
kiedy jest bemowo, moze tez podjade

dzieki, chcialbym duzo zrobic ale nie mam czasu , zostal mi 1 weekendleo pisze:Kamil teraz to ty wygląda jak na taki projekt przystało
kiedy jest bemowo, moze tez podjade
1,6 bara na e85 , slabo wystroilem bo nie bylo czasu i na 245 / 17 / na 4 biegu za duzo kopaloszarybmw pisze:Większość rzeczy zrobione . Jakie czasy planujesz kręcić ?
ps. dawno nie było żadnego filmu z jazdy
niestety nie dalem rady, urlop wziety, 4 kolegow pomagalo , i nic z tego nie wyszlo.pawel19892 pisze:Co z tym Bemowem? Chodziłem ,szukałem i nic
Skrzynię z M57 widziałem w węgierskim E30 połączone z S38 turbo; dobry wybór - mega mocna skrzynia i duży wałek zdawczy (apropos tego - trzeba inną tarczę sprzęgła). No i trzeba zmienić jej pochylenie - najrozsądniej po prostu przerobić dzwon.. pisze:
teraz wpada skrzynia z 3.0D m57 , ktos bedzie miec jakies spostrzezenia co do tej skrzyni? to tez ZF. Jak to podchodzi , nie slyszalem zeby ktos takie cos wkladal zabardzo.
Aha ma zostac stary dyfer wiec pewnie jakies flansze znow sie szczeli.
hmm inna tarcze sprzegla .. inny wieloklin? mam rozumiec potrzebuje uzywana tarcze z m57 dla wieloklinu i na tym zakuwac? tak tez wlasnie slyszalem ze jakas e30 turbo gdzies tam lata ... a dzwon to poprostu przespawac najlpiej z mojego getraga myslalem ... albo jakis lepszy pomysl?korona pisze:Skrzynię z M57 widziałem w węgierskim E30 połączone z S38 turbo; dobry wybór - mega mocna skrzynia i duży wałek zdawczy (apropos tego - trzeba inną tarczę sprzęgła). No i trzeba zmienić jej pochylenie - najrozsądniej po prostu przerobić dzwon.. pisze:
teraz wpada skrzynia z 3.0D m57 , ktos bedzie miec jakies spostrzezenia co do tej skrzyni? to tez ZF. Jak to podchodzi , nie slyszalem zeby ktos takie cos wkladal zabardzo.
Aha ma zostac stary dyfer wiec pewnie jakies flansze znow sie szczeli.
ano, 1000+Mario pisze:Turbo robi wrażenie![]()
Wygląda rozmiarowo jak Vortech v1 tylko pewnie bardziej wygajne niż 750KM.
Ciekawe jak to jeździ koniecznie musisz nagrać film z kabiny
Inny, większy wieloklin - a w zasadzie dwa różne rodzaje w zależności od rocznika. Dzwon zostaje stary bo rozstaw śrub jest identyczny, trzeba odciąć go powiedzmy 10cm poniżej kołnierza, obrócić o kilka stopni i przyspawać ponownie.. pisze:hmm inna tarcze sprzegla .. inny wieloklin? mam rozumiec potrzebuje uzywana tarcze z m57 dla wieloklinu i na tym zakuwac? tak tez wlasnie slyszalem ze jakas e30 turbo gdzies tam lata ... a dzwon to poprostu przespawac najlpiej z mojego getraga myslalem ... albo jakis lepszy pomysl?korona pisze:Skrzynię z M57 widziałem w węgierskim E30 połączone z S38 turbo; dobry wybór - mega mocna skrzynia i duży wałek zdawczy (apropos tego - trzeba inną tarczę sprzęgła). No i trzeba zmienić jej pochylenie - najrozsądniej po prostu przerobić dzwon.. pisze:
teraz wpada skrzynia z 3.0D m57 , ktos bedzie miec jakies spostrzezenia co do tej skrzyni? to tez ZF. Jak to podchodzi , nie slyszalem zeby ktos takie cos wkladal zabardzo.
Aha ma zostac stary dyfer wiec pewnie jakies flansze znow sie szczeli.
Stosowałem tę metodę spawania skrzyni na silniku stojącym na przodzie w M60 bo akurat mieliśmy zajechany automat i mogę polecić, dospawaliśmy manuala i lata pięknie a jak u ciebie tylko obrócenie o kilka stopni to w ogóle bajka.korona pisze:. pisze:korona pisze:. pisze:
![]()