Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Drapek
Turbo-Team
Posty: 193
Rejestracja: 12 lis 2012, o 18:51
Imię: michał
lokalizacja: kozienice

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Drapek »

kur.... ostatnia fota totalnie zrywa beret :eee: :eee: :eee: to jest dopiero kawał "parnika" :eee:
Ale dalej czekam na wykres :wink2:
(OO==[ ][ ]==OO)
M20B25
Awatar użytkownika
Driftman
User
Posty: 42
Rejestracja: 26 paź 2009, o 19:18
Imię: Paweł
lokalizacja: ulica

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Driftman »

Ja sobie poprawiam humor tymi fotkami :) Jak je widzę ( a widzę często :D ) zaczynam się śmiać ( z wrażenia ) i kląć na K z też z wrażenia :D

Elektrownia atomowa w e30..no tego nie było jeszcze hehe
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Wąski »

Czy ktoś może wykonać szybko max 10 dni przekładkę z kwasiaka? do v12 ?
Wąski
BSS
turboexpert.pl
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: k64 »

Wąski pisze:Czy ktoś może wykonać szybko max 10 dni przekładkę z kwasiaka? do v12 ?
a jednak dmuchneisz wiecej :heh:
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Wąski »

. pisze:
Wąski pisze:Czy ktoś może wykonać szybko max 10 dni przekładkę z kwasiaka? do v12 ?
a jednak dmuchneisz wiecej :heh:
tak tylko muszę go odprężyć a to niestety wiąże się z kosztami :down:


czy ktoś stosował szpilki tej firmy? http://www.ctsturbo.com/cart/products/B ... 4-247.html
arp do mojej 12-stki nie robi
Wąski
BSS
turboexpert.pl
żabol_E34
User
Posty: 173
Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: żabol_E34 »

Ja używam. W poprzednich silnikach były demontowane pewnie z 10 razy, teraz jeżdżą od dwóch lat i nic się nie dzieje. Te szpilki kręci się na 55nm,na górze mają gwint drobnozwojny.
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Wąski »

Obrazek

Dla zainteresowanych projektem:

do czech na zawody nie udało się pojechać ponieważ na strojeniu (właściwie już na końcu strojenia) najprawdopodobniej wydmuchało uszczelkę pod lewą głową ( nie jest to potwierdzone info ponieważ nie mam na razie siły i natchnienia na sprawdzenie)


Plan :

kanapka + sportowe szpilki głowy i lecimy dalej :)

ps: na 0.6 gniecie gruuubo w fotel
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
Pan. B
Forumowicz
Posty: 409
Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
Imię: Marcin
lokalizacja: Biały Kościół

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Pan. B »

Szkoda że nie była na hamowni, ciekawe kreski mogły by się pokazać.
Robić, składać i koksować trzymam kciuki :pasuje:
bhw
Nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: 6 lis 2012, o 09:40
Imię: PAWEŁ
lokalizacja: LU

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: bhw »

Nie poddawaj sie!!! Napieraj do przodu!!! Życzę wytrwałosci w dążeniu do celu!!! I Czekam na jakiś filmik, z upalania na odcince.
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Wąski »

nie mam zamiaru się poddawać

jeszcze trochę i dłubiemy 12-stkę :)
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Wąski »

Obrazek

1-sze części do reaktywacji już są :heh: dzięki Elmo za pomoc :piwo:
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Blacha »

Jaka grubość przekładki i uszczelki i ile wyjdzie CR ?
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Wąski »

uszczelki po 1,63 mm
przekładka 0,8 mm

chce zrobić 8,5:1 a do tego muszę planować głowice
Wąski
BSS
turboexpert.pl
hz10
Forumowicz
Posty: 696
Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
Imię: Hubert
lokalizacja: Starachowice

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: hz10 »

czym sie róznią stare silniki od nowych bo w starych był jakiś niski stopień sprężania.
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Wąski »

m70 V12 5,0 l (4988 cm?), SOHC wtrysk Bo Mot 84,00 mm × 75,00 mm 8,8:1 300 KM (220 kW) przy 5200 obr/min 450 Nm przy 4100 obr/min
m73 V12 5,4 l (5379 cm?), SOHC wtrysk 85,00 mm × 79,00 mm 10,0:1 326 KM (240 kW) przy 5000 obr/min 490 Nm przy 3900 obr/min

m73 ma jeszcze większe zawory grubszy wał inne mocowanie i inne wałki rozrządu czujniki wału od strony skrzyni a reszta bardzo podobna
Wąski
BSS
turboexpert.pl
ODPOWIEDZ