E46 zakuty 2jz + PT7675 1060km 1060 Nm

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
hz10
Forumowicz
Posty: 696
Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
Imię: Hubert
lokalizacja: Starachowice

Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress

Post autor: hz10 »

leo pisze:
Dla mnie auto ma być mocnym uliczniakiem, nie walcze o każdy koń i nie bawi mnie boost przy 5 tys który trwa 2 sekundy....
jak by obecna turbina nadal nie spełniła oczekiwań to moge polecić to co ja mam czyli ślizgowy bliźniak gt3076. 0.5 bara jest przy 2.2tyś 1 bar przy 2.7 i tak do końca.
filip
Forumowicz
Posty: 324
Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
Imię: Filip
lokalizacja: Warszawiak

Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress

Post autor: filip »

widze ze nasza rozmowa nie poszla w krzaki i tez idziesz w BW :)


robili testy i bw wstaje w suprze lepiej niz precision
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress

Post autor: leo »

A no nie poszła :)

Po naszej rozmowie zacząłem czytać testy BW i dużo tego siedzi w Evo gdzie przy tak małej pojemności garrett na kulce dostaje mocno po dupie od ślizgowego BW....

Prace ruszyły na ostro. Udało się dzisiaj wszystko poskładać do kupy, przespawać kolektor, zmontować turbo, zrobić zasilanie i spływ (dzięki forti za wspawanie spływu do miski), wyjść rurą ciśnieniową w dość dziwny sposób ale skuteczny, owinąć kolektor drugą warstwą bandaża tym razem bazaltowym :)

Silnik już w aucie spięty napęd elektryka woda i wszystko dookoła prócz wydechu.

Jutro trzeba będzie po raz nty przespawać ten nieszczęsny wydech i zobaczymy jak to będzie hulać :)

Turbo ładnie się wpasowało na swoje miejsce myślałem że będzie z tym jakiś problem ale siadło jak na swoim :śmiech:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
BMWexpert Motorsport
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress

Post autor: tdserek »

hejka ty dalej siedzisz na bosch green giant 440cc? zapodaj porownanie turbin pewnie cos tam zrobiles pozdrowka .i gratki bo ostatnio mowiles ze w tym roku juz nie bedziesz mial czasu hehe
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress

Post autor: leo »

czas się znalazł zrobiliśmy 2 dni luzu od samochodów klientów i woala :D

Tak dalej siedze na greenach i póki co po podniesieniu ciśnienia w miare wystarczają ;)

Większe wtryski w moim wypadku to SA bo a fit nie chce przechodzić
BMWexpert Motorsport
chudini3
User
Posty: 105
Rejestracja: 22 wrz 2013, o 12:27
Imię: Dawid
lokalizacja: Zabrze

Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress

Post autor: chudini3 »

Ooooo Panie, jak to jest ładnie spasowane! Podziwiam i gratuluje.
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress

Post autor: leo »

Zmodyfikowałem troszkę wydech dopóki nie przyjdzie puszka od MG i póki co jest jedna pucha na srodku i nic więcej, na koniec wystawiliśmy 2 fifki 2,75 cala i jest w miare spoko choć dźwięk wydechu nie powala :hyhy:

3 szybkie shoty z dzisiaj po umyciu

Obrazek

Obrazek

Obrazek
BMWexpert Motorsport
filip
Forumowicz
Posty: 324
Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
Imię: Filip
lokalizacja: Warszawiak

Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress

Post autor: filip »

gdzie jest przycisk lubięto
marcinsz32
User
Posty: 132
Rejestracja: 2 sty 2011, o 10:40
Imię: marcin
lokalizacja: wałbrzych

Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress

Post autor: marcinsz32 »

Leo Zapodaj jakiś film jak to pocisk bo slyszalem że robi przeciag.
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress

Post autor: leo »

e46 to ciężka kobyła więc nie ma takiego doznania jak w e36 ale coś tam się odpycha :)

filmik będzie jak w końcu znajdę czas żeby to wystroić bo narazie jest tylko 0,8 bara, ale i tak jest bardzo przyjemnie :wink2:

Filip:
Obrazek
BMWexpert Motorsport
chudini3
User
Posty: 105
Rejestracja: 22 wrz 2013, o 12:27
Imię: Dawid
lokalizacja: Zabrze

Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress

Post autor: chudini3 »

Jakiś wykres, porównanie co do poprzedniej turbiny?
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress

Post autor: leo »

będzie ale póki co zbyt dużo roboty przy autach klientów i nie ma czasu dokonczyć swojego

wrzucę później fotę ale wjechał nowy regulator ciśnienia paliwa tym razem firmówka aeromotiva, stary "czajna saard" zaczął puszczać paliwo i robił sobie ciśnienie jakie chciał.

z nowości w poniedziałek mam do odbioru nowe zakute węże teflonowe do paliwa i oleju
BMWexpert Motorsport
Awatar użytkownika
Driftman
User
Posty: 42
Rejestracja: 26 paź 2009, o 19:18
Imię: Paweł
lokalizacja: ulica

Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress

Post autor: Driftman »

Dobrze, że tłok nie spłynął i nie stukało. Szkoda by było. Miałeś farta ;)
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress

Post autor: leo »

trochę tak choć wiedziałem ze nie można mu ufać i jak zaczął świrować przestałem jeździć i czekałem za nowym tym razem markowym :)
BMWexpert Motorsport
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo stage3 in progress

Post autor: leo »

Dawno nic nie aktualizowałem bo w sumie nie było o co ;)

Z uwagi na długi weekend zabrałem się za zrobienie porządnej i schludnej osłony termicznej i doprowadzenia zimnego powietrza do dolotu.

Plan był taki aby wykorzystać już to co było. Izolacja jest taka że najbliżej silnika jest aluminiowa blacha, następnie jest armafelx a na nim żywica z włóknem. Tak więc dorobiłem brakujące rzeczy aby zrobić szkielet całej obudowy:

Obrazek

Następnie na zewnątrz poszło kilka warstw maty szklanej z żywicą co by nadać temu jakiegoś wyglądu

Obrazek

Kolejny etap to obróbka i przygotowanie wstępne do malowania, z tym było najwięcej zabawy i nie jest jeszcze ukończone ale dużo już nie zostało

Obrazek

Obrazek

Z ciekawostek wjechał też nowy regulator ciśnienia paliwa firmy Aeromotive a gumowe węże paliwowe zostają (w poniedziałek odbieram jeszcze 2 sztuki) zastapione teflonowymi w stalowym oplocie z zakuwanymi końcami.

Obrazek

Jako że teflony wyglądają duuużo lepiej niż te gumowe w oplocie tak więc olejowe też wylecą a w ich miejsce wjadą teflony.
BMWexpert Motorsport
ODPOWIEDZ