BMW e36 m50 stroker kucizna stage3 484km i 571 nm 1 bar

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Pablo01
User
Posty: 194
Rejestracja: 29 lis 2010, o 12:47
Imię: Pawel
lokalizacja: Katowice

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: Pablo01 »

leo pisze:jako ciekawostkę powiem wam tak:

tłoki z N54 które mam też u siebie mają wzmacniane denko tłoka poprzez wtop innego materiału (nie pamiętam jakiego ale miedź z czymś pomieszana) dodatkowo wzmocnione półki między pierscieniami i pierścienie zdecydowanie grubsze niż np w m54. Wszystko to przy takie samej wadze tłoka jak papierowe m54 ;)
Papierowe czy nie ale 500km i 640Nm 1.3bar przy seryjnym silniku m54b30 bez odprezania robi wrazenie. Poza tym tłoki z m54 a tłoki z m52 za bardzo sie nie różnią , użytkownik master zrobił ponad 460km na tłokach z m52 . Wiec wydaje mi sie ze z m54 rowniez spokojnie wytrzymaja 450km przy dobrym odprezeniu silnika
Obrazek
Awatar użytkownika
szarybmw
Forumowicz
Posty: 616
Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
Imię: mat
lokalizacja: TSA

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: szarybmw »

Wrażenie robi też to że w serii te tłoki nie wytrzymywały nawet.
Obrazek
I zastępowano je kutymi na zamówienie.

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=464348" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=743935" onclick="window.open(this.href);return false;

Ale wszystko wyjdzie w praniu . Faktem jest to że w serii cr to 10.2:1 i to mogło je zabijać .
teraz bezie 8;1 więc nie powinno być zle.
Pablo01
User
Posty: 194
Rejestracja: 29 lis 2010, o 12:47
Imię: Pawel
lokalizacja: Katowice

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: Pablo01 »

szarybmw pisze:Wrażenie robi też to że w serii te tłoki nie wytrzymywały nawet.
Obrazek
I zastępowano je kutymi na zamówienie.

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=464348" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=743935" onclick="window.open(this.href);return false;

Ale wszystko wyjdzie w praniu . Faktem jest to że w serii cr to 10.2:1 i to mogło je zabijać .
teraz bezie 8;1 więc nie powinno być zle.
Tylko ja pisałem o tłokach z m54 a nie n54 i dałem wykres ktory byl zrobiony na seryjnym silniku z m54 .
hz10
Forumowicz
Posty: 696
Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
Imię: Hubert
lokalizacja: Starachowice

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: hz10 »

to że padł w serii oznacza tylko tyle że sterowanie było popsute a popsuty tłok to tylko efekt.
filip
Forumowicz
Posty: 324
Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
Imię: Filip
lokalizacja: Warszawiak

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: filip »

wiem z czego są te tłoki, zwykła pomyłka... m obok n i tyle. miałem na myśli oczywiście n54 - poza tym uważam ze 1.3 bar to bezpiecz granica dla tych tłoków... nie spotkałem się jeszcze z kimś kto ładowałby więcej w n54
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: tdserek »

ja ladowalem w serie m50b25 nv 1.45 bara i puscily pierscienie :D
wg mnie tloki z n54 powinny zniesc duzo... co do ladowania 1.3 bara to ok ale w serie motor? czy jak? bo tam korby slabe
filip
Forumowicz
Posty: 324
Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
Imię: Filip
lokalizacja: Warszawiak

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: filip »

w serie ale znaczenia nie ma w jakim są bloku... nie będę dywagował, stestujesz to będziesz wiedział ile znoszą
dla mnie lekka pomyłka przy korbach eagla pakować seryjne tłoki - bez znaczenia czy n czy m. odżałowałbym i kupił jakieś cp czy je czy cokolwiek
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: k64 »

filip pisze:w serie ale znaczenia nie ma w jakim są bloku... nie będę dywagował, stestujesz to będziesz wiedział ile znoszą
dla mnie lekka pomyłka przy korbach eagla pakować seryjne tłoki - bez znaczenia czy n czy m. odżałowałbym i kupił jakieś cp czy je czy cokolwiek
filipie naprawde seryjne tloki to znosza doladowania po 2 bary i moce 600 + i zobacz jak szczeli tlok / piercien to nie bedzie problemu, jak korba sie zegnie to juz tak.
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: tdserek »

filip pisze:w serie ale znaczenia nie ma w jakim są bloku... nie będę dywagował, stestujesz to będziesz wiedział ile znoszą
dla mnie lekka pomyłka przy korbach eagla pakować seryjne tłoki - bez znaczenia czy n czy m. odżałowałbym i kupił jakieś cp czy je czy cokolwiek

Filipie to auto ktore buduje z zalozenia jest na sprzedaz

mam kompletne zakuty od podstaw silnik 2jz-gte i to jest moje finalne dzielo niestety ale nie bedzie w budzie bmw:D
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: k64 »

filip pisze:wiem z czego są te tłoki, zwykła pomyłka... m obok n i tyle. miałem na myśli oczywiście n54 - poza tym uważam ze 1.3 bar to bezpiecz granica dla tych tłoków... nie spotkałem się jeszcze z kimś kto ładowałby więcej w n54
a kogo znasz w pl kto ladowal w loki n54?

lepsze jest odprezenie tlokami niz kanapki to po 1.
a druga sprawa ze skoro te tloki sa doladowane seryjnie i maja w serie te ponad 3xxKM , maja wzmacniane pierscienie (tzn o wiele grubsze) , to raczej beda o niebo lepsze.


pare fotek - najpierw zaleglych silnika tdserka, dokladne fotek tlokow wieczorem moze. Dodam ze pierscienie ok, tloki ok, a wiec co powodowalo lanie oleju? kto zgadnie :dry:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: k64 »

no i w miare nowe fotki ,godzine stare, niedziela daje mi pewien luuz a i tylko w taki dzien przed niedzielnym obiadkiem mam spokoj i czas . a wiec ciach ciach

na zdjeciach, wal m52 w nowym bloku, wypolerowane i uzbrojone tloki w pierscienie i korby H-beam.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

stay tuned .
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: leo »

jajo z cylindra czy zapchany separator oleju?
BMWexpert Motorsport
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: tdserek »

pewne jest jedno:D trzeba streszczac dupe bo wlasnie wracam ze spotu i bylo kilka kaskow ktore bym pozamiatal z checia:D honda civic 4x4 1.6 turbo / fiat coupe 20vt gt28rs subaru impreza ra no i gtr z ktorym raczej ciezko bedzie nawiazac walke:D
filip
Forumowicz
Posty: 324
Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
Imię: Filip
lokalizacja: Warszawiak

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: filip »

jakby nie było życzę powodzenia :)
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: k64 »

plachta na byka ...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
ODPOWIEDZ