

Gratuluje cierpliwości nad wozem i wkładu pracy, jeśli rzeczywiście jest tak wszystko dograne.leo pisze:Nie spodziewałem się takiej opinii majster, w każdym razie dzieki
Pierdzielnąłem dzisiaj 500km bo mega dziurawych drogach, czasem szybciej czasem woniej ,korki światła koleiny itd no i wyszło 9l v powera na 100km
Nie sądziłem że przy takiej jeździe można zrobić takie spalanie.... żeby jednak nie było kolorowo brakuje paliwa u góry. Seryjny ms43 mocno mnie ogranicza....
Nie pozostało nic innego jak wjechać zimą SA... nie wiem jeszcze czy emu czy ms3.
Zostaje na pewno vanos i elektroniczna przepustnica
Na pierwszej stronie tematu jest "strojenie na FI", stąd mój post.leo pisze:No właśnie... nie jade na fitcie
Na fit nie bedzie tego problemu i ja o tym wiem ale kurde chyba wole poczekac na SA niż lać paliwo w zamknięte zawory
Super autko i fajne spalanie ... Ja kiedys na RF napisalem ze u mnie na trasie wyszlo 10,5 L to sie wszyscy śmialileo pisze:
Pierdzielnąłem dzisiaj 500km bo mega dziurawych drogach, czasem szybciej czasem woniej ,korki światła koleiny itd no i wyszło 9l v powera na 100km
. pisze:wtryski tak szybko sikaja na wolnych nawet jak by byla pelna sekwencja ze roznica miedzy pół jest znikoma, kwestia dobrego wystrojenia. Przejdziesz na FIT albo SA to dowiemy sie wkoncu jakie kreski wychodza. p.s. gdzie masz zbiornik spryskiwaczy ?
jedyna szansa z dolotem i zostawieniem org. zbiornika sprysk w org miejscu w ciasnej e46 to filtr w zderzaku obok halogenu ! jest tam odziwo sucho ale dla swobody ja zrobiłem osłone z blachy.leo pisze:. pisze:wtryski tak szybko sikaja na wolnych nawet jak by byla pelna sekwencja ze roznica miedzy pół jest znikoma, kwestia dobrego wystrojenia. Przejdziesz na FIT albo SA to dowiemy sie wkoncu jakie kreski wychodza. p.s. gdzie masz zbiornik spryskiwaczy ?
Haha ni ma
Muszę dopasować jakiś inny zbiornik myślę że z e39 albo e30 wejdzie mi przy podszybiu![]()
Zamówiłem wiązke do DET3 i zapnę to w FIT