E46 zakuty 2jz + PT7675 1060km 1060 Nm

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
szarybmw
Forumowicz
Posty: 616
Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
Imię: mat
lokalizacja: TSA

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: szarybmw »

Całkiem przyjemnie :) Pełen boost masz przy 4.5tyś ? czy takie złudzenie
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: leo »

złudzenie, pełen boost jes już przy 3800
BMWexpert Motorsport
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: Karolo »

Ogólnie to jest naprawdę nieźle, chyba 2 vanosy robią tu sporą robotę bo podnosi się to całkiem żwawo. W strokerowanym M50B29 to turbo ma pełen boost przy jakiś 4 z grosikiem, a tu jest miluteńko :) Na pewno nowy kolektor dużo wnosi w temat.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: leo »

otóż to nowy kolektor i EBC robią robotę :)

prędzej na żeliwie i mniejszym IC było zdecydowanie gorzej

Teraz jest większy IC 3 krotnie i jest duuuuzo lepiej, muszę jeszcze mzniejszyć układ poprzez wywalenie ori kolektora ssącego bo jest dużo za duży.
BMWexpert Motorsport
Awatar użytkownika
czarczi
Turbo-Team
Posty: 135
Rejestracja: 27 sie 2010, o 22:03
Imię: Cezary
lokalizacja: łódź

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: czarczi »

leo pisze:taki szybki fimlik udało się nagrać

http://www.youtube.com/watch?v=BFIeE4_T ... detailpage" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczerze mówiąc jedzie, ale du..y nie urywa. Jaka moc ma na 0,9 bara ? obstawiam okolo 300-330km. Myslalem ze Twoj setup z pojemnoscia 3 litrow bedzie mial co najmniej 400 kucy bez pierdniecia. Czyste przypuszczenia, bez urazy. Z filmiku wychodzi ze od 35 do 100 kreci okolo 5,5sek. A widac ze masz w miare krotka skrzynie, bo dwojeczke kreci do 90/95km/h ( dyfer 3.23 ? ).

Oczywiscie chce zeby Twoj wozek fruwal, ale po filmiku mam jakis niedosyt jak na tyle wlozonej pracy. Prawie identycznie jechala moja e30 z silnikiem m54b30 ( seria 231km ) o wadze 1100kg, setke od zera krecilem w 5,3sek na dyfrze 3,15 (2 bieg okolo 95/97km/h ). Na filmiku byl pelny but ???
Awatar użytkownika
szarybmw
Forumowicz
Posty: 616
Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
Imię: mat
lokalizacja: TSA

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: szarybmw »

Pełen but masz od ok 70km/h do końca
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: k64 »

tam jest wiecej, nie mozesz porownywac do 100 przyspieszenia, zanim doszlo do boostu to juz byla wieksza predkosc, porownaj koleny bieg . Samochod tez do lekkich nie nalezy. idzie do przodu jak nalezy ! e30 z silnikiem m543.0 dostawala by nieziemskie baty.
caserwis
Turbo-Team
Posty: 672
Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
Imię: Wojtek
lokalizacja: Jarosław

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: caserwis »

Jest dobrze :pasuje:. Weżcie pod uwage że e46 w cupe to ponad 1,5 tony atu nie chodzi o to żeby bost zrywał przyczepność poza tym te modele mają problem z wyrywaniem tylnego wózka.
żabol_E34
User
Posty: 173
Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: żabol_E34 »

Też mi się wydaje , że idzie dobrze a do 60 km/h bez semislicków i tak samochód stoi w miejscu. Pozatym z filmu widać ,że ~5 s ma od 60 do140, to chyba nie jest źle jak na wagę ciężką?
Awatar użytkownika
elmo0104
Turbo-Team
Posty: 2047
Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: elmo0104 »

No właśnie Adam podaj jakieś moce i momenty bo osobiście tez jestem ciekawy. Gratuluję ukończenia projektu.
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: leo »

Hehe projekt ciągle ewoluuje :)

Dzisiaj dla zabicia czasu zrobiłem vanosa bo już się o to prosił od dawna ale jakoś nie było czasu. Przy składaniu silnika nie miałem beisana więc stwierdziłem że zrobię go później.

Trochę szczegółów dyfer to 2,93 więc bardzo długi, strat jest z 2 do setki mam mniej jak 5 s. Czasy są porównywalne do m3 e92 więc nie jest źle ;)

Miałem przez chwilę szybszy dyfer i było lepiej ale łożysko się rozpadło i musiałem założyć dłuższy, na wiosnę ma wlecieć 3,36 z automata na szperce 40% i semislicki 265 to tyle jeśli chodzi o napęd.

Jeśli o silnik chodzi to chcę przejść (bardzo chce) na SA na nowy sezon a do tego zaaplikować plenum które już u mnie sporo czasu leży, i jak się uda kupić to garret , PT6262 lub jakis turbonetic oczywiście wszystkie opcje na kulce :)

Filmik był robiony na szybko na 2 biegu gdzie nie widziałem obrotomierza bo kumpel ręką zasłaniał.

Nie mam wykresu z hamowni bo najzwyczajniej na niej nie byłem :heh: (jeszcze)

Jutro zobaczymy co dało przywrócenie vanosa do życia, po cichu liczę że będzie dużo lepiej ;)

Czarczi nie dał byś m54b30 w e30 rady na pewno, filmik jak pisałem jest z 2 biegu prawie z samego dołu gdzie na odprężonym silniku nic się nie dzieje :) Jak pogoda pozwoli to nagram do 0-200 i wtedy będzie coś więcej ocenić, ale jak koledzy zauważyli od 70-80 dopiero jedzie na pełnym booście który i tak nie jest powalający, ale to tylko za sprawą ms43 który zabiera mi duży zapas jaki mają wtryskiwacze...
BMWexpert Motorsport
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: leo »

Odgrzewam temat.

Czas na Stage 2

Na pokład wleciała wczoraj nowa turbina na kulce, turbonetic hi-fi 60-1. Kolektor od coreya po pół sezonu wygląda idealnie, bez pęknieć i przedmuchów także dobra robota :ok:

Przepałowaliśmy się z przeróbką kolektora bo był na t3 i trzba było przejść na t4 do tego ustawic flanszę równolegle do podłogi, ale się udało.

Podstawa filtra oleju przeszłą kolejny tuning i uzbroiłem ją w czujniki ciśnienia oleju i temp oleju do gałganów oraz wyjście na vanosa i cz. temp oleju do sterownika silnika.

Listwa paliwowa z m52tub28 też została mocno ogołocona i zaadoptowana pod zewnętrzny regulator ciśnienia paliwa, wszystkie złączki na wężach zakute i przykręcane (nie ufam opaską)

Ori kolektor ssący ustąpi miejsca nowemu z plenum. Czekam na flanszę pod głowicę z m54 bo jest zupełnie inna niż w m50 i będziemy spawać. Wszystko zaczyna powoli ładnie układać się w całość.

Wydech zostanie doposażony w środkowy tłumik bo na jednej puszcze strasznie buczał.

Kilka zdjęć z prac:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
BMWexpert Motorsport
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: leo »

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
BMWexpert Motorsport
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: leo »

Obrazek

Obrazek
BMWexpert Motorsport
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: leo »

Przyszły też nowe zaciski na przód, szukam teraz do nich tarczy :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
BMWexpert Motorsport
ODPOWIEDZ