E46 zakuty 2jz + PT7675 1060km 1060 Nm
-
- User
- Posty: 102
- Rejestracja: 11 maja 2011, o 01:19
- Imię: Michał
- lokalizacja: Puławy
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
To tez zaciski z MB? Cieniotka ta tarcza(jezeli to te: 34110431905, 34110431906) jak na takie jebitne zaciski (termicznie niepropocjonalna do zaciskow). Jak juz masz srednice tarczy 325 mm, to najsensowniej zalozyc tarcze z e46 m3, bo tam jest sensowna grubosc 28 mm i alu rotory.
Bardzo fajny projekt i ciekawie opisany zdjeciami.
Bardzo fajny projekt i ciekawie opisany zdjeciami.
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Nie kolego to nei te tarcze tu seryjnie siedzi tarcz 325/25mm a będzie siedziałą taka:

czyli taka sama tyle że bmw performance
Tak to zaciski z MB w220, chciałem 6 tłoki z prosiaka ale są zdecydowanie zbyt wielkie i tarcza musiała by mieć pewnie z 400mm.....

czyli taka sama tyle że bmw performance

Tak to zaciski z MB w220, chciałem 6 tłoki z prosiaka ale są zdecydowanie zbyt wielkie i tarcza musiała by mieć pewnie z 400mm.....
BMWexpert Motorsport
- krzysiu134
- Turbo-Team
- Posty: 201
- Rejestracja: 2 lut 2010, o 18:26
- Imię: krzysiu
- lokalizacja: z Południa
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Ja u siebie zakładałem takie zaciski i na cieńszej tarczy jak 28mm to może być problem najlepiej była by 30mm , jakie będzesz miał felgi bo ja nie mogłem zamontować innych jak barbet BS bez dystansu ze względu na to że zacisk wystaje bardzej od seryjnego . Czekam na zdjęcia z montażu . 

M52B25VT 326KM 475Nm 0,8bara
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
ja będę miał roty grid 19` także zacisk powinien wpaść jak w jezioro, ALE zawsze jest nutka niepewności 
Co miało by przeszkadzać w tarczy 25mm? Tłoczki wypadną czy jak? Zawsze mogę dać tarcze z m3 e46 ale nie widzę chyba w tym większego sensu...

Co miało by przeszkadzać w tarczy 25mm? Tłoczki wypadną czy jak? Zawsze mogę dać tarcze z m3 e46 ale nie widzę chyba w tym większego sensu...
BMWexpert Motorsport
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
wkoncu leo jest wszystko tak jak trzeba:D co do zaciskow u siebie mam 8 tlokow i tarcze 330/30 i spokojnie miesci sie to w 18:D dzis wieczorem sie widzimy:D to pokazesz jak furak smigaD: pozdrawiam
-
- User
- Posty: 102
- Rejestracja: 11 maja 2011, o 01:19
- Imię: Michał
- lokalizacja: Puławy
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Nie wiem jak tloczki, ale te zaciski sa pod tarcze 32 mm. Dla tarcz 28 mm klocek musi miec minimalnie 4-5 mm (wtedy blacha klocka zrowna sie z plaszczyzna prowadnicy), a gdy klocek mialby 2-3 mm to juz bedzie poza prowadnica (grubosc blachy na klocku 2 mm).leo pisze:ja będę miał roty grid 19` także zacisk powinien wpaść jak w jezioro, ALE zawsze jest nutka niepewności
Co miało by przeszkadzać w tarczy 25mm? Tłoczki wypadną czy jak? Zawsze mogę dać tarcze z m3 e46 ale nie widzę chyba w tym większego sensu...
Jak mozna dac tarcze 28 mm zamiast 25 mm to chyba wybor jest oczywisty.
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Wszystko by się zgadzało ale w tych zaciskach klocek siedzi na 2 prętach które nie mają żadnych ograniczeń, jedynie ta blacha sprężynowa z góry która może w pewnym momencie ograniczyć ruch klocka, ale ja też można trochę zwęzić
BMWexpert Motorsport
- krzysiu134
- Turbo-Team
- Posty: 201
- Rejestracja: 2 lut 2010, o 18:26
- Imię: krzysiu
- lokalizacja: z Południa
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Te pręty co są na górze to tylko utrzymują klocek na swojim miejscu cała siła z hamowania przenoszona jest na prowadnice . Pytałem się też o felgi ze względu na to że zacisk bardziej wystaje na zewnątrz od seryjnego i nie wszystkie pasują bez dystansu.leo pisze:Wszystko by się zgadzało ale w tych zaciskach klocek siedzi na 2 prętach które nie mają żadnych ograniczeń, jedynie ta blacha sprężynowa z góry która może w pewnym momencie ograniczyć ruch klocka, ale ja też można trochę zwęzić

M52B25VT 326KM 475Nm 0,8bara
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Zbyt grube tarcze można zawsze przetoczyć do pożądanego wymiaru. Pręty w zacisku tylko utrzymują klocek, a mostek między nimi napręża wstępnie. Klocki mają swoje prowadzenie w zacisku - nie ma prawa wylecieć poza ten obręb. Często zdarza się w kicie 330i/d w e36 że zacisk dotyka felgi (zależności ET), wystarczy dać dystans i kłopot znika.
Zaciski są bardzo fajne ponieważ są aluminiowe i ich masa jest niewielka
Zaciski są bardzo fajne ponieważ są aluminiowe i ich masa jest niewielka

sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
- krzysiu134
- Turbo-Team
- Posty: 201
- Rejestracja: 2 lut 2010, o 18:26
- Imię: krzysiu
- lokalizacja: z Południa
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Z M3 314*28mm nie mogłem dać większych ze względu na hamulce które musiałem dopasować do felg które miałem -16cali
M52B25VT 326KM 475Nm 0,8bara
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Żebyście nie myśleli że temat umarł to mam takie oto cudo... duży krok w przód dzięki Serek
, a już mówiłem że starczy tego performance`u


Kolejne garty będą w tygodniu spływać a będzie to
-listwa paliwowa z m52 i do tego zewnetrzny regulator paliwa
-podstawa filtra oleju z m50 i do tego nakładka z wyjściem na chłodnicę oleju (jak Karolo zrobi good price
)
-chłodnica oleju od FMIC.pl 16 rzędów
-zakute węże do chłodnicy
-zostanie też zbudowana osłona na filtr powietrza i doprowadzenie zimnego bo jaja można smażyć na filtrze...
Zaciski z mercedesa już są w fazie przygotowania do malowania w tygodniu myślę że wpadną na auto razem z tarczami z m3 e46 i nowymi klockami.
W tygodniu powinienem też w końcu wybrać się do zachodnich sąsiadów po odbiór moich kółek i prysnąć je w pewnei dość kontrowersyjny kolor ale będzie jak zawsze po mojemu



Kolejne garty będą w tygodniu spływać a będzie to
-listwa paliwowa z m52 i do tego zewnetrzny regulator paliwa
-podstawa filtra oleju z m50 i do tego nakładka z wyjściem na chłodnicę oleju (jak Karolo zrobi good price

-chłodnica oleju od FMIC.pl 16 rzędów
-zakute węże do chłodnicy
-zostanie też zbudowana osłona na filtr powietrza i doprowadzenie zimnego bo jaja można smażyć na filtrze...
Zaciski z mercedesa już są w fazie przygotowania do malowania w tygodniu myślę że wpadną na auto razem z tarczami z m3 e46 i nowymi klockami.
W tygodniu powinienem też w końcu wybrać się do zachodnich sąsiadów po odbiór moich kółek i prysnąć je w pewnei dość kontrowersyjny kolor ale będzie jak zawsze po mojemu

BMWexpert Motorsport
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
kolejny update:
lekkie koło dwumas przerobiony na jednomas
nowy kolektor rurowy od coreya i przerobiony pod niego WG
kolejna porcja zdjęć:




lekkie koło dwumas przerobiony na jednomas
nowy kolektor rurowy od coreya i przerobiony pod niego WG
kolejna porcja zdjęć:




BMWexpert Motorsport
-
- User
- Posty: 40
- Rejestracja: 10 wrz 2011, o 10:19
- Imię: tomek
- lokalizacja: myślenice
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
"lekkie koło dwumas przerobiony na jednomas"
na czym dokładnie polega ta przeróbka?
łączysz to z skrzynią sześciobiegową?
na czym dokładnie polega ta przeróbka?
łączysz to z skrzynią sześciobiegową?