Obrazek
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: korona »

To co wkleiłeś to już upalony tok, czyli krok dalej niż stukowe. Poniżej można zerknąć na identyczne uszkodzenia tłoków wywołane stukiem jak wkleił Kamil

http://i155.photobucket.com/albums/s309 ... 005981.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Cały czas czekam, i pewnie nie tylko ja, na zdjęcia tego tłoka z każdej strony - przeżył?
www.turboBMW.pl
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: tdserek »

Adamie mowie jeszcze raz nie bylo stukowego tutaj. wpadla elektroda od swiecy i ona zrobila spustoszenie glowica tez byla pokaleczona !
ODPOWIEDZ