bmw e36 m54b30 SC
-
- Nowy na forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 27 cze 2011, o 12:33
- Imię: Karol
- lokalizacja: cork katowice
bmw e36 m54b30 SC
Witam
Projekt rozpoczelem rok temu w wakacje i caly czas sie rozwija .Obecnie wyglada to tak
Model: bmw e36 320i
Modyfikacje
Silnik: m54b30
supercharger ess
usuniecie obudowy filtra oleju
wstawienie billet VAc
chlodnica oleju setrab 300x300
chlodnica wody z e46 330
nowe swiece ngk
nowe poduszki silnika
nowe czujniki walkow
walki shricka (czekaja na zalozenie )
sprezynki shricka
Układ dolotowy:
filtr stozkowy K&N Fpik do e46
lacznik sylikonowy od przeplywki do przepustnicy
reszta home made
Układ wydechowy:
przelotowy uklad wydechowy supersprint x pipe
wydech koncowy eisenmann race 2 x83
Układ paliwowy / wtryskowy:
pompa walbro 255l
wtryski wieksze bosh ( nie pamietam jakie dokladnie )
Elektronika / wskaźniki:
wzkazniki defi temp. i cisnienie oleju, temp. wody ,
AFR (do zamontowania)
dodatkowy wentylator
wl/wyl ABS
Układ napędowy:
skrzynia ZF 328/m3 3.0
short shifter ROGUE ENGINEERING
dyfer 328 z quaife 80%
przelozenie 2,93 trzeba zmienic
ori sprzeglo z m54b30
Zawieszenie:
gwintowane zawieszenie HSD
tuleje strong flex i powerflex gdzie sie da
nowe drazki itp
regulowane tylnie wahacze
wymieniony caly uklad hamulcowy
stalowe przewody hamulcowe
tarcze przod 325mm EBC ultramax
klocki red staf przod i tyl
nowe stabilizatory eibach
wnętrze i karoseria:
maska ,klapa tyl laminat
wybebeszone wnetrze
kierownica sparco
pasy 4 punktowe
lapa shift R
kubly sparco
kilka fotek:
dawca e46 330ci
gwint
wiązka została zabrana cala bo nie wiedziałem co z czym się je
tyle zostalo z dawcy
serducho
pacjetka
tutaj autko poruszalo sie o wlasnych silach ale z problemami
odcinka byla 5500 i obrotomierz wariwal
szper quaiffe 80% lock autkiem jezdzilem na codzien
laminaty
SC
pierwsze test SC strasznie sie grzala
czujniki oklamywaly za wysoko byly
chlodzenie oleju
ostatni wypad
maly dzwonek
krotki filmik bo przez caly dzien moja kobita tylko to nagrala hehe
http://www.youtube.com/watch?v=jgAg3vw- ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
plany zakuc silnik i napewno duzo pytan odnosnie modifikacji
Pozdrawiam
Karol
Projekt rozpoczelem rok temu w wakacje i caly czas sie rozwija .Obecnie wyglada to tak
Model: bmw e36 320i
Modyfikacje
Silnik: m54b30
supercharger ess
usuniecie obudowy filtra oleju
wstawienie billet VAc
chlodnica oleju setrab 300x300
chlodnica wody z e46 330
nowe swiece ngk
nowe poduszki silnika
nowe czujniki walkow
walki shricka (czekaja na zalozenie )
sprezynki shricka
Układ dolotowy:
filtr stozkowy K&N Fpik do e46
lacznik sylikonowy od przeplywki do przepustnicy
reszta home made
Układ wydechowy:
przelotowy uklad wydechowy supersprint x pipe
wydech koncowy eisenmann race 2 x83
Układ paliwowy / wtryskowy:
pompa walbro 255l
wtryski wieksze bosh ( nie pamietam jakie dokladnie )
Elektronika / wskaźniki:
wzkazniki defi temp. i cisnienie oleju, temp. wody ,
AFR (do zamontowania)
dodatkowy wentylator
wl/wyl ABS
Układ napędowy:
skrzynia ZF 328/m3 3.0
short shifter ROGUE ENGINEERING
dyfer 328 z quaife 80%
przelozenie 2,93 trzeba zmienic
ori sprzeglo z m54b30
Zawieszenie:
gwintowane zawieszenie HSD
tuleje strong flex i powerflex gdzie sie da
nowe drazki itp
regulowane tylnie wahacze
wymieniony caly uklad hamulcowy
stalowe przewody hamulcowe
tarcze przod 325mm EBC ultramax
klocki red staf przod i tyl
nowe stabilizatory eibach
wnętrze i karoseria:
maska ,klapa tyl laminat
wybebeszone wnetrze
kierownica sparco
pasy 4 punktowe
lapa shift R
kubly sparco
kilka fotek:
dawca e46 330ci
gwint
wiązka została zabrana cala bo nie wiedziałem co z czym się je
tyle zostalo z dawcy
serducho
pacjetka
tutaj autko poruszalo sie o wlasnych silach ale z problemami
odcinka byla 5500 i obrotomierz wariwal
szper quaiffe 80% lock autkiem jezdzilem na codzien
laminaty
SC
pierwsze test SC strasznie sie grzala
czujniki oklamywaly za wysoko byly
chlodzenie oleju
ostatni wypad
maly dzwonek
krotki filmik bo przez caly dzien moja kobita tylko to nagrala hehe
http://www.youtube.com/watch?v=jgAg3vw- ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
plany zakuc silnik i napewno duzo pytan odnosnie modifikacji
Pozdrawiam
Karol
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: bmw e36 m54b30 SC
No nie powiem, zakres modyfikacji robi wrażenie Można prosić jakieś zdjęcia tego kolektora ssącego z kompresorem?
Co to za zestaw dla chłodnicy oleju, gdzie teraz znajduje się filtr? Daj więcej zdjęć tego rozwiązania.
PS spróbuj wklejać zdjęcia w pełnym rozmiarze, znacznie lepiej się to przegląda
Co to za zestaw dla chłodnicy oleju, gdzie teraz znajduje się filtr? Daj więcej zdjęć tego rozwiązania.
PS spróbuj wklejać zdjęcia w pełnym rozmiarze, znacznie lepiej się to przegląda
www.turboBMW.pl
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: bmw e36 m54b30 SC
Kupowałeś zestaw bezpośrednio z ESS? Jak jest rozwiązana kwestia strojenia? Odsyłasz komputer? Pozdr.
Maleckis Motorsport
-
- Nowy na forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 27 cze 2011, o 12:33
- Imię: Karol
- lokalizacja: cork katowice
Re: bmw e36 m54b30 SC
hej. postaram sie zrobic wiecej fotek sc i wklejac w pelnym rozmiarze.
Filtr oleju znajduje sie teraz na jednym z przewodow do chlodnicy (zrobie fotke)
http://www.petersonfluidsys.com/filters.html" onclick="window.open(this.href);return false;
zestaw oleju to VAC billet posiada jeszcze 2 wyjscia pod ktore planuje podpiac kompresor. olej ten sam 10w60
NIe wiem czy pamietasz Michal ale kiedys pisalem do Ciebie w spawie map pod ten supercharger i zaproszenie do irelandi .Wiem ze masz urwanie glowy ale tutaj znalesc osobe robiaca mapy bardzo ciezko .
pozdro.
Filtr oleju znajduje sie teraz na jednym z przewodow do chlodnicy (zrobie fotke)
http://www.petersonfluidsys.com/filters.html" onclick="window.open(this.href);return false;
zestaw oleju to VAC billet posiada jeszcze 2 wyjscia pod ktore planuje podpiac kompresor. olej ten sam 10w60
praktycznie wszystko bylo zalatwiane przez caautomotives Roy (rabat). ecu musialem odeslac do siedziby ESS w Norwegi .Michał_Małecki pisze:Kupowałeś zestaw bezpośrednio z ESS? Jak jest rozwiązana kwestia strojenia? Odsyłasz komputer? Pozdr.
