e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29
-
- Turbo-Team
- Posty: 1412
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Żywiec
Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29
dzięki leo
. czujnik działa.
. czujnik działa.
-
- Turbo-Team
- Posty: 1412
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Żywiec
Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29
pompa wody wymieniona , podpięta przepływka i silniczek chodzi jak szwajcar a raczej jakby diabeł ryczał
musiałem podregulować zderzak na przepustnicy bo straciły się wolne obroty co raczej przy różnicy 400cm3 nie jest dziwne
przeciągałem go na razie tylko do 4tyś obrotów w garażu.
wskazówka temp stoi w pionie nawet przy dłuższej pracy
jazda próbna dopiero w przyszłym tygodniu bo muszę jeszcze kupić wał i zrobić wydech.
mam powoli problem z sąsiadami bo im hałas przeszkadza
kupię wał napędowy .
jak ktoś ma w niskiej cenie to proszę o kontakt na mcg1ver@wp.pl lub 608646586
musiałem podregulować zderzak na przepustnicy bo straciły się wolne obroty co raczej przy różnicy 400cm3 nie jest dziwne
przeciągałem go na razie tylko do 4tyś obrotów w garażu.
wskazówka temp stoi w pionie nawet przy dłuższej pracy
jazda próbna dopiero w przyszłym tygodniu bo muszę jeszcze kupić wał i zrobić wydech.
mam powoli problem z sąsiadami bo im hałas przeszkadza
kupię wał napędowy .
jak ktoś ma w niskiej cenie to proszę o kontakt na mcg1ver@wp.pl lub 608646586
-
- Turbo-Team
- Posty: 1412
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Żywiec
Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29
po ostatnich przygodach ze sprzegłem wreszcie auto jeżdzi jak powinno
sprzegło zrobione, klei pięknie .
samochód w ogólnym stanie do jazdy. jest jeszcze troche pracy z poprawą wizualnych efektów , ale jestem mega zadowolony z wyników prac.
silnik suchy , odma sucha , mam jeszcze jakis problem z kulejacymi wolnymi obrotami , ale to się ogarnie
wydech robiony od podstaw własnoręcznie tigiem i migomatem , brzmi bardzo fajnie i nie wyje za bardzo.
wał napedowy po przeróbce z automata na manual, tzn tył z e36 328 z podporą a przód z e34 525i po mojej obróbce na tokarce i spawaniu tigiem , bez wyważania, sam nie moge w to uwierzyć ale nie ma grama wibracji , a co ciekawe udało mi sie go tak wymierzyć , że wyrzucenie skrzyni nie wymaga , zrzucenia wydechu , ani odkręcenia podpory.
przednia część wału wychodzi na styk po cofnięciu wału na wieloklinie do tyłu i lekkim napręzeniu silnika do przodu
w przyszłym tygodniu wymieniam olej na półsyntetyk .
mam nadzieje że nic sie nie wysra.
sprzegło zrobione, klei pięknie .
samochód w ogólnym stanie do jazdy. jest jeszcze troche pracy z poprawą wizualnych efektów , ale jestem mega zadowolony z wyników prac.
silnik suchy , odma sucha , mam jeszcze jakis problem z kulejacymi wolnymi obrotami , ale to się ogarnie
wydech robiony od podstaw własnoręcznie tigiem i migomatem , brzmi bardzo fajnie i nie wyje za bardzo.
wał napedowy po przeróbce z automata na manual, tzn tył z e36 328 z podporą a przód z e34 525i po mojej obróbce na tokarce i spawaniu tigiem , bez wyważania, sam nie moge w to uwierzyć ale nie ma grama wibracji , a co ciekawe udało mi sie go tak wymierzyć , że wyrzucenie skrzyni nie wymaga , zrzucenia wydechu , ani odkręcenia podpory.
przednia część wału wychodzi na styk po cofnięciu wału na wieloklinie do tyłu i lekkim napręzeniu silnika do przodu
w przyszłym tygodniu wymieniam olej na półsyntetyk .
mam nadzieje że nic sie nie wysra.
-
- Turbo-Team
- Posty: 1412
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Żywiec
Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29
Kabrio ma się świetnie.
Od wsadzenia silnika przejechałem ponad 1200km.
nowy olej mobil 10w40 i filtrwymieniony 600 km temu
Odcinke na 6500 już niejednokrotnie silnik oglądał.
narazie przy skoku 84mm nie przewiduję wiekszej odcinki
Silnik suchy , odma również.
Problemów z diagnostyką na razie nie rozwiązałem , mimo wielu bezowocnych prób bo czasu brakuje , ale falowanie się w miarę uspokoiło
Jeżdżę teraz na sofcie m50b20 bez kata na 405 i wkręca się super i spalanie nie straszy aż tak bardzo.
Jest jeszcze trochę pracy przy wyglądzie samochodu, szczególnie z karbonem ale najważniejsze że silnik zajebiście chodzi.
Fotki z końca października , czyli pierwsze dni jazdy
samochód od tej pory jeżdezi bezawaryjnie
Od wsadzenia silnika przejechałem ponad 1200km.
nowy olej mobil 10w40 i filtrwymieniony 600 km temu
Odcinke na 6500 już niejednokrotnie silnik oglądał.
narazie przy skoku 84mm nie przewiduję wiekszej odcinki
Silnik suchy , odma również.
Problemów z diagnostyką na razie nie rozwiązałem , mimo wielu bezowocnych prób bo czasu brakuje , ale falowanie się w miarę uspokoiło
Jeżdżę teraz na sofcie m50b20 bez kata na 405 i wkręca się super i spalanie nie straszy aż tak bardzo.
Jest jeszcze trochę pracy przy wyglądzie samochodu, szczególnie z karbonem ale najważniejsze że silnik zajebiście chodzi.
Fotki z końca października , czyli pierwsze dni jazdy
samochód od tej pory jeżdezi bezawaryjnie
- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29
Po mojemu wydech końcowy nie pasuję wogóle do tego auta . Daj jakąś jedną puszkę i z niej 2 rury .
Tak poza tym to super
Tak poza tym to super
-
- Turbo-Team
- Posty: 1412
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Żywiec
Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29
kwestia gustu
akurat miałem takie końcówki z zardzewiałego wydechu z innej bety i takie wspawałem przy produkcji nowego wydechu.
pozatym zajebiście brzmi i nie dudni żeby łeb nie pękał.
akurat miałem takie końcówki z zardzewiałego wydechu z innej bety i takie wspawałem przy produkcji nowego wydechu.
pozatym zajebiście brzmi i nie dudni żeby łeb nie pękał.
-
- User
- Posty: 21
- Rejestracja: 26 paź 2009, o 09:40
- Imię: Olaf
- lokalizacja: Otrębusy
Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29
Zmień tylko olej przy okazji na coś lepszego bo mobil 10w40 to trzeba co 1000km wymieniać i woda z niego się robi przy wyższych temperaturach.
-
- Turbo-Team
- Posty: 1412
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Żywiec
Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29
takie samo padło jest podobno castrol magnatec 10w40 z allegro ,a mimo to lałem go do poprzedniego silnika i jeżdziłem na takim oleju 90tyś wymieniając co kilkanascie tyś , dostawał w pizdę non stop , odcinka na 7tyś była kiedy tylko sie dało i sprzedałem go w rewelacyjnym stanie z kompresją 14,5 do 15 na kazdym cylindrze , klient sobie pomierzył i stwierdził ze go bierze .
faktyczny przebieg napewno okolice 300tyś lub lepiej.
jakby nie to ,że mnie kasa gniecie to by został w garażu .
edit przez kilka sezonów lałem świeży wlasnie 10w40 magnatec ,ale przez ostatnie 3 lata czyli około 30tys ,oleju nie wymieniałem ,a tylko uzupełniałem ubytki byle czym ,
filtr był wymieniany co roku ,ale olej... nie pamietam kiedy był wymieniany ,
niektóre aspekty życia silnika sie przecenia w cywilnej jeżdzie
wiem jedno, m50 jest nie do zaje.... , i m30 również ,
oba silniki zawsze będe wielbił .
faktyczny przebieg napewno okolice 300tyś lub lepiej.
jakby nie to ,że mnie kasa gniecie to by został w garażu .
edit przez kilka sezonów lałem świeży wlasnie 10w40 magnatec ,ale przez ostatnie 3 lata czyli około 30tys ,oleju nie wymieniałem ,a tylko uzupełniałem ubytki byle czym ,
filtr był wymieniany co roku ,ale olej... nie pamietam kiedy był wymieniany ,
niektóre aspekty życia silnika sie przecenia w cywilnej jeżdzie
wiem jedno, m50 jest nie do zaje.... , i m30 również ,
oba silniki zawsze będe wielbił .
-
- User
- Posty: 103
- Rejestracja: 4 lip 2010, o 13:05
- Imię: Bartek
- lokalizacja: Ożarów Maz
Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29
to zagotuj tego mobila 10w40 na 130 stopni pare razy i zerkaj czasem na zegar cisnienia oleju.
ja u siebie jeszcze przed remontem lalem rozne oleje, i to co pokazywal 10w40 mobil po polawaniu to byl dramat vs to co mam na vr1 10w60.
no ale jak przejechales 90k km bez zmiany oleju sam ronaldo nawet olej dolewa...
mod: Uprzejmie proszę nie ciągnąć tego wątku i nie robić tematu o olejach w dziale Projekty. Kolejne posty nie na temat nagradzane są warnem
ja u siebie jeszcze przed remontem lalem rozne oleje, i to co pokazywal 10w40 mobil po polawaniu to byl dramat vs to co mam na vr1 10w60.
no ale jak przejechales 90k km bez zmiany oleju sam ronaldo nawet olej dolewa...
mod: Uprzejmie proszę nie ciągnąć tego wątku i nie robić tematu o olejach w dziale Projekty. Kolejne posty nie na temat nagradzane są warnem
-
- Turbo-Team
- Posty: 1412
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Żywiec
Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29
ktos mnie żle zrozumiał.
mój post poprawiłem by był bardziej przejrzysty ,to tyle offtopa
mój post poprawiłem by był bardziej przejrzysty ,to tyle offtopa
-
- Turbo-Team
- Posty: 1412
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Żywiec
Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29
elo
przejechane 3tyś od remontu.
oleju nie ubywa (jeszcze) , ale odma już nie jest sucha.
nie wszyscy to pochwalą ,ale mam to gdzieś ; 3 tygodnie temu wydłubałem sekwencję lpg z e34 i po gruntownej renowacji wsadziłem do kabrio.
silniczek nadal ma zajebisty wigor i spalanie już tak nie boli .
wiecie dlaczego zimy nie ma ?
bo jeżdże kabrio
przejechane 3tyś od remontu.
oleju nie ubywa (jeszcze) , ale odma już nie jest sucha.
nie wszyscy to pochwalą ,ale mam to gdzieś ; 3 tygodnie temu wydłubałem sekwencję lpg z e34 i po gruntownej renowacji wsadziłem do kabrio.
silniczek nadal ma zajebisty wigor i spalanie już tak nie boli .
wiecie dlaczego zimy nie ma ?
bo jeżdże kabrio