kompresor powinien bez problemu zasilić silnik w powietrze, jest nawet za duży... wg sterujesz podając ciśnienie tylko po jednej stronie membramy ? jak tak do podłącz obustronnie o ile masz taką możliwość . jakie ebc?
Jaki masz boost bazowo bez załączania EBC? Rozumiem, że na samej górze maksujesz już zaworek, tak? Jeżeli membrana jest szczelna w WG i przewód z doprowadzeniem powietrza do niego też, to najprawdopodobniej przyczyną będzie za miękka sprężyna. Jak chce ładować koło 1.5bar, to zazwyczaj wkładam sprężynę/y tak, aby mieć koło 1.0bar w bazie. Pozdr.
Kamil ja brałem od Ciebie ale w komplecie są 4 spręzyny 2 duże długie (miękkie) i 2 krótkie twarde na jednej miękkiej jest 0,25 na dwóch 0,65 na jednej twardej i jednej miękkiej chyba blisko bara...
Zaworek ustawiam w mapie na 90 więc trochę powietrza dociera do grzyba który nie jest w 100% szczelny bo część powietrza ucieka po trzonku
leo pisze:Kamil ja brałem od Ciebie ale w komplecie są 4 spręzyny 2 duże długie (miękkie) i 2 krótkie twarde na jednej miękkiej jest 0,25 na dwóch 0,65 na jednej twardej i jednej miękkiej chyba blisko bara...
Zaworek ustawiam w mapie na 90 więc trochę powietrza dociera do grzyba który nie jest w 100% szczelny bo część powietrza ucieka po trzonku
aa nieszczelnisc to inna sprawa, nomalnie wlasnie ta duza i mala jest na bara. ogarniesz:-) gratulacje najmicniejszego m54 w kraju:-)
leo pisze:Kamil ja brałem od Ciebie ale w komplecie są 4 spręzyny 2 duże długie (miękkie) i 2 krótkie twarde na jednej miękkiej jest 0,25 na dwóch 0,65 na jednej twardej i jednej miękkiej chyba blisko bara...
Zaworek ustawiam w mapie na 90 więc trochę powietrza dociera do grzyba który nie jest w 100% szczelny bo część powietrza ucieka po trzonku
aa nieszczelnisc to inna sprawa, nomalnie wlasnie ta duza i mala jest na bara. ogarniesz:-) gratulacje najmicniejszego m54 w kraju:-)
leo pisze:Kamil ja brałem od Ciebie ale w komplecie są 4 spręzyny 2 duże długie (miękkie) i 2 krótkie twarde na jednej miękkiej jest 0,25 na dwóch 0,65 na jednej twardej i jednej miękkiej chyba blisko bara...
Zaworek ustawiam w mapie na 90 więc trochę powietrza dociera do grzyba który nie jest w 100% szczelny bo część powietrza ucieka po trzonku
aa nieszczelnisc to inna sprawa, nomalnie wlasnie ta duza i mala jest na bara. ogarniesz:-) gratulacje najmicniejszego m54 w kraju:-)
jaka nieszczelnosc?
nie dziekuje niech sie dobrze sprawuje
hehe zle zrozumialem bo na tel czytalem w pracy
no to ok, ale mac zawor dziala jak ebc tak naprwade, albo przepuszcza albo nie, a ty piszesz ze uchyla ci sie wczesniej - tzn uwazasz ze spaliny (nie nadcisnienie) dzwiga ci bardziej wg do gory i boost ci spada . Jesli masz 4 bieg walniety, mega obciazenie, i wg napewno jest juz i tak duzo uchylony (bo wkoncu musisz utrzymac zadany boost) , a saplin jest jeszcze wiecej (duze obciazenie) to ciezko zeby ci spadal boost. Pewnie lepiej to obczaisz bo masz samochod na miejscu
daj znac jak wpadniesz na maha i boost zrobisz na poziomie takim samym do konca rpm, ciekaw jestem faktycznie roznic glowicy m54 , a glowicy m50 z walkami od m54 (karola setup)
leo pisze:Kamil ja brałem od Ciebie ale w komplecie są 4 spręzyny 2 duże długie (miękkie) i 2 krótkie twarde na jednej miękkiej jest 0,25 na dwóch 0,65 na jednej twardej i jednej miękkiej chyba blisko bara...
Zaworek ustawiam w mapie na 90 więc trochę powietrza dociera do grzyba który nie jest w 100% szczelny bo część powietrza ucieka po trzonku
aa nieszczelnisc to inna sprawa, nomalnie wlasnie ta duza i mala jest na bara. ogarniesz:-) gratulacje najmicniejszego m54 w kraju:-)
jaka nieszczelnosc?
nie dziekuje niech sie dobrze sprawuje
hehe zle zrozumialem bo na tel czytalem w pracy
no to ok, ale mac zawor dziala jak ebc tak naprwade, albo przepuszcza albo nie, a ty piszesz ze uchyla ci sie wczesniej - tzn uwazasz ze spaliny (nie nadcisnienie) dzwiga ci bardziej wg do gory i boost ci spada . Jesli masz 4 bieg walniety, mega obciazenie, i wg napewno jest juz i tak duzo uchylony (bo wkoncu musisz utrzymac zadany boost) , a saplin jest jeszcze wiecej (duze obciazenie) to ciezko zeby ci spadal boost. Pewnie lepiej to obczaisz bo masz samochod na miejscu
daj znac jak wpadniesz na maha i boost zrobisz na poziomie takim samym do konca rpm, ciekaw jestem faktycznie roznic glowicy m54 , a glowicy m50 z walkami od m54 (karola setup)
pozdro .
Kamilu zaworek mac działa bardzo płynnie a nie zero jedynkowo, po logach widzę że jest on zamknięty a boost leci na dół bo sam wg sie uchyla... Inaczej wg nie dostaje nadcisnienia a boost spada.... Nie jest możliwe żeby wszytsko szło przez turbo a boost leciał przy odcince do 0,85 bara...
Panowie Adam mnie przewiozl bolidem, naprawde pierwsza klasa, szkoda ze nie mozna bylo pokazac pelnego potencjalu, ale pewnie kiedys sie uda . Wzor do nasladowania; technicznych rozwiazan i wykonania. Wydech niesamowity, cichy w srodku a na zewnatrz piekny dzwiek. Turbina od Serka naprawde robi niezly przeciag.