NIe wiem czy pamietasz Michal ale kiedys pisalem do Ciebie w spawie map pod ten supercharger i zaproszenie do irelandi .Wiem ze masz urwanie glowy ale tutaj znalesc osobe robiaca mapy bardzo ciezko .
pozdro.
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: bmw e36 m54b30 SC
Prawdę mówiąc nie skojarzyłem zupełnie. Wtedy chyba zrezygnowałem, nie? Pamiętam, że nie byłem pewien, czy moje umiejętności są na tyle warte, aby ściągać mnie do innego kraju .praktycznie wszystko bylo zalatwiane przez caautomotives Roy (rabat). ecu musialem odeslac do siedziby ESS w Norwegi .Michał_Małecki pisze:Kupowałeś zestaw bezpośrednio z ESS? Jak jest rozwiązana kwestia strojenia? Odsyłasz komputer? Pozdr.
NIe wiem czy pamietasz Michal ale kiedys pisalem do Ciebie w spawie map pod ten supercharger i zaproszenie do irelandi .Wiem ze masz urwanie glowy ale tutaj znalesc osobe robiaca mapy bardzo ciezko .
pozdro.
Maleckis Motorsport
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: bmw e36 m54b30 SC
Ciężki temat z tym sterownikiem. Nie znam w Polsce osoby, która podjęłaby się strojenia seryjnego MS43 na doładowaniu. Całość wygląda na profi robotę, gratuluję!
-
- Nowy na forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 27 cze 2011, o 12:33
- Imię: Karol
- lokalizacja: cork katowice
-
- Nowy na forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 27 cze 2011, o 12:33
- Imię: Karol
- lokalizacja: cork katowice
-
- Forumowicz
- Posty: 257
- Rejestracja: 29 wrz 2010, o 13:31
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Warszawa
Re: bmw e36 m54b30 SC
Całkiem ładny ten wahacz, widzę że w konstruowanie jakiś poważny inżynier był zaangażowany bo na sprawdzenie wytrzymałości nawet model w MES-ie zrobił Skręt naprawdę robi wrażenie, tylko pytanie ile ta przyjemność kosztuje?
-
- Nowy na forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 27 cze 2011, o 12:33
- Imię: Karol
- lokalizacja: cork katowice
Re: bmw e36 m54b30 SC
zaprojektowane by me & Marek DTS-performence . przetestowane takze w moim aucie . sporo godzin poswiecone .
zestaw 799?
dodalem takze post w dziale sprzedazy.
zestaw 799?
dodalem takze post w dziale sprzedazy.
-
- Turbo-Team
- Posty: 671
- Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Jarosław
Re: bmw e36 m54b30 SC
Ładnie prezentują się te fele schnicera po tym jak wystają domyślam się że są dedykowane do seri 5.
-
- Nowy na forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 27 cze 2011, o 12:33
- Imię: Karol
- lokalizacja: cork katowice
Re: bmw e36 m54b30 SC
tak z niskim et10.caserwis pisze:Ładnie prezentują się te fele schnicera po tym jak wystają domyślam się że są dedykowane do seri 5.
do zestawu wahaczy nie potrzeba dystansów.
-
- Nowy na forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 12 paź 2012, o 22:26
- Imię: Maciek
- lokalizacja: W-w
Re: bmw e36 m54b30 SC
Fajny skręt wyszedł, rozumiem że na handel jest to co na zdjęciu... co na górze McPhersona wykombinowaliście?
-
- Nowy na forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 27 cze 2011, o 12:33
- Imię: Karol
- lokalizacja: cork katowice
Re: bmw e36 m54b30 SC
3 zestawy in Stock
u gory jest narazie prototyp cambera pod zestaw. daje bardzo duza regulacje caster i negative.
jezeli masz normalny camber to mamy odpowiednie ustawienie dla niego pod zestaw
u gory jest narazie prototyp cambera pod zestaw. daje bardzo duza regulacje caster i negative.
jezeli masz normalny camber to mamy odpowiednie ustawienie dla niego pod zestaw