Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"
-
- User
- Posty: 132
- Rejestracja: 2 sty 2011, o 10:40
- Imię: marcin
- lokalizacja: wałbrzych
-
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
- Imię: Karol
- lokalizacja: Podlasie
Re: Bmw e30 V12 5,4 [m73b54] by Wąski "Czas na cyfry"
mein got! szalenstwo
- Drapek
- Turbo-Team
- Posty: 192
- Rejestracja: 12 lis 2012, o 18:51
- Imię: michał
- lokalizacja: kozienice
Re: Bmw e30 V12 5,4 [m73b54] by Wąski "Czas na cyfry"
łoooo... będzie grubo zajebisty ten vortech
(OO==[ ][ ]==OO)
M20B25
M20B25
-
- Nowy na forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 20 paź 2013, o 18:31
- Imię: Patryk
- lokalizacja: Norwegia
Re: Bmw e30 V12 5,4 [m73b54] by Wąski "Czas na cyfry"
Mega! Albo jest tak potężny,albo masz malutką dłoń Dodatkowe odpychanie będzie z wydechu jak tyle powietrza będzie wypadało to jak odrzutowiec będzie działać.
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: Bmw e30 V12 5,4 [m73b54] by Wąski "Czas na cyfry"
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
- forti
- Forumowicz
- Posty: 838
- Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
- Imię: Grzes
- lokalizacja: Wroclaw
- Kontakt:
Re: Bmw e30 V12 5,4 [m73b54] by Wąski "Czas na cyfry"
Mega wielki gdzie go upchniecie?
PS Jak do tej chwili to najwieksze smiglo ze wszystkich na forum
PS Jak do tej chwili to najwieksze smiglo ze wszystkich na forum
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: Bmw e30 V12 5,4 [m73b54] by Wąski "Czas na cyfry"
tu się wytnie tam się przytnie i jakoś wejdzie
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: Bmw e30 V12 5,4 [m73b54] by Wąski "Czas na cyfry"
powodzenia ! podoba mi sie !Wąski pisze:tu się wytnie tam się przytnie i jakoś wejdzie
-
- User
- Posty: 115
- Rejestracja: 9 sty 2011, o 14:19
- Imię: roman
- lokalizacja: bydgoszcz
Re: Bmw e30 V12 5,4 [m73b54] by Wąski "Czas na cyfry"
to v12 jakieś małe przy tej muszli :P Wąski idziesz gruboo ;]
-
- User
- Posty: 105
- Rejestracja: 22 wrz 2013, o 12:27
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Zabrze
Re: Bmw e30 V12 5,4 [m73b54] by Wąski "Czas na cyfry"
Łoooo panie, masakra!
- Grzesi(E30)k
- Turbo-Team
- Posty: 735
- Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: B-stok
- Lokalizacja: B-stok
Re: Bmw e30 V12 5,4 [m73b54] by Wąski "Czas na cyfry"
Generalnie M70 i M73 gabarytowo na "oko" to dość małe i kompaktowe jednostki. Można się zdziwić ile jest miejsca pod maską w E30 z takim reakotorem. Z M60/2 to jest dopiero kosmos.
-chałturnik-
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: Bmw e30 V12 5,4 [m73b54] by Wąski "Czas na cyfry"
sugerujesz ze v8 zabiera więcej miejsca/?Grzesi(E30)k pisze:Generalnie M70 i M73 gabarytowo na "oko" to dość małe i kompaktowe jednostki. Można się zdziwić ile jest miejsca pod maską w E30 z takim reakotorem. Z M60/2 to jest dopiero kosmos.
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: Bmw e30 V12 5,4 [m73b54] by Wąski "Czas na cyfry"
W V8 jest inny kąt rozchylenia cylindrów, nie jest długa ale szeroka...Wąski pisze:sugerujesz ze v8 zabiera więcej miejsca/?Grzesi(E30)k pisze:Generalnie M70 i M73 gabarytowo na "oko" to dość małe i kompaktowe jednostki. Można się zdziwić ile jest miejsca pod maską w E30 z takim reakotorem. Z M60/2 to jest dopiero kosmos.
-
- User
- Posty: 78
- Rejestracja: 25 kwie 2010, o 16:00
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: Poznan
Re: Bmw e30 V12 5,4 [m73b54] by Wąski "Czas na cyfry"
Przy v8 jest ciasno.
- Grzesi(E30)k
- Turbo-Team
- Posty: 735
- Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: B-stok
- Lokalizacja: B-stok
Re: Bmw e30 V12 5,4 [m73b54] by Wąski "Czas na cyfry"
Przy V8 w e30 kolektory wydechowe idą dosłownie na styk obok podłużnic. Tam są strasznie szerokie głowice + ww. kąt rozchylenia cylindrów. M60/2 są też całkiem długie wbrew pozorom. Może nie jak R6 ale i nie tak krótkie jak R4 :p
-chałturnik-