Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: DOHC »

Karolo pisze:Zdaje sobie z was sprawę jakie to są koszta, żeby porządnie zatulejować taki blok? Kupiłby ze 2 słupki za to... Bardzo przykry widok, współczuję. Podejrzewam, że gdybyś miał 12 sond egt z warningiem to nie byłoby czegoś takiego, sam coraz mocniej myślę nad czymś takim do siebie, bo coraz mocniej przekonuję się, że warto.
Szczerze mówiąc nie mam pojęcia po ile chodzą takie silniki. Jeśli rzeczywiście jest taniej to zmieniaj słupek i ognia.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Driftman
User
Posty: 42
Rejestracja: 26 paź 2009, o 19:18
Imię: Paweł
lokalizacja: ulica

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Driftman »

Kupuj drugi blok i nie wnikaj. Trzymamy kciuki
Awatar użytkownika
forti
Forumowicz
Posty: 838
Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
Imię: Grzes
lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: forti »

Driftman pisze:Kupuj drugi blok i nie wnikaj. Trzymamy kciuki

Panowie w v12 cokolwiek co trzeba by było zrobić to prawie takie same pieniądze, czy tulejowanie czy inny blok(dopasowania z tego bloku pierścieni, panewek itd ;juz nie podejda inne pasowania w blokach różne grupy tlokow) można sobie poszukać cokolwiek do tego silnika żeby zobaczyć jakie to koszty, wiec chyba zostanie tylko tulejowanie tym bardziej ze silnik do sportu.
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Wąski »

z tego co zdążyłem się dowiedzieć to tulejowanie tego bloku nie jest dobrym rozwiązaniem ze względu na oddawanie ciepła,przez materiał

właśnie dlatego posche bmw i audi w sportowych furach daje alu blok pokryty alusilem tak jak u mnie..... więc nadal nie wiem co zrobić

Jakieś pomysły ???
Wąski
BSS
turboexpert.pl
hz10
Forumowicz
Posty: 696
Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
Imię: Hubert
lokalizacja: Starachowice

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: hz10 »

tylko i wyłącznie drugi dół i porządnie odprężyć.
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Wąski »

ta dam

Obrazek

Obrazek

nie kupujcie używanych wtrychów nie warto
Wąski
BSS
turboexpert.pl
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: k64 »

hehe ale jaja ! super poszlo :heh:

myslisz na `100% ze to wtrychy?
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Wąski »

tak Kamil już sprawdzone
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
fulltone88
Turbo-Team
Posty: 110
Rejestracja: 7 sty 2014, o 10:50
Imię: Piotrek
lokalizacja: Białystok

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: fulltone88 »

przepraszam za może głupie pytanie ale co to te wtrychy? :blink2:
BlackDog
User
Posty: 19
Rejestracja: 8 kwie 2012, o 11:50
Imię: Mariusz
lokalizacja: Siemianowice
Lokalizacja: Siemianowice Sląskie

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: BlackDog »

Chodzi o wtryskiwacze :)
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Blacha »

Bartek ja troche drazylem temat naprawy alu bluku i "Pietka" z wro naprawia alu gladz za 400 za otwór, nie wiem jak ale moze podjedz podpytaj, tuleja stalowa we Wro to okolo 200 za dziurę. Badalem temat bo kolega zabil m60b44 ktore mu poskladalem... padl wtrysk :kwasny: widok podobny co u ciebie, z remontem czekamy na zime. Pozdro
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Wąski »

z tego co pamiętam to V8 nie ma alusilu ?
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: leo »

v8 to też alusil a nowe v8 to nikasil
BMWexpert Motorsport
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Wąski »

M52 , N52 , M60, m62 , N62,M73, M70
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: leo »

m52 zalezy które
n52 to blok magnezowy
m60 i 62 alusil
n62 nikasil
BMWexpert Motorsport
ODPOWIEDZ