Ale dalej czekam na wykres
Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"
- Drapek
- Turbo-Team
- Posty: 193
- Rejestracja: 12 lis 2012, o 18:51
- Imię: michał
- lokalizacja: kozienice
Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"
kur.... ostatnia fota totalnie zrywa beret
to jest dopiero kawał "parnika"
Ale dalej czekam na wykres
Ale dalej czekam na wykres
(OO==[ ][ ]==OO)
M20B25
M20B25
- Driftman
- User
- Posty: 42
- Rejestracja: 26 paź 2009, o 19:18
- Imię: Paweł
- lokalizacja: ulica
Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"
Ja sobie poprawiam humor tymi fotkami
Jak je widzę ( a widzę często
) zaczynam się śmiać ( z wrażenia ) i kląć na K z też z wrażenia 
Elektrownia atomowa w e30..no tego nie było jeszcze hehe
Elektrownia atomowa w e30..no tego nie było jeszcze hehe
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"
Czy ktoś może wykonać szybko max 10 dni przekładkę z kwasiaka? do v12 ?
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
-
k64
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"
a jednak dmuchneisz wiecejWąski pisze:Czy ktoś może wykonać szybko max 10 dni przekładkę z kwasiaka? do v12 ?
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"
tak tylko muszę go odprężyć a to niestety wiąże się z kosztami. pisze:a jednak dmuchneisz wiecejWąski pisze:Czy ktoś może wykonać szybko max 10 dni przekładkę z kwasiaka? do v12 ?
czy ktoś stosował szpilki tej firmy? http://www.ctsturbo.com/cart/products/B ... 4-247.html
arp do mojej 12-stki nie robi
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
-
żabol_E34
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"
Ja używam. W poprzednich silnikach były demontowane pewnie z 10 razy, teraz jeżdżą od dwóch lat i nic się nie dzieje. Te szpilki kręci się na 55nm,na górze mają gwint drobnozwojny.
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Dla zainteresowanych projektem:
do czech na zawody nie udało się pojechać ponieważ na strojeniu (właściwie już na końcu strojenia) najprawdopodobniej wydmuchało uszczelkę pod lewą głową ( nie jest to potwierdzone info ponieważ nie mam na razie siły i natchnienia na sprawdzenie)
Plan :
kanapka + sportowe szpilki głowy i lecimy dalej
ps: na 0.6 gniecie gruuubo w fotel
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
- Pan. B
- Forumowicz
- Posty: 409
- Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Biały Kościół
Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"
Szkoda że nie była na hamowni, ciekawe kreski mogły by się pokazać.
Robić, składać i koksować trzymam kciuki
Robić, składać i koksować trzymam kciuki
-
bhw
- Nowy na forum
- Posty: 6
- Rejestracja: 6 lis 2012, o 09:40
- Imię: PAWEŁ
- lokalizacja: LU
Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"
Nie poddawaj sie!!! Napieraj do przodu!!! Życzę wytrwałosci w dążeniu do celu!!! I Czekam na jakiś filmik, z upalania na odcince.
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"
nie mam zamiaru się poddawać
jeszcze trochę i dłubiemy 12-stkę
jeszcze trochę i dłubiemy 12-stkę
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

1-sze części do reaktywacji już są
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
-
Blacha
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"
Jaka grubość przekładki i uszczelki i ile wyjdzie CR ?
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"
uszczelki po 1,63 mm
przekładka 0,8 mm
chce zrobić 8,5:1 a do tego muszę planować głowice
przekładka 0,8 mm
chce zrobić 8,5:1 a do tego muszę planować głowice
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
-
hz10
- Forumowicz
- Posty: 696
- Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
- Imię: Hubert
- lokalizacja: Starachowice
Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"
czym sie róznią stare silniki od nowych bo w starych był jakiś niski stopień sprężania.
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"
m70 V12 5,0 l (4988 cm?), SOHC wtrysk Bo Mot 84,00 mm × 75,00 mm 8,8:1 300 KM (220 kW) przy 5200 obr/min 450 Nm przy 4100 obr/min
m73 V12 5,4 l (5379 cm?), SOHC wtrysk 85,00 mm × 79,00 mm 10,0:1 326 KM (240 kW) przy 5000 obr/min 490 Nm przy 3900 obr/min
m73 ma jeszcze większe zawory grubszy wał inne mocowanie i inne wałki rozrządu czujniki wału od strony skrzyni a reszta bardzo podobna
m73 V12 5,4 l (5379 cm?), SOHC wtrysk 85,00 mm × 79,00 mm 10,0:1 326 KM (240 kW) przy 5000 obr/min 490 Nm przy 3900 obr/min
m73 ma jeszcze większe zawory grubszy wał inne mocowanie i inne wałki rozrządu czujniki wału od strony skrzyni a reszta bardzo podobna
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl