Faktycznie, tak jak Kamil piszesz 2 latat na booscie latalem bo przed strojeniem jezdzilem troche na 0,25 bara a przed turbina kilka miesiecy na wolnossaku wiec wyjdzie jakies 2,5 moze z hakiem po zamknieciu motoru. Silnik byl wyciagany chyba 3 razy miedzy czasie ale to byly akcje 2-3 dniowe na dzien dobry pamietam panewka sie odezwala pozniej juz bez problemu nie liczac padnietego turbo i stage 2

No ale tak to jest z m54
Hehe to taki zart z tą odcinką
Myślę że w granicach 1,5-1,6 bara wytrzymaja ale co więcej to nikt nie wie

Myślałem że Serek sprawdzi ile to wytrzyma
Teraz chce złożyć na prawdę mocny i bezpieczny setup
w maju chcemy leciec na Worther See furaczami wiec musi na majówkę już latać
No maska ni jak pasuje do lini grzbietu błotnika ale wiem że akurat maske z emki da sie zalozyc do seryjnych blotnikow wytarczy ją troszkę podrzeźbić i wchodzi gorzej w drugą stronę jak ma zostać ori maska a błotniki z emki wjechać....
Nie ściągnałem jeszcze miski (w ciul roboty na warsztacie a wiadomo najpierw praca później zabawa

) Honowania są dokładnie takie jak były w momencie skłądania a blok nie był honowany, panewki zakładałem 3 tys temu King racing więc pewnie wyglądają jak przed montażem a stare sputtery które wyciągałem były idealne.
Panewki podmieniałem bo spawałem iny spływ do miski a leżały na półce chyba z pol roku wiec nie wytrzymałem
Spokojnie trochę złośliwości w celu rozwoju tematu nigdy nie zaszkodzi

- ja akurat sie nie spinam więc loozik
Ps. dzisiaj przyglądałem się tym tłokom co master pisałeś bo w pewnym momencie sam zwątpiłem ale zawory są idealne a odbicie jest na jednym tłoku i wiem że na jednym tez byly bo był mocno odbity od zaworu wiec to nie moje zawory na tłoku
