E46 zakuty 2jz + PT7675 1060km 1060 Nm
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
u mnie tez zrobilem tak i 3 lata latam a teraz na tym siedzi 11kg i nic sie noe dzieje , nie byl wygrzewany i jakos wzmacniany a z procedury na hoosierach daje rady. spokojnie panowie,wyjdzie w praniu:-)
-
- Forumowicz
- Posty: 696
- Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
- Imię: Hubert
- lokalizacja: Starachowice
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
nie porównuj wyjazdu raz do czasu z codzienną eksploatacją, chodzi o cykle rozgrzewania /chłodzenia a nie na jakich oponach jeździsz.
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
jak ja mam turo wysoko zawieszone,i przy 1 biegach na takich oponach jak dupniesz ze sprzegla to cuda sie dzieja wszystko dostaje takich naprezen ze hoho, a tmp przez 3 lata ognia juz dostalo' na malej turbince to bylo street auto przez rok, za duzo czas probojesz wyprzedzic tyle ci napisze, zrob , pokaz cos fajnego, tylko nie rob tego 4 lata:-) strasznie mnie irytuje wytykanie ciagle komus bledow, a to tak zle. to tak zle. bez urazy ale przemysl to:-) zobacz jak bylo jakis czas temu u mnie , zerknij cos sie dzieje z przy startachhz10 pisze:nie porównuj wyjazdu raz do czasu z codzienną eksploatacją, chodzi o cykle rozgrzewania /chłodzenia a nie na jakich oponach jeździsz.

p.s. nie myslales corey zeby robic twinscroola takiego pelnego? tutaj jednak u ciebie wszystko schodzi sie do 1 rurki ,
calosc byla podyktowana poprostu mega ciasnotą w e46?
ja bym tak walił , skoro masz umiejetnosci , czas i miejsce do robienia kolektorow

ladnie
- PiotrTF
- Turbo-Team
- Posty: 426
- Rejestracja: 19 mar 2012, o 11:29
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Mława/Warszawa
- Lokalizacja: Turbo Familia
- Kontakt:
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Jaka waga wyszła?leo pisze: lekkie koło dwumas przerobiony na jednomas
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
8,5 kg
Co do kolektora to ja chciałem Down Mounta i stad tak a nie inaczej to wygląda.
Może kiedyś będzie top ale to na pewno nie prędko bo nie mma takiej potrzeby,
Co do kolektora to ja chciałem Down Mounta i stad tak a nie inaczej to wygląda.
Może kiedyś będzie top ale to na pewno nie prędko bo nie mma takiej potrzeby,
BMWexpert Motorsport
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
. pisze:jak ja mam turo wysoko zawieszone,i przy 1 biegach na takich oponach jak dupniesz ze sprzegla to cuda sie dzieja wszystko dostaje takich naprezen ze hoho, a tmp przez 3 lata ognia juz dostalo' na malej turbince to bylo street auto przez rok, za duzo czas probojesz wyprzedzic tyle ci napisze, zrob , pokaz cos fajnego, tylko nie rob tego 4 lata:-) strasznie mnie irytuje wytykanie ciagle komus bledow, a to tak zle. to tak zle. bez urazy ale przemysl to:-) zobacz jak bylo jakis czas temu u mnie , zerknij cos sie dzieje z przy startachhz10 pisze:nie porównuj wyjazdu raz do czasu z codzienną eksploatacją, chodzi o cykle rozgrzewania /chłodzenia a nie na jakich oponach jeździsz.http://youtu.be/f-4xpVBKMCs" onclick="window.open(this.href);return false;
p.s. nie myslales corey zeby robic twinscroola takiego pelnego? tutaj jednak u ciebie wszystko schodzi sie do 1 rurki ,
calosc byla podyktowana poprostu mega ciasnotą w e46?
ja bym tak walił , skoro masz umiejetnosci , czas i miejsce do robienia kolektorow
ladnie
Nic sie nie schodzi do jednej rurki, sa dwie i jest to pelny twinscroll, tak samo wyjscie na wg jest dzielone do konca. Przyjzyj sie zdjeciom - wszystko widac.
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Dawno nic nie pisałem, więc po kolei:
wpada większy IC,
tutaj pierwsza przymiarka (jeszcze bez silnika)

Silnik przygotowany do włożenia, tym razem zdecydowałem że wpuszczę go całego od spodu z belką

Silnik i wszystko na miejscu, kasowanie błędów i odpalamy

wpada większy IC,
tutaj pierwsza przymiarka (jeszcze bez silnika)

Silnik przygotowany do włożenia, tym razem zdecydowałem że wpuszczę go całego od spodu z belką

Silnik i wszystko na miejscu, kasowanie błędów i odpalamy

BMWexpert Motorsport
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Wszystko w kupię

Jutro jeszcze geometria i pierwsze jazdy na nowym setupie.
Wpadły też nowe heble z merca i tarcze z m3 e46


Jutro jeszcze geometria i pierwsze jazdy na nowym setupie.
Wpadły też nowe heble z merca i tarcze z m3 e46

BMWexpert Motorsport
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
wyglada przyjemnie
oby zmiany wplynely pozytywnie na caly setup
pozdrawiam


-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Zdecydowałeś się na zaciski z ML-a?
-
- User
- Posty: 102
- Rejestracja: 11 maja 2011, o 01:19
- Imię: Michał
- lokalizacja: Puławy
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Tez jestem ciekawy.Blacha pisze:Zdecydowałeś się na zaciski z ML-a?
Mozesz podac z jakiego dokladnie Merca ( lub/i nr czesci) i jakas fotke jak to jest zamontowane?
Gwintowales nowe otwory w mocowaniach zacisku i czy tez wchodzi blacha 10mm pomiedzy zacisk a mocowania w zwrotnicy?
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
zaciski sa z merca S-klasy w220 4.0 CDI
w jarzmach zacisku robiłem nowe otwory i gwintowałem a między zacisk a zwrotnicę dałem podkłądkę 2mm i jest elegancko, trzeba pamiętać aby tarcza była odpowiednio gruba bo w mercu na tych zaciskach jest tarcza 30mm ja mam 28mm z m3. Podobno fajnie podchodzą tarcze z insigni ale wiadomo im grubsza tarcza tym większa jej śrendica a nie każdy chce mieć 19` felgi tak jak u mnie
w jarzmach zacisku robiłem nowe otwory i gwintowałem a między zacisk a zwrotnicę dałem podkłądkę 2mm i jest elegancko, trzeba pamiętać aby tarcza była odpowiednio gruba bo w mercu na tych zaciskach jest tarcza 30mm ja mam 28mm z m3. Podobno fajnie podchodzą tarcze z insigni ale wiadomo im grubsza tarcza tym większa jej śrendica a nie każdy chce mieć 19` felgi tak jak u mnie

BMWexpert Motorsport
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
-
- Turbo-Team
- Posty: 340
- Rejestracja: 1 lis 2009, o 10:32
- Imię: Łukasz
- lokalizacja: BIA
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Olej do chłodnicy będzie pompować pompa silnika ? To tak da radę ? Nie będzie brakowało oleju w podstawce ?
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Trochę słabo widać ale jeśli to ten patent co można znaleźć na zagranicznych stronach to obieg oleju jest wymuszony przez chłodnicę i nigdzie nic nie brakuje, dość długo nie mogłem załapać na jakiej zasadzie to działa, ale po dłuższym poszukiwaniu znalazłem rysunki, schematy,zdjęcia i do sportu i okazjonalnego upalania wydaje mi się że może być. Kupiłeś gotowca czy robiłeś dekielek ?