E46 zakuty 2jz + PT7675 1060km 1060 Nm

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: tdserek »

fajny kolektor i turbo.heheh
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: k64 »

to chyba gotowy ssacy od serka ja? ja zrobilem flansze u siebie pod ssacy rozcinajac peknieta glowice m50, :śmiech: ale zapewne takiej glowicy nie posiadasz wiec :devill2:
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: leo »

hehe mam chyba 2 m54 na części ;) wiec głowica się znajdzie

Ja muszę mieć profi z trasowanymi kanałami pod ori uszczelkę itd :)

Tak to ten kolektor :)
BMWexpert Motorsport
Awatar użytkownika
forti
Forumowicz
Posty: 838
Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
Imię: Grzes
lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: forti »

leo pisze:hehe mam chyba 2 m54 na części ;) wiec głowica się znajdzie

Ja muszę mieć profi z trasowanymi kanałami pod ori uszczelkę itd :)

Tak to ten kolektor :)


Moge wykonac taka flansze ;)

http://forty.org.pl/bmw/cad/itb/DSC_0658.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
Szpera
Forumowicz
Posty: 286
Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
Imię: Grzesiek
lokalizacja: Bielsk

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: Szpera »

Skąd zmiana turbiny ?
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: tdserek »

dobra cena byla hehe
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: leo »

flansze ogarnia mi kuzyn za dziękuję więc :wink2:

Co do zmiany turbiny to było tego trochę ale generalnie rozchodziło się o spool i wstawanie :)
BMWexpert Motorsport
marcinsz32
User
Posty: 132
Rejestracja: 2 sty 2011, o 10:40
Imię: marcin
lokalizacja: wałbrzych

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: marcinsz32 »

Jak myślisz czy oryginalną pompa da rade sobie z tymi heblami
brus_ik
Nowy na forum
Posty: 4
Rejestracja: 12 lis 2011, o 19:47
Imię: Piotrek
lokalizacja: Starachowice

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: brus_ik »

leo pisze:Przyszły też nowe zaciski na przód, szukam teraz do nich tarczy :)
Z M3 E92 ladnie pasuja i adaptery do zaciskow wychodza praktycznie takie jak fabryczne nie liczac zmienionego rozstawu otworow przy zwrotnicach.

Zwroc od razu uwage na stosunkowo mala powierzchnie sumaryczna tloczkow hamulcowych w tym zacisku - dla porownania 6cio tloczkowy zacisk z touarega/cayenne ma o ponad 50% wieksza powierzchnie tloczkow niz ten 8-mio tloczkowy zacisk z audi rs/phaetona. Latwo mocno zaklocic fabryczny balans.
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Post autor: leo »

będzie też pompa z m3 e46 bo jest znacznie wydajniejsza, moja seryjna nie ogarnie...
BMWexpert Motorsport
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2

Post autor: leo »

udało się ukończyć cześć dolotu pomiędzy turbo a IC. Na starej turbinie było łatwiej bo przespawałem sobie muszlę wydechową, tej nie chciałem ruszać i musiałem małą serpentynkę pod kolektorem wydechowym zrobić.... Grunt że ta strona już zrobiona. Rzeźbie sobie też powoli nowe mocowanie na zegary bo doszły 2 nowe

Obrazek

Podstawa filtra oleju też ukończona i finalnie wygląda tak razem z zakutym wężem od vanosa i milionem czujników :)

Obrazek
BMWexpert Motorsport
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2

Post autor: leo »

Kolejny mały UP

-turbo wisi już na swoim miejscu jest spięte zasilanie olejem
-wyspawany jest już cały wydech i wisi na aucie oczywiście 3 cale (doszły dodatkowe 2 elastozłącza czego brakowało prędzej, środkowa pucha co by buczenie tłumiła i grubsze fifki na tył)
-czujniki w podstawie spięte z zegarami w aucie
-turbo spięte z IC
-korytko na zegary już w podkładzie

-wyspawane trójniki żeby zasilić turbo wodą
-złożony cały układ paliwowy na przelotowym filtrze i zewnętrznym regulatorem paliwa
-zrobiony wsporniczek do regulatra (na zdjęciu w trakcie prac)
-zrobione flansze pod kolektor i pod przepustnicę
-wiązka zamocowana na bloku
-skończony spływ
-zrobiony wspornik do zbiorniczka wspomagania (relokacja na podłużnicę)
-przygotowane do zakucia węże wodne do trubiny

Ogólnie już polowi widzę końcówkę w przyszłym tygodniu spawamy nową flanszę do kolektora, robimy instalację do nastawnika biegu jałowego, listwę podciśnień i chyba będziemy odpalać
trochę zdjęć:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Stay tuned
BMWexpert Motorsport
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2

Post autor: leo »

Nie wytrzymalem i musiałem przygotować kolektor do spawania

flansza pasuje jak ulał

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
BMWexpert Motorsport
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2

Post autor: tdserek »

wyglada profi..oby wszystko ladnie sie spasowalo ajj
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2

Post autor: leo »

już nawet nie wadzi o podstawe :clap:
BMWexpert Motorsport
ODPOWIEDZ