dziekiPatryk_e30 pisze:Czekam z niecierpliwością co się uda z tego jeszcze więcej wydmuchać. Mieszkam w Norwegii i dotychczas myślałem, że Norwedzy, ewentualnie Szwedzi potrafią sie tak bawić w uturbianie, a tu widzę, rodacy wcale nie są gorsi, szacun! Oglądałem jedną sierrę cosworth 2.3 na Garrett GT 4082, 1600cc wtryski, oczywiście na E85 dmucha 640ps i 770Nm. Dlatego myślę, że u Ciebie to jeszcze do przekroczenia z takiej pojemności. Nie jestem w tym temacie tak kumaty jak Wy, ale gość full doładowanie ma niby przy 4100obr i trzyma to do 10500!
E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,6bar 740km 980nm
-
k64
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,2bar 550KM e85 1700cc
-
DOHC
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,2bar 550KM e85 1700cc
a temat kompresora umarł definitywnie ?. pisze:dziekiPatryk_e30 pisze:Czekam z niecierpliwością co się uda z tego jeszcze więcej wydmuchać. Mieszkam w Norwegii i dotychczas myślałem, że Norwedzy, ewentualnie Szwedzi potrafią sie tak bawić w uturbianie, a tu widzę, rodacy wcale nie są gorsi, szacun! Oglądałem jedną sierrę cosworth 2.3 na Garrett GT 4082, 1600cc wtryski, oczywiście na E85 dmucha 640ps i 770Nm. Dlatego myślę, że u Ciebie to jeszcze do przekroczenia z takiej pojemności. Nie jestem w tym temacie tak kumaty jak Wy, ale gość full doładowanie ma niby przy 4100obr i trzyma to do 10500!Gt4082 na kulkach byla by fajna ale niestety nie stac mnie na takie turbo - nie chodzi o cene juz samego sprzetu, tylko np. cos nie tak pojdzie , glupi odlamek z kolektora czy urwany zawor hehe i kupa kasy leci na smietnik, raczej bedzie psikane od dolu NOsem aby zniweslowac dziure i pozadny anti-lag system. Poki co ARP juz leca, w sumie mozna bylo by skladac ale najpierw wielkieee przerobki przodu. pozdrawiam .
Pozdrawiam
-
k64
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,2bar 550KM e85 1700cc
za maly bedzie m62 (ciagle lezy) ,bardzo chcialbym to zbudowac i nei bylo by to problem raczej, ale za duzo roboty wzgledem osiagow. redukcja wagi, przenoszenie do tylu itd a dodatkowe doloty i kompresor to znow 10kg minimum na przodzie, a jak mi ma zaladowac 0,3 bara a na gorze zjesc moc to odpuszczam (chyba ze wylaczac go ale zawsze jakies ale) ,wkrecilem sie za bardzo w 1/4DOHC pisze:a temat kompresora umarł definitywnie ?. pisze:dziekiPatryk_e30 pisze:Czekam z niecierpliwością co się uda z tego jeszcze więcej wydmuchać. Mieszkam w Norwegii i dotychczas myślałem, że Norwedzy, ewentualnie Szwedzi potrafią sie tak bawić w uturbianie, a tu widzę, rodacy wcale nie są gorsi, szacun! Oglądałem jedną sierrę cosworth 2.3 na Garrett GT 4082, 1600cc wtryski, oczywiście na E85 dmucha 640ps i 770Nm. Dlatego myślę, że u Ciebie to jeszcze do przekroczenia z takiej pojemności. Nie jestem w tym temacie tak kumaty jak Wy, ale gość full doładowanie ma niby przy 4100obr i trzyma to do 10500!Gt4082 na kulkach byla by fajna ale niestety nie stac mnie na takie turbo - nie chodzi o cene juz samego sprzetu, tylko np. cos nie tak pojdzie , glupi odlamek z kolektora czy urwany zawor hehe i kupa kasy leci na smietnik, raczej bedzie psikane od dolu NOsem aby zniweslowac dziure i pozadny anti-lag system. Poki co ARP juz leca, w sumie mozna bylo by skladac ale najpierw wielkieee przerobki przodu. pozdrawiam .
Pozdrawiam
-
DOHC
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,2bar 550KM e85 1700cc
Ciesze się że tak zdecydowałeś, z nitro będzie dużo prościej tak jak mówisz no i butle wrzucisz na tylną oś
.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
k64
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,2bar 550KM e85 1700cc
maly upgrade.
-głowa wkoncu skrecona tym razem na arp, rzecz jasna piramidki , glowica obrobiona od nowa.
-kuracja odchudzajaca trwa , troche blink blink.
-w trakcie wlasciwie wszystko od nowa zeby miale rece i nogi.
-Calkowiscie nowy uklad paliwowy bedzie na 3 x 044 .
-ali stanal na wysokosci zadania, przyjechal i za pare dni bedzie poprawiona ver polosiek (mimo tego plany sa nieco inne (foto))
-nitro dla turbodziury, moze wpadnie emu albo ms3 to jeszcze nie zapadło , no i jesli wpadnie most wkoncu bedzie trzeba zabrac sie za klatke i uklad
wielowahaczowy do napedu - 4link ale to raczej odlegle prace gdyz chcialbym choc raz w tym roku sie karnac na cwiare a dopiero pozniej zabrac sie za most bo z tym
to bedzie pracy i myslenia od groma lacznie z wycinaniem podlogi , skroceniem mostu, umieszczeniem slikow w srodku itd itd ...
media:















pozdrawiam .
-głowa wkoncu skrecona tym razem na arp, rzecz jasna piramidki , glowica obrobiona od nowa.
-kuracja odchudzajaca trwa , troche blink blink.
-w trakcie wlasciwie wszystko od nowa zeby miale rece i nogi.
-Calkowiscie nowy uklad paliwowy bedzie na 3 x 044 .
-ali stanal na wysokosci zadania, przyjechal i za pare dni bedzie poprawiona ver polosiek (mimo tego plany sa nieco inne (foto))
-nitro dla turbodziury, moze wpadnie emu albo ms3 to jeszcze nie zapadło , no i jesli wpadnie most wkoncu bedzie trzeba zabrac sie za klatke i uklad
wielowahaczowy do napedu - 4link ale to raczej odlegle prace gdyz chcialbym choc raz w tym roku sie karnac na cwiare a dopiero pozniej zabrac sie za most bo z tym
to bedzie pracy i myslenia od groma lacznie z wycinaniem podlogi , skroceniem mostu, umieszczeniem slikow w srodku itd itd ...
media:
pozdrawiam .
-
pibza
- User
- Posty: 46
- Rejestracja: 12 maja 2012, o 00:51
- Imię: piotr
- lokalizacja: mikołów
Re: E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,2bar 550KM e85 1700cc
abs dalej w budzie??? przecież to zbędne kg 
-
chudini3
- User
- Posty: 105
- Rejestracja: 22 wrz 2013, o 12:27
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Zabrze
Re: E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,2bar 550KM e85 1700cc
Noooooo w końcu jakieś dobre mody odnośnie tego mostu!
-
k64
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,2bar 550KM e85 1700cc
wszyscy cos dlubia przed sezonem to i ja cos podziałam.

zaparkowala do garazu na zbrojenie

na pierwszy plan mocowanie Nosa

wzmacnianie poloski juz na swoim miejscu - na początek sezonu to musi wystarczyc aby wystroic i przejechac jedne zawody

cos takiego bedzie w gagazniku , dojdą jeszcze 2 pompy takie same oraz bak alu.

Jeden z 3 przewodow miedzianych o wiekszej srednicy , ktory kazdy z osobna bedzie zasilac uklad paliwowy (pompa-przewod-listwa 3x)

obok widoczny przewod z nitro rowniez.

calosc bedzie w bagazniku (nitro, pompy, bak itd, oddzielone pozniej plyta / grodzią dla bezpieczenstwa.

turbo i wydech juz na swoim miejscu.
stay tuned.
.
zaparkowala do garazu na zbrojenie
na pierwszy plan mocowanie Nosa
wzmacnianie poloski juz na swoim miejscu - na początek sezonu to musi wystarczyc aby wystroic i przejechac jedne zawody
cos takiego bedzie w gagazniku , dojdą jeszcze 2 pompy takie same oraz bak alu.
Jeden z 3 przewodow miedzianych o wiekszej srednicy , ktory kazdy z osobna bedzie zasilac uklad paliwowy (pompa-przewod-listwa 3x)
obok widoczny przewod z nitro rowniez.
calosc bedzie w bagazniku (nitro, pompy, bak itd, oddzielone pozniej plyta / grodzią dla bezpieczenstwa.
turbo i wydech juz na swoim miejscu.
stay tuned.
.
-
DawidLwa
- Forumowicz
- Posty: 289
- Rejestracja: 16 maja 2013, o 23:03
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Limanowa
Re: E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,2bar 550KM e85 1700cc
Pieknie sie zapowiada ... Będziesz niebo oglądać przez przednia szybę 
- twety1989
- Turbo-Team
- Posty: 302
- Rejestracja: 29 mar 2011, o 20:09
- Imię: damian
- lokalizacja: Kujawy
Re: E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,2bar 550KM e85 1700cc
Kamil pochwal się jak było w kamieniu na 1/4
-
k64
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,2bar 550KM e85 1700cc
driftowoz na 1/4 mili hehe . pol os dupla od alika ktory byl na miejscu, i teraz juz zmiany napewno, motor poskladany od nowa na nowych panewkach, poddala sie pompa oleju ! , duzo by pisac, 1 bar, sprzeglo nie ogarniete i synchronizatory z dupy , 11,6 et . 2 miejsce rwd turbo (z braku napedow w finale i rezygnacja)twety1989 pisze:Kamil pochwal się jak było w kamieniu na 1/4
-
marcinsz32
- User
- Posty: 132
- Rejestracja: 2 sty 2011, o 10:40
- Imię: marcin
- lokalizacja: wałbrzych
Re: E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,2bar 550KM e85 1700cc
Cos słabo auto przygotowales Kamil ,na pewno z braku czasu na swoj woz ale i tak dobry wynik z takimi kłopotami.
-
k64
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,2bar 550KM e85 1700cc
dokladnie, duzo pracy mam teraz z innymi Turbo ...marcinsz32 pisze:Cos słabo auto przygotowales Kamil ,na pewno z braku czasu na swoj woz ale i tak dobry wynik z takimi kłopotami.
co do sprzetu
oczywiscie ze slabo , z pospiechu, bo mialem przez caly rok inne sprawy na glowie, wesele, mieszkanie - sprawy osobiste. Ale motorownia doczekala sie zmian , na kamieniu bylem na 1 barze zaledwie, wole jechac na zawody i sie wyszalec pogadac ze znajomymi niz spinac sie o kazde setne i nie jechac nigdzie. Ten wyjazd byl czysto luzny
w kazdym razie do zobaczenia za jakis czas, na koniec sezonu pewnie juz bez dyferencjalu.
mala fotorelacja niebawem
-
k64
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,2bar 550KM e85 1700cc
i komentarz Kornackiego trafiony , szkoda ze 2 nie wchodzi jak juz starty dobre heh.. pisze:dokladnie, duzo pracy mam teraz z innymi Turbo ...marcinsz32 pisze:Cos słabo auto przygotowales Kamil ,na pewno z braku czasu na swoj woz ale i tak dobry wynik z takimi kłopotami.
co do sprzetu
oczywiscie ze slabo , z pospiechu, bo mialem przez caly rok inne sprawy na glowie, wesele, mieszkanie - sprawy osobiste. Ale motorownia doczekala sie zmian , na kamieniu bylem na 1 barze zaledwie, wole jechac na zawody i sie wyszalec pogadac ze znajomymi niz spinac sie o kazde setne i nie jechac nigdzie. Ten wyjazd byl czysto luznytrakcja slabo, biegi nie wchodzily totalnie (na szybko wysprzeglik robiony i nie odpowietrzony uklad do konca nad ranem o 5) dziennie do 2 w nocy pod autem lezelismy zeby tylko jechac na zawody (maly zaklad byl
) i jednak 11,6 na 3 biegach na nie przygotowanym totalnie sprzecie jak najbardziej, udalo sie przetestowac pare rzeczy do ktorych mialem obawy i jest ok.
w kazdym razie do zobaczenia za jakis czas, na koniec sezonu pewnie juz bez dyferencjalu.
mala fotorelacja niebawem
http://youtu.be/hKmrJaaNvZk" onclick="window.open(this.href);return false;
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,2bar 550KM e85 1700cc
"... i cały ten misterny plan też w piz@u" 
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx