E46 zakuty 2jz + PT7675 1060km 1060 Nm
-
- Forumowicz
- Posty: 696
- Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
- Imię: Hubert
- lokalizacja: Starachowice
Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2
wydech o tej średnicy mieści sie bez problemów? musze u siebie przerobić bo seria na 1.2 chyba zaczyna nie domagać.
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2
powiem ci że wchodzi na styk wszędzie, jedyny problem to jak podnoszę auto to stabilizator się opiera o rurę ale to nie problem 

BMWexpert Motorsport
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2
flansza prawie ukończona pod sterowanie biegiem jalowym, tak samo jak i listwa podciśnień i listwa do nastawnika biegu jałowego 
Wszystkie węże zakute i połączone, docelowo będą czarne








Wszystkie węże zakute i połączone, docelowo będą czarne








BMWexpert Motorsport
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2
Jak wszystko pójdzie sprawnie jutro odpalamy 
kolektor już prawie skończony zostało połączyć tylko przepustnicę z IC i nastawnik z dolotem





kolektor już prawie skończony zostało połączyć tylko przepustnicę z IC i nastawnik z dolotem




BMWexpert Motorsport
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2
ta flansze pod przepustnice bym podcial troche pozatym profi na koniec chyba jeszcze polerka co? mice trzymam kciuki za 500+ co bym mial sie z kim scigac
-
- User
- Posty: 53
- Rejestracja: 19 lut 2011, o 16:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Polska
Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2
Wybaczcie pytanie laika, ale o co chodzi z tymi wężami przy kolektorze dolotowym tymi przy flanszy. Po co one?
-
- Forumowicz
- Posty: 696
- Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
- Imię: Hubert
- lokalizacja: Starachowice
Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2
to są dysze do wolnych obrotów, w sumie zbędne.
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2
a nie jest to przypadkiem wyjscie do mapa, zegaru boost, wg, cz. i bova?:-)
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2
od gory tego plenum sa wyjscia na czujniki. widac ze nie zaspawal.pozdrowka
-
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2
Widocznie ítb w planach.
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2
żabol_E34 pisze:Widocznie ítb w planach.




hehe no plany są ale zobaczymy jak to z nimi bedzie
wczoraj silnik zapalił, chodzi bardzo ładnie.
Co do tych węży to jest to układ nastawnika biegu jałowego który w tym silniku seryjnie jest i wg mnie powinien zostać. Dzięki niemu silnik pracuje zdecydowanie równiej i w bardzo niskich partiach obrotów jest zdecydowanie bardziej elastyczny. Jak by nie patrzeć to jest to kolejne 10mm średnicy większy kanał dolotowy więc dlaczego go nie wykorzystać
BMWexpert Motorsport
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2
ostatni rzut na kolektor przed montażem

a tutaj już umyta po długim postoju





a tutaj już umyta po długim postoju





BMWexpert Motorsport
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2
podziękowania dla Fortiego za pospawanie kolektora ssącego z flanszami
i użyczenie Innovate`a jutro coś postroimy 


BMWexpert Motorsport
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2
auto wystrojone na 1,15 bara
boost narasta pięknie
jednak co kulka to kulka
od 5,500 boost zaczyna spadać i przy odcince jest jakieś 0,9 bara. Albo wałki są za leniwe albo za miękkna sprężyna w WG
wykres z Ecumastera

i teraz pytanie dla tych co mieli porównanie wykresu z ecumastera do hamowni stacjonarnej: jak się ma jedno do drugiego pokrywa się chociaż trochę?
a tu jak to wstaje:
http://www.youtube.com/watch?v=-nISEF1M ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
boost narasta pięknie
jednak co kulka to kulka

od 5,500 boost zaczyna spadać i przy odcince jest jakieś 0,9 bara. Albo wałki są za leniwe albo za miękkna sprężyna w WG
wykres z Ecumastera

i teraz pytanie dla tych co mieli porównanie wykresu z ecumastera do hamowni stacjonarnej: jak się ma jedno do drugiego pokrywa się chociaż trochę?
a tu jak to wstaje:
http://www.youtube.com/watch?v=-nISEF1M ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
BMWexpert Motorsport
-
- Forumowicz
- Posty: 696
- Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
- Imię: Hubert
- lokalizacja: Starachowice
Re: E46 M54 + turbonetic by Leo STAGE 2
kiepściutki ten przebieg momentu
co ci steruje bostem? masz mape kompresora? jak kompresor wydolny to faktycznie wg daje dupy.
jak wszystko rzetelnie wpisałeś to wykres jest prawdziwy , należy tylko dodać straty w napędzie to troche wypłaszczy moment na górze.
na jakich oponach masz trakcje na 3 biegu przy takim nitonie

jak wszystko rzetelnie wpisałeś to wykres jest prawdziwy , należy tylko dodać straty w napędzie to troche wypłaszczy moment na górze.
na jakich oponach masz trakcje na 3 biegu przy takim nitonie